Moderator: SebaSTI
Karol napisał(a):Pomimo całej sympatii do jego osoby, okazało się, że jednak 'czegoś' było za mało, żeby dostać się fabryki.
speedyzxz napisał(a):rallyfun napisał(a):kij napisał(a):Dla Kajtka na zagranicę to trochę za późno już, niestety. Co innego Chuchała, który jeszcze nie jest skażony jeżdżeniem 10lat w jednym miejscu
Masz racje, jedyny rozsadny krok do przodu to starty Chuchaly w WRC od nastepego sezonu, najlepiej od dobrego R5 czy RRC. W ERC niewiele moze zyskac, dopóki jest tam Kubica bedzie medialnie, pózniej wszystko wróci do normy. Jesli sie zasiedzi w RSMP to skonczy jak Kajto 10 lat po Walimskich patelniach w samochodach które nie licza sie w powaznych seriach.
http://www.youtube.com/watch?v=WCkOmcIl79s
wrc1600 napisał(a):Jakos Lotos stac na pelny program i to w aucie WRC, równolegle w RSMP wiec dlaczego nie mialoby byc podobnie z Chuchala? Chlopak jest w najlepszym wieku i jesli pokazalby sie z dobrej strony to kto wie jak daleko móglby dojsc.
wanderer napisał(a):Jedyne czego mu tak naprawdę brakowało, to szczęścia w znajdywaniu budżetu. Umiejętności za to mu nie brakuje, bo żeby dojechać w Portugalii na 13 miejscu przednionapędówką to coś trzeba umieć.
kostek45 napisał(a):Powrót testowego super sprawa.![]()
Nowocień na patelniach rozwalił felgę o krawężnik.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości