(M.Ś.) W oczekiwaniu na ponowny debiut 3 diamentów

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez sumo » niedziela, 25 sty 2004, 23:45

najwazniejsze to bylo dojechac do mety - udalo sie :)
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56


Postprzez tomas » poniedziałek, 26 sty 2004, 00:32

Dokładnie tak jak napisał Sumo. Debiut może niewspaniały, ale dobry.
Trzeba przyznać, że nowy Lancer WRC to piękny samochód.
Przy obecnym systemie punktowym, wystarczy, że samochody Mitsubishi będą dojeżdżały, a punkty będą.
Nie o to jednak chodzi.
Liczy się doświadczenie i praca nad samochodem.
Trzymam kciuki za to by Lancer był konkurencyjny pod względem wyników na odcinkach. Auto prezentuje się bardzo ładnie i pod tym wględem jest w czołówce :)
Pozdr.
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 26 sty 2004, 12:40

Jak na wóz bez aktywnych dyfrów i chłodzonych cieczą hamulców myślę że 3 punkty Panizziego to fantastyczny rezultat. W takim rajdzie jak Monte brak aktywnych dyfrów to bardzo opoważna przeszkoda, nawierchnia zmienia się bez przerwy, bardzo często jest tak że koła mają nie jednakową przycepność. Na asfalcie także poważną przewagę dają hamulce, tam gdzie Lancerowe się gotują tam inne pracują dalej. Mimo tych przeciwności nowy Lancer wypadł lepiej niż np. Fabia przez całą swoją karierę i lepiej niż zeszłoroczne Pugi 206 (Bozian). Myślę że jak dostanie aktywne dyfry, porządne hamulce i silnik (choć silnik aż tak bardzo nie odstaje jak reszta) będzie w scisłej czołówce.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez TommiCrazy » środa, 28 sty 2004, 17:21

tez jestem zadowolony wynikiem, szkoda galiego bo mnie niesamowicie zaskoczyl, mozna by gdybac ale mogl wejsc na pudlo bo przeiciez gdy stwaka byla silnie obsadzona wszedl na 4rte miejsce , potem byl spory odsiew i mial szanse przeplynąć przez awarie innych na wyższe pozycje.
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez michal_wrc » sobota, 21 lut 2004, 17:26

Nowego Lancera WRC04 czekają spore zmiany przed zbliżającym się Rajdem Meksyku. Fornais oświadczył, że priorytetem jest w tej chwili wzmocnienie skrzyni biegów, która szczególnie w Rajdzie Szwecji nie działała jak należy.

Problemy ze zmianą biegów ujawniły się już w testach. Efektem tego na trasie samego rajdu było wycofanie się Gillesa Panizziego i Kristiana Sohlberga, którym w kontynuowaniu jazdy przeszkodziły właśnie awarie skrzyni biegów.
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez michal_wrc » piątek, 23 kwi 2004, 18:16

DaimlerChrysler, który był właścicielem Mitsubishi wycofał się z koncernu Mitsubishi. Japończycy mają miliardowe długi i wewnątrze koncernu trwa walka o każdy grosz. Wobec tego faktu angaż w rajdowych mistrzostwach świata stoi pod dużym znakiem zapytania. Choć nic jeszcze nie jest oficjalne, to wydaje się prawdopodobne, że na jakiś czas zespół Mitsubishi Motorsport będzie musiał się pożegnać z mistrzostwami świata, wszak dotychczas nic nie wskazywało na to, że starty Mitsubishi WRC przyniosą jakieś pozytywne skutki marketingowe.
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez stein911 » piątek, 23 kwi 2004, 19:22

Straszne wieści, ciekawe kto teraz zainteresuje się 3 diamentami, bo ta firma jest trochę za mała żeby sobie samemu dać radę.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Wilu » piątek, 23 kwi 2004, 21:15

nie ma jednak wątpliwaości, że musi dojść do restrukturyzacji, kwestia czy nowy właściciel uzna dział sportu za kluczowy dla wizerunku marki. jest taka szansa choć marna.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez JoannaXP » sobota, 24 kwi 2004, 18:55

co za info... :( a fajnie było popatrzeć na zasuwające Lancer'y w MŚ...czy je jeszcze kiedyś zobaczymy? hmmm....... oby tak...
"Janusz żyje wśród nas ,my kibice nigdy o Nim nie zapomnimy" [']
Avatar użytkownika
JoannaXP
N4
 
Posty: 2430
Dołączył(a): niedziela, 22 lut 2004, 00:45

Postprzez TommiCrazy » wtorek, 27 kwi 2004, 20:16

Mitsubishi Corp. jest za małą? człowieku niewiesz co mowisz!
Ta Corporacja Globalnie jest w pierwszej dziejsiątce jak nie piątce największych firm świata , może poprostu odszczep M.Motors zajmuje małą część rynku samochodowego, ale jeszcze są M.Electronics M.chemicals....... dużo tego mają!
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez stein911 » wtorek, 27 kwi 2004, 22:11

I co z tego. Co maja chemikalia do samochodów. Część samochodaowa firmy jest jak na dzisiejsze warunki mała. I żadna rozsądna koroporacja nie będzie długo dokładała do czegoś, co jest nierentowne. Mitstubishi potrzebuje partnera w branży. To nie jest porsche, które produkuje niecałe 100 tys. samochodów, które za to są drogie. I dzieki temu firma ma kasy jak lodu.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez TommiCrazy » sobota, 1 maja 2004, 17:44

Firma porshe nie ma kasy jak lodu tylko jest mniejsza i duzo mniej potrzeba jej by sie utrzymać, nie trzeba takiech fabryk jak do produkcji miliona samochodow, taka firma jak porshe dzis ma sie super jutro moze podzielic los lamborghini czy astona martina i zostac tez pod opięką POPULARNEJ, takie firmy stostują całkiem inną politykę na dobra innej klasy!
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez stein911 » niedziela, 2 maja 2004, 10:32

Firma porshe nie ma kasy jak lodu tylko jest mniejsza i duzo mniej potrzeba jej by sie utrzymać, nie trzeba takiech fabryk jak do produkcji miliona samochodow,


Czyli jak na swoje potrzeby ma kasy jak lodu. Przez kilka ostatnich lat była to najrentowniejsza firma motoryzacyjna na swiecie. Poza jak na tak mała firme była wstanie pociągnąc projekt carrery GT i Cayenne, a zaraz potem nowego boxtere i 911 serii 997. Niestety kosztem pojazdów wyczynowych :( . I tak łatwo nie podzieli losu ferrari i lambo, bo produkuje terz grubo ponad 50 tys., jesli nie nawet 100 tys. samochodów rocznie, nie jak lambo 300...
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez żółtodziób » niedziela, 2 maja 2004, 11:32

Nie no, panowie, mały niszowy producent ma się nijak do takiego Mitsubishi. Porównywanie jest bez sensu. Porsche AG to też nie tylko producent wozów sportowych, ale jedno z najlpeszych biur konstrukcyjnych, opracowywali rozwiązania dla wielu różnych pojazdów, Seat Ibiza, Lada Samara, Mercedes klasy E, czołgi Leoprard, z tego też ciągną kase i to niezłą. W każdym razie zarządzanie taką firmą nie ma nic wspólnego z zarządzaniem Mitsubishi, napotyka się na zupełnie inne problemy i inaczej się je rozwiązuje.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez WRCfan » niedziela, 2 maja 2004, 11:57

a Porsche nie ma czasem wsparcia ze strony Volkswagena :?: :roll:
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość