Peugeot 206 GTI

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez rally_fan1 » poniedziałek, 3 sty 2005, 23:16

Kiedy Peugeot prezentował wersję RC miało to miejsce chyba na paryskim salonie samochodowym i o ile dobrze pamiętam to na stoisku działu sportowego stały wszystkie modele tej firmy biorące udział w sportach motorowych i było tam już od razu to RC. Nie byłem na tym salonie,ale wtedy na stronie Peugeota była prezentacja ich stoisk na tej imprezie włącznie z opisem co gdzie stoi.Na tej stronie: http://www.boutiquepeugeotsport.com/bps/ai/asp_en/index.asp (poczekajcie jak sie ta animacja wgra po otworzeniu)można sobie kupić "kit" do RC robiący z niego gr.N.Poza tym wiedziałem o tym takze dlatego,szukając informacji na temat Nicolasa Vouilloza,dowiedziałem się,że wystartował takim właśnie N-grupowym RC w paru rajdach cyklu mistrzostw Francji.Na jego stronie znalazłem nawet moc i moment obrotowy tego samochodu:"Le moteur EW 10 J4S développe 190 chevaux et délivre 160 N/m degraves 2000 tr/min, c'est agrave; dire que 80% du couple est disponible agrave; bas régime, le maximum étant de 218 N/m agrave; 6000 tr/min."Było tam jeszcze coś takiego:"Les freins sont de série et le frein agrave; main hydraulique est ajouté dans le kit.(czyżby homologowali hydrauliczny ręczny?)Dans sa définition de base, ce kit est disponible au tarif de 16 900 E(to chyba cena przeróbki["kit-u"]?).
Jeszcze zdjęcie Vouilloza w RC z rajdu Lyon-Charbonniere:

Obrazek
Ostatnio edytowano wtorek, 4 sty 2005, 00:37 przez rally_fan1, łącznie edytowano 1 raz
rally_fan1
N3
 
Posty: 375
Dołączył(a): poniedziałek, 21 paź 2002, 12:50


Postprzez ZOWA » wtorek, 4 sty 2005, 00:18

Maciek_1982 napisał(a):w RPP i komp i wałki są inne niż w serji. Jestem bardziej niż pewien :wink:
dobrze mowi wodki mu dac
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez żółtodziób » wtorek, 4 sty 2005, 11:42

Tak czy siak wydaje mi się że Pug do N2 nie ma wstępu, o wiele sensowniej jest zapodać seryjne wałki (moc pucharówki jest niewiele większa od serii) żeby móc zgłosić auto w grupie, w której byłoby bardziej konkurencyjne. poza tym istnieje możliwość stosowania zmienionych wałków w N-ce, wystarczy je homologować w tzw. wariancie opcji.

Nawiązując do przykładu wyciśnięcia z XSa 180 KM: moc to nie wszystko, samochód nie składa się jedynie z silnika, obawiam się że mła ilość tych Pugów w sporcie wynika z ograniczonych możliwości wózków innych niż WRC i S1600... Wydaje mi się że jakiś szkopuł musi w tym być...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez ZOWA » wtorek, 4 sty 2005, 12:24

moc seryjnego xs-a to 115KM a moc pucharowki polskiej to 130KM(teoretycznie bo napewno z kazdego auta nie udalo im sie wyciagnac tyle samo mocy)
ZOWA
A6
 
Posty: 1110
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 13:12
Lokalizacja: Kraków GG1342916

Postprzez modi » czwartek, 13 sty 2005, 22:53

Dzieki wszystkim za wypowiedzi.
Dzieki nim udalo mi sie zebrac troche informacji w temacie i poprzez to udalo mi sie juz kupic 206 Grand Tourisme:)

Teraz musze sie nim troche zajac i wkrotce pewnie wyjade.


Pozdrawiam wszystkich
Michal
gg 2798049
modi
 
Posty: 13
Dołączył(a): środa, 29 gru 2004, 01:14
Lokalizacja: Piła, Londyn

Postprzez żółtodziób » czwartek, 13 sty 2005, 23:08

Pozostaje więc tylko życzyć połamania kierownicy... Oby autko służyło jak najlepiej woziło szybko i co najważniejsze bezpiecznie!
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez mtr » czwartek, 13 sty 2005, 23:28

No i oczywiście czekamy na jakieś zdjęcia z budowy ;)
http://www.akzamkowy.org
tlen: rally-3qpl@tlen.pl
gg: 4517826
Avatar użytkownika
mtr
N3
 
Posty: 204
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 16:42
Lokalizacja: z Górniczej Osady

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron