ja mam u siebie ale jeszcze nie przechodziłem BT
można sie pobawić, szczególnie jeśli chodzi o zapłon
do sterowania paliwem ma jednak ograniczone zastosowanie, tzn samo nie wystarczy
bo oszukuje się sygnał z przepływomierza/czujnika ciśnienia, w każym razie jakiś sygnał który ma wpływ na ilość podawanego paliwa
ale np. u mnie komputer nie reaguje (tzn reaguje tak że szarpie autem), na sygnał z przepływki większy niż 4,04v... seryjnie sygnał wynosi maksymalnie ok 3,5v, czyli mam praktycznie 0,5v do wykorzystania, no i jest to za mało bo nie da się wystroić tak auta (dalej jest za ubogo)
zachodzi konieczność stałego zwiększenia dawki paliwa, albo zwiększająć jego ciśnienie, albo zakładając większe wtryski, wtedy na górze będzie dobrze (jak sie odpowiednio dobierze ciśnienie albo/i wtryski) a na dole sobie będzie trzeba zubożyć co może być wykonalne
pozatym urządzenie ma pożyteczne dodatki jak dwie mapy, można sobie zrobić drugą ekonomiczna albo np. kontrole startu czy coś co teraz kombinuje flat shift (umożliwia/ułatwia zmianę biegów bez puszczania gazu co przydaje się bardzo w aucie z turbo bo nie spada ciśnienie w kolektorze)
można też korygować mapy zapłonu w odniesieniu do jakiegoś obiążenia (ciśnienie, położenie przepustnicy) i paliwo zależnie od temperatury
można sterować (ale nie we wszystkich przypadkach) ciśnieniem doładowania albo wtryskiem nitro
jest też do wykorzystania taki jakby włącznik warunkowy, który można ustawić żeby się włączał przy jakichś obrotach, albo ciśnieniu lub np. temperaturze silnika co można w jakiś porzyteczny sposób wykorzystać (można sobie np. właczać wcześniej wentylator czy np. schładzać intercooler przy przekroczeniu określonego ciśnienia itp itd)
ogolnie jak na swoją cenę (ja kupiłem używke za 450zł) urządzenie daje dość dużo możliwośći i można je dobrze wykorzystać
