Moderator: SebaSTI
rallyspeed napisał(a):150 mniej
np: 450 - 150 = 300
albo 470 - 150 = 320
rallyspeed napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=LrY_8hGi ... re=related
tu jest normalne tempo, znacznie wolniej jadą
rallyspeed napisał(a):Skończmy juz tę dyskusję i niech zostanie na moim![]()
Rozumiem że tamte wurce latały bokami, ale jak można na mokrym nawrocie zapiąć boka starym wrc, który ma ze 150 koni mniej od obecych i jednocześnie przejechać ten nawrót tak samo albo szybciej od dziesiejszego WRC Loeba na suchym. Nie widzę na nawrocie żeby go na moment wyhamowało co jest naturalne.
http://www.youtube.com/watch?v=LrY_8hGi ... re=related
tu jest normalne tempo, znacznie wolniej jadą
testy Sainza Impreza1995 przed Monte Carlo
http://www.youtube.com/watch?v=jGRqjuLg ... re=related
MSG Racing napisał(a):Do tego należy dodać że zmieniła się technika jazdy, która jest teraz szybsza. Sam Colin mówił o tym w programie który można nabyć na DVD w UK. Min teraz mało kto używa skandynavian flick, który na tym filiku jest stosowany przed każdym ciaśniejszym zakrętem. Ten trick pozwala później hamować bo hamowanie bokiem jest skuteczniejsze kiedy nie ma mocnych hamulców.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości