Seryjna sprężyna + amor PZM1 w CC

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Seryjna sprężyna + amor PZM1 w CC

Postprzez b182 » piątek, 21 sty 2011, 14:22

Witam. Czy ktoś z was śmigał na takim zestawie PZM + seria spring ze sportinga. Mam sportowe sprężyny Eibach Pro kit ale na moje potrzeby są z niskie. Chce unieść przód auta a przy okazji nieco go zmiękczyć przez zastosowanie springów seryjnych. Obecnie jest za niski na imprezy z większymi nierównościami i za twardy. Ciekaw jestem jak to będzie współpracować. Myślę ze powinno być całkiem ok w miarę miękka sprężyna i dobre tłumienie pzm-a.
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26


Postprzez skandal » piątek, 21 sty 2011, 18:00

zależy na jaką nawierzchnię ... jak dziurawy asfalt / kostka to powinno być ok ...

na szuter ja mam w seju B6 i sprężyne od SC VAN'a !
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Postprzez b182 » piątek, 21 sty 2011, 18:23

Chodzi głownie własnie o wyrypany asfalt. Nie mam teraz kasy na b6 a sprężyna eibach + pzm jest za twardy i za niski na jazdę po nierównym asfalcie. Pomijając kwestie komfortu to i auto po dupie dostaje za bardzo. Myślę ze kompromisem będzie własnie seria spring + ten amor.
Kiedyś w cc miałem fajny układ. Tył eibah +pzm1 a przód seria + kayaba ultra sr i rewelacyjnie się to spisywało. Przód super wybierał a tył fajnie stabilizował auto na zakrętach.
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość