
I jak wygląda sprawa z regeneracją używanych kompresorów bo raczej nie słyszałem o czymś takim, czy może są one dużo trwalsze od turbin i nie trzeba ich tak często regenerować?
Moderator: SebaSTI
Czy jest sens dorzucać kompresor do silnika z turbiną?
Na koniec dodam że najmocniesze czterokołowce na świecie czyli Dragstery też chodzą na mechanicznym doładowaniu i jakoś mocy im nie brakuje, nie ma problemu żeby wykręcić 8-10 tysiecy koni. Turbo w dragach nie ma racji bytu, zanim by się włączyło to by było po wyścigu.
psz napisał(a):A dzwiek tej zastawy jakos specjalnie opracujesz moze?
Ciekawe zagadnienie. Z akustycznego punktu widzenia tłumik końcowy to zwykły rezonator Helmotza i można by tym coś tam z dźwiękem zadziałać
Ze względu na nienagrzewanie sie kompresora pisałem żeby zrobić układ z gaźnikiem przed kompresorem( w przypadku homemade z turbo mogło by się to źle skończyć)
Od kiedy lambo stosuje kompresory? Gallardo V10 TDI będzie miał turbiny.
Mocy im nie brakuje, tylko na jakim setupie (silnik na jeden wyścig), na jakim paliwie. To już jest zupełnie inna bajka.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości