(M.Ś.) Mitsubishi Step 2

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez Piccolo_Jr » czwartek, 15 sie 2002, 01:17

Alex K napisał(a):Mitsubishi odnosiło sukcesy z "długim" Lancerem przez wiele lat.

Długim jak długim. Jak sobie poszukasz zdjęcia wcześniejszych Lancerów to zobaczysz że w przeszłości były one mniejsze. Przez lata się ten samochodzik jednak trochę rozrósł. I to mu niestety nie pomaga. Niestety teraz to by nawet zmiana kierowcy nie pomogła - po prostu trzeba zbudować lepszy samochód. Zresztą w ostatnim roku jak był u nich Makkinen już zaczynało być słabo.
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań


Postprzez maciekd » czwartek, 15 sie 2002, 22:20

Jak sie przyjrzec dokladniej, to mitsubishi przegrywaja ze zwyciezcami ok 1sek na kilometrze OS'u, to moim zdaniem dokladnie tyle, o ile slabsi sa Alister i Froncois... Wszystko czego im trzeba, to lepszych kierowcow.
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Piccolo_Jr » piątek, 16 sie 2002, 00:28

Co się tak wszyscy tych kierowców Mitsubishi przyczepili. Dziwne że samo kierownictwo zespołu do nich nic nie ma a oni chyba wiedzą najlepiej.
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Alex K » niedziela, 18 sie 2002, 00:32

Tu nie chodzi tylko o kierowców. Nie chodzi o to czy Lancer jest długi, czy krótki. Mitsubishi przyzwyczaiło nas do zwycięstw. O ile wiem to jest druga ewolucja Lancera WRC, wcześniej nie były to pojazdy WRC. Tak więc na razie muszą pracować nad tymi pojazdami, a tym może sie przydać doświadczony kierowca. Nie jest to może miarodajny przykład, ale: rok 1996 do ferrari (po kilku sezonach mizerii) przychodzi Michael Schumacher, w 1997już walczy o MŚ.
Alex K
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 20:10
Lokalizacja: z Polska

Postprzez Piccolo_Jr » piątek, 23 sie 2002, 00:25

W rajdzie niemiec zadebiutuje nowa wersja Mitsubischi w specyfikacji asfaltowej (szutrowa była w Finlandii). Ciekawe jak sobie poradzi.
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Piccolo_Jr » poniedziałek, 26 sie 2002, 14:35

Rajd niemiec pokazał że Mitsubishi Lancer jest za duży i za ciężki. Na szerokich drogach niektórych odcinków duży Lancer radził sobie nieźle ale na innych nie miał szans z innymi samochodami.
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Postprzez maciekd » poniedziałek, 26 sie 2002, 21:46

Ciekawe jakby wypadlo porownanie dlugosci Lancera i Imprezy... nie sadze, zeby dlugosc miala tu takie znaczenie - to nie KJS. Waga tez nie ma nic do rzeczy, bo wynosi 1230 kg, tyle samo co Peugeot, Ford i cala reszta. Problemem moze byc co najwyzej jej rozklad. Moze chodzi o areodynamike, zbyt dlugie zwisy, rozstaw kol, rozstaw osi, sztywnosc nadwozia, ustawienie zawieszenia, zaburzenia w ukladzie wydechowym, zly ksztalt ukladu dolotowego, zly kat lopatek tyrbiny, zle fazy rozrzadu, a moze... napewno tutaj do tego nie dojdziemy!!!!!!!!!!!!
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Alex K » poniedziałek, 26 sie 2002, 22:38

Do tego musi dojść zespół w Rugby, byle szybko, bo gwiazda Mitsubishi zaczyna przygasać. Zobaczymy, co przyniesie następny rajd, może ten samochód nie jest taki zły, zobaczymy co przyniosą następne testy.
Alex K
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 20:10
Lokalizacja: z Polska

Postprzez Piccolo_Jr » poniedziałek, 26 sie 2002, 22:57

Tak czy siak muszą nad tym samochodem sporo popracować. A co do Peugeota to oni mają łatwiej w przygotowaniu pojazdów bo 206 jest mniejsza niż cała reszta i samochód na wąskich krętych drogach lepiej sobie radzi. Myślę że podstawowa waga tego pojazdu też jest mniejsza niż innych (co pomagałoby przy rozkładaniu ciężaru przy dociążaniu auta)
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Lanceryyy

Postprzez Septembeer » wtorek, 27 sie 2002, 09:40

Widzac co sie dzieje z Miskami mozna sobie zaspiewac:
"Gdzie sie podzialy tamte lancery,
gdzie te wyniki z tamtych lat..." :)
Oby sie udalo stworzyc Lancera konkurencyjnego do Peugeota bo wtedy walka bedzie bardziej wyrownana i b.ciekawa. To samo jesli chodzi o Hyundaia. Tez niby WRC ale cos jeszcze brakuje.
Nastepny sezon RSMŚ bedzie juz napewno bardziej wyrownany.
Septembeer
Avatar użytkownika
Septembeer
 
Posty: 13
Dołączył(a): niedziela, 4 sie 2002, 16:50
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Piccolo_Jr » wtorek, 27 sie 2002, 10:13

A ostatnio podobno Hyundai zdawał się dochodzić do jakiej takiej formy.
How do they do it, why do they do it, riding and crushing, and riding and winning, and always faster and faster and faster....
Avatar użytkownika
Piccolo_Jr
N3
 
Posty: 231
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 16:05
Lokalizacja: Poznań

Waga WRC

Postprzez Szuster » wtorek, 27 sie 2002, 11:24

maciekd napisał(a):...Waga tez nie ma nic do rzeczy, bo wynosi 1230 kg, tyle samo co Peugeot, Ford i cala reszta. ....


Za ta waga nie do konca masz racje.
Owszem jest 1230 kg ale jest to waga MINIMALNA jaka musi miec auto WRC, czyli:
"Jest to rzeczywista masa samochodu, bez kierowcy, pilota i ich wyposazenia. W zadnym momencie trwania imprezy masa samochodu nie moze wynoscic mniej niz minimum okreslone niniejszym artykulem. Z wyjatkiem rajdow, w przypadku watpliwosci komisarze techniczni moga oproznic zbiorniki zawierajace plyny ulegajace zuzyciu, w celu sprawdzenia masy"
Zał. "J" art.255 pkt 4.3

A na pewno jest roznica wagowa miedzy np. Pugiem a Subaru czy Mitsubishi.
--
The more we progress the further you go.
Avatar użytkownika
Szuster
 
Posty: 20
Dołączył(a): wtorek, 13 sie 2002, 13:54
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez **FanKuzaja** » wtorek, 27 sie 2002, 11:40

A ja myslę że Lancery Evo 7 tiom w duzej części samochody Gr-N niż WRC

Miśkom chyba jeszcze daleko zeby mogły walczyc o dobre pozycje nietiom co kiedyś dwa lata temu ze Lancery były czasem szybsze od Subarak czy Pógów. Ale technika samochodowa ciongle idzie doprzodu i chyba ten czas co Mitstubishi poświecnał na lat 99 i 00 tiom inni produceni samochodów poszli doprzodu z technika napendową itd
Avatar użytkownika
**FanKuzaja**
A6
 
Posty: 1891
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 15:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez maciekd » wtorek, 27 sie 2002, 20:00

Do [b]Szuster[/b
Mase minimalna wymyslili dlatego, zeby nie dochodzilo do przegiec w tej kwestii. Uwierz mi, ze kazdy z WuRCow moglby wazyc nawet z 900 kg i to nie jest zadnym problemem, tak jak nie jest problemem sprawienie by samochod wazyl dokladnie 1230kg. Masa to najprostrzy sposob poprawy osiagow auta, wiec nikt nie moze sobie pozwolic na zaniedbania w tej kwestii. Jestem przekonany, ze kazdy z samochodow WRC jest tak skonstruowany, zeby wazyl dokladnie tyle ile dopuszcza regulamin. Nie inaczej jest z Lancerem...
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez maciekd » sobota, 12 paź 2002, 12:52

To co pokazał w Nowej Zelandii Jani Paasonen powinno rozwiać nasze wątpliwości dotyczące konkurencujności Lancera WRC. Okazuje się, że ten samochód może wygrywać odcinki specjalne nawet z Peugeot'ami, i to na ich ulubionym terenie! Wniosek? Mitsubishi potrzebuje lepszych kierowców!
To jest mój 100 (słownie: setny) post na forum dyskusyjnym autoklubu. Z tej okazji chciałem serdecznie pogratulowac sobie :wink: oraz wszystkim, którzy dokonali tego przede mna, oraz uczynią to w przyszłości...
Avatar użytkownika
maciekd
A6
 
Posty: 1148
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:08
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron