Oficjalna lista zgłoszeń.
Nie wiem czy się śmiać czy płakać.
Oby Colin wygrał.

Moderator: SebaSTI
Hubertos napisał(a):Widziałem kiedyś wpisy od pracowników TVN Turbo, które mówiły o tym, że materiały z rajdów mają kiepską oglądalność. Tanie programy amerykańskie typu "100 największych idiotów jakich widziała Matka Ziemia" miały być znacznie tańsze i lepiej oglądane.
viper napisał(a):To ze rpp zlikwidowano nie odbilo sie zle na frekwencji bywaly rajdy po 70 aut. Rpp jest tak samo drogie i bylo by coraz drozsze bo do rpp wchodzila juz r2 i moim zdanie dobrze ze je zlikwidowano. Problemem frekwencji na arlamowie jest zbyt duza ilosc rajdow a 8 rajd to piate kolo u wozu.
Co do tv to dzisiaj w dobie internetu niestety musi byc relacja live, bo za tydzien juz nikt o tym nie pamieta, a garstka fanatykow nie napedzi ogladalnosci.
wanderer napisał(a):Hubertos napisał(a):Widziałem kiedyś wpisy od pracowników TVN Turbo, które mówiły o tym, że materiały z rajdów mają kiepską oglądalność. Tanie programy amerykańskie typu "100 największych idiotów jakich widziała Matka Ziemia" miały być znacznie tańsze i lepiej oglądane.
Ja się nie dziwię, że tak jest. Kiedyś rajdy przyciągały widzów, bo widać było jak goście za kierownicą (czy to Imprezy 555, Megane Maxi albo taniej przednionapędówki) walczą na niemal każdym zakręcie. Dźwięk silników, te uślizgi, składanie się w zakrętach czy częsta jazda bokiem - to wszystko podobało się widzom, ale rozwój zawieszeń i opon sporo popsuł. Sporo tych cech teraz przejął drifting i nie dziwi mnie, że jakaś Karolina Pilarczyk ma na fejsbuku tyle samo fanów co Kubica.![]()
Teraz zamiast takich ujęć. https://www.youtube.com/watch?v=jGRqjuLg7DY
Widać przeważnie nudną jazdę jak po sznurku, a w Polskim wydaniu to już w ogóle... Nie wiem, jak np poniższe ujęcia miałyby przekonać do tego sportu? http://www.rsmp.tv/video/?vid=http://ww ... &videoId=4
Cairo napisał(a):viper napisał(a):To ze rpp zlikwidowano nie odbilo sie zle na frekwencji bywaly rajdy po 70 aut. Rpp jest tak samo drogie i bylo by coraz drozsze bo do rpp wchodzila juz r2 i moim zdanie dobrze ze je zlikwidowano. Problemem frekwencji na arlamowie jest zbyt duza ilosc rajdow a 8 rajd to piate kolo u wozu.
Co do tv to dzisiaj w dobie internetu niestety musi byc relacja live, bo za tydzien juz nikt o tym nie pamieta, a garstka fanatykow nie napedzi ogladalnosci.
W tamtym sezonie też było 8 rund rsmp i 9 rund RPP na więszkości eliminacji było ok 90 załóg a teraz mi mówisz że w tym roku były rajdy gdzie było 70. NO WŁAŚNIE!!!!
Średnio myślę że w przekroju sezonu ok 20% mniej zawodników, uważam, że to bardzo dużo.
Kruk napisał(a):Ze startujących cały sezon nie będzie pań Kosińskiej i Gryczyńskiej i panów Kasperczyka, Oleksowicza, Byśkiniewicza. Nikt nie wspomina, że zabraknie też Kuchara. W czteronapędówkach nie będzie też Banasiewicza i Łaty.
Cairo napisał(a):viper napisał(a):To ze rpp zlikwidowano nie odbilo sie zle na frekwencji bywaly rajdy po 70 aut. Rpp jest tak samo drogie i bylo by coraz drozsze bo do rpp wchodzila juz r2 i moim zdanie dobrze ze je zlikwidowano. Problemem frekwencji na arlamowie jest zbyt duza ilosc rajdow a 8 rajd to piate kolo u wozu.
Co do tv to dzisiaj w dobie internetu niestety musi byc relacja live, bo za tydzien juz nikt o tym nie pamieta, a garstka fanatykow nie napedzi ogladalnosci.
W tamtym sezonie też było 8 rund rsmp i 9 rund RPP na więszkości eliminacji było ok 90 załóg a teraz mi mówisz że w tym roku były rajdy gdzie było 70. NO WŁAŚNIE!!!!
Średnio myślę że w przekroju sezonu ok 20% mniej zawodników, uważam, że to bardzo dużo.
Pan Temple, po rozbiciu ośki, zgłosił się potencjalnie jeszcze szybszym samochodem z napędem na obie osie
Zajcev napisał(a):Trzeba się zastanowić, po co zawodnik ma się zgłaszać w ostatniej rundzie?
qbus napisał(a):Pan Temple, po rozbiciu ośki, zgłosił się potencjalnie jeszcze szybszym samochodem z napędem na obie osie
Na Wiśle w 207 wybuchło turbo, samochód jest cały...
Kruk napisał(a):qbus napisał(a):Pan Temple, po rozbiciu ośki, zgłosił się potencjalnie jeszcze szybszym samochodem z napędem na obie osie
Na Wiśle w 207 wybuchło turbo, samochód jest cały...
Mój błąd, nie sprawdziłem dokładnie. Chodziło mi o to to
http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.ph ... 798&entry=
Jak widać na zdjęciu to dzwon w pierwszym poważnym starcie na Świdnickim. Potem statystyki podają, że wypadek był w Tatrach. Kolega jest najlepiej poinformowany .... bo siedział na prawym fotelu jak się nie mylęPóźniej Rzeszowski i ostatnio wybuch turbo na Wiśle. Na cztery starty ukończony tylko Rzeszowski. Nie startuję, nie znam się. Jestem tylko kibicem. Dla mnie to wygląda jak by kierowca jeszcze nie panował nad tym sprzętem. A w takiej sytuacji jaki jest sens wsiadania w coś co może być jeszcze szybsze i trudniejsze do opanowania. Zobaczymy na Cieszynce wprawki przed Arłamowem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości