MAMY TOPIC CZYM JEZDZA NASI IDOLE A WY CZYM JEZDZICIE??

Tematy trochę mniej związane z motoryzacją, jednak to forum nie służy do nabijania postów. Proszę zapoznać się z regulaminem na forum ogólnym.

Moderator: SebaSTI

Postprzez michal_wrc » środa, 28 sty 2004, 17:57

Opel Monza też był produkowany, ale z tego co pamietam to przednia część podobna była do Ascony.
Avatar użytkownika
michal_wrc
A5
 
Posty: 737
Dołączył(a): sobota, 13 gru 2003, 16:42
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Kuba M. » środa, 28 sty 2004, 20:59

W Monzie w sumie były dostępne cztery silniki:
2.0 (110KM)
2.5 (136KM)
2.8 (140KM)
3.0 (180KM)

A wygląd naprawdę zajebisty.
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez stein911 » środa, 28 sty 2004, 22:13

Już sprawdziłem, był taki model w gamie opla..
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez stein911 » środa, 28 sty 2004, 22:16

Najbardziej w starych sportowych oplach podoba mi się ta nakładka na tylnią szybę. Nie wiem, jak to sie nazywa fachowo, ale wygląda jak w najprawdziwszym camaro.
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez Albert(Zambrów) » sobota, 13 mar 2004, 13:16

chce poinformowac ze dwa dni temu stałe msie posiadaczem Opla Kadetta GSi 2.0 16V z deka do rakjdów przygotowanego :D :D

Zaczynam kariere, sytrzeszcie sie panowie Wisławski, Mazur, Wroński :wink:

NADCHODZĘ!! :wink:
:) :)
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Albert(Zambrów) » sobota, 13 mar 2004, 13:17

chce poinformowac ze dwa dni temu stałem sie posiadaczem Opla Kadetta GSi 2.0 16V z deka do rajdów przygotowanego :D :D

Zaczynam kariere, sytrzeszcie sie panowie Wisławski, Mazur, Wroński :wink: (bo ja pilotem bede) :wink:

NADCHODZĘ!! :wink:
:) :)
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez +RAFAŁ+ » niedziela, 14 mar 2004, 10:29

To za rok przyjezdzaj na Lubelski. Moze tak jak w tym roku rajd w klasyfykacji PZMłotu wygra kierowca Kadeta :) ! Zycze bezawaryjności i sponsorow, zeby autko nie stalo i sie nie marnowalo :!:
Odszedł wielki kierowca, jeden z największych, jacy kiedykolwiek pojawili się w polskich rajdach...

ryspol.net.pl
Avatar użytkownika
+RAFAŁ+
A6
 
Posty: 1800
Dołączył(a): piątek, 23 maja 2003, 19:11

Postprzez Albert(Zambrów) » niedziela, 14 mar 2004, 13:14

Nad ewentualnym "marnowaniem" juz pracujemy :D :wink:
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez axgt » niedziela, 14 mar 2004, 14:43

jak kogoś interesuje opel monza to jest o nim artykuł w ostatnim (tzn 01/04) numerze "Auta po gwarancji" ,a w ogóle to spoko gazetka...
gg 6392176
axgt
N1
 
Posty: 88
Dołączył(a): czwartek, 13 lis 2003, 19:01

Postprzez +RAFAŁ+ » wtorek, 23 mar 2004, 14:26

Musze zrobić małe uaktualnienie :D. Od okolo 20 kwietnia bede sie przemieszczał grnatowym FOrdem Fusion 1.4 16V 80 KM. Rakieta to może nie jest ale bardzo przyjemnie sie nim jeżdzi. Polecam jazde probna. Nie pozalujecie :) Wyposazenie tez niczego sobie: ABS z EBD, 2xairbag, klimatyzacjapełna elektryka+podgrzewana przednia szyba i lusterka itd. Juz nie moge sie doczekac :)
Odszedł wielki kierowca, jeden z największych, jacy kiedykolwiek pojawili się w polskich rajdach...

ryspol.net.pl
Avatar użytkownika
+RAFAŁ+
A6
 
Posty: 1800
Dołączył(a): piątek, 23 maja 2003, 19:11

Postprzez Albert(Zambrów) » środa, 24 mar 2004, 19:49

A ja np w aucie ABS-u nie mam ale "wole bez" :wink: Juz w tym momencie hamuje dosyc dobrze i napewno ABS by mi przeszkadzał. Ale to tak off topic :wink:
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez !ADI! » środa, 24 mar 2004, 20:25

Widzę, że masz wysokie mniemanie o swoich umiejętnościach hamowniczych Albert ;).

Ale tak na poważnie to przecie na suchym asfalcie to nie ma zbyt dużych różnic międyz ABS a bez ABS. W sumie to już o tym dużo było powiedziane, a więc nie zaczynam nowego[starego] wątku.

Mamy teraz takie czasy, że ABS jest montowany tak często jak elektrycznie podnoszone szyby. I szoda, że nie można go wyłączać :( [w większości aut, pomijam fakt ingerencji w bezpieczniki]. Ale na naszych wyrypowatych drogach, czasami można się dosyć poważnie na ABSie przejechać.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez +RAFAŁ+ » środa, 24 mar 2004, 22:08

Co do ABSu to zgodze sie z wami, ale jest tez jedno małe ale. Kiedy np jeździłem Nexia ktora nie ma ABSu i nie musiałem awaryjnie hamować tylko hamowałem wtedy kiedy chciałem to ABS faktycznie nie był potrzebny, a nawet kiedy jechałem Focusem z ABSem to system ten mi troche przeszkadzał. Miałem jednak jedna nieprzyjemna historie kiedy wracałem z Rajdu Lubelskiego. Wyjechałem chyba z Niska i jechałem drogą która prowadzi przez las. Nie jechałem szybko(około 90). Nagle zauważyłem, że z lasu chyba wyjeżdża tyłem jakaś ciężarówka więc zdjałem noge z gazu. Patrze, a tu naczepa zajmuje całe dwa pasy. Noga na hamulec i rozgladam sie gdzie w rowie ladowac bo pobocza to tam było chyba 50 cm. Dobrze ze było sucho i jakims cudem wyhamowałem go i ominalem nie robiac sobie, ani mojej dziewczynie krzywdy. Myślicie, że myslałem o tym żeby hamować pulsacyjnie? Nie. W takiej chwili nawet wyuczone odruchy chyba nie działają, a dodatkowo prawko mam dopiero od 4 miesiecywiec moje doswiadczenie nie jest zbyt duze. Gdyby było chociaz troche mokro mysle, ze bardzo zle by sie to skonczylo. ABS natomiast w takiej sytuacji gdzie droga jest mokra mógłby naprawde wiele pomoc.
Odszedł wielki kierowca, jeden z największych, jacy kiedykolwiek pojawili się w polskich rajdach...

ryspol.net.pl
Avatar użytkownika
+RAFAŁ+
A6
 
Posty: 1800
Dołączył(a): piątek, 23 maja 2003, 19:11

Postprzez Gustaw » środa, 24 mar 2004, 22:58

ale po jaka cholere hamowac 'pulsacyjnie' ? Jak juz to RAZ i PORZADNIE :idea: Pulsacyjnie to sobie moze hamowac jakis lajkonik bez wyczucia z noga jak tluczek do ziemniakow.
Colin, simply the best
Gustaw
A5
 
Posty: 957
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:03

Postprzez Kuba M. » środa, 24 mar 2004, 23:12

W tym momencie muszę się podpisać pod tym co napisał Gustaw. Hamować należy jednostajnie z możliwie jak największą siłą, która może być w danym momencie przeniesiona przez oponę. Na odpuszczaniu jednak wiele się traci. Hamowanie pulsacyjne jest za to dobre w sytuacjach awaryjnych.
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hyde Park

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron