Idealny kjs powinien... ?

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Postprzez ++ Tommy ++ » czwartek, 6 sty 2005, 02:45

Witam wszystkich :!:
Jestem z Lublina i zapewne wiele osób z Was wie, że w naszej "metropolii" jest Tor Kartingowy, znany choćby z tego że odbywa się tam odcinek Rajdu Ziemi Lubelskiej. Jeden z Was powiedział, że wyjściem byłyby tory kartingowe :!: Zgadzam się z tym stweirdzeniem po części.Oprócz KJSów w naszym okręgu organizuje się Mini-Maxy - samochodowe imprezy poplurane. Większość imprez tego typu odbywa się na Torze Kartingowym. Tor jest ciekawy dla osób, które dopiero zaczynają bawić się w rajdy - najlepsze miejsce żeby nauczyć się dobierac właściwy tor jazdy itd itd. Ale powiedzmy dla starych wyjadaczy nie stanowi on już tak dużej atrakcji - apeyt rośnie w mairę jedzenia :D W zimie to inna bajka tor to doskonałe miejsce do tego aby w bardzo podkreslam bardzo bezpiecznych warunkach doskonalić swą jazdę w zimowych warunkach. Teraz jesli sprawa tyczy się idealnego KJSu. Moim zdaniem idealny KJS powinien się odbywać na lużnych nawierzchniach. Super byłoby jakby to miało formę mini-oesów. Za przykład stawiam tutaj oczywiście Rajd Brodnicki, w którym bardzo chętnie bym wystartował. Jestem członkiem Automobilklubu Chełmskiego, razem z kolegą prowadzimy stronę http://rajdy.prezes.com] i często włączam się dość aktywnie w organizację imprez. W lecie organizowaliśmy cykl "Wakacyjnych MiniSprintów."Wiele z nich odbywało się na drogach szutrowych w różnych mniejszych czy większych wioskach i wsiach :!: I jak się okazuje największy problem jest ze znalezieniem ciekawych a zarazem w miarę bezpiecznych miejsc do organizacji tego typu imprez :!: Cała powiedzmy "papierkowa" robota nie była aż tak kłopotliwa. Po znalezieniu ciekawej, w miarę równej partii żużlówki udaliśmy się do Urzędu Gminy, aby pogadać z Wójtem :!: Pomysł wydał mu się bardzo ciekawy i zgodził się na nasz pomysł organizacji rajdu na jego terenie :!: Zatem wszystko moim zdaniem jest do załatwienia tylko trzeba chcieć i wierzyć w powodzenie całego przedsięwzięcia od samego początku 8) Kolejna sprawa jeśli chodzi o kochany szuterek. Źle się dzieje z lubelskich rajdach i dlatego próbujemy coś z tym fantem zrobić :!: Myślimy o zorganizowaniu KJS w całości po szutrze z prologiem właśnie na wspomnianym wcześniej Torze Kartingowym :!: Mamy już na oku kilka miejs 8) oniżej zamieszczam kilka foteczek, które dają podgląd jak to będzie wyglądać :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Bardzo chcielibyśmy, aby wszystko poszło po naszej mysli. Będziemy się starać. Jeśli chodzi o ciekawe miejsca tzn. może nie tyle ciekawe dla samych startujacych, ale takie które przyciągnęły by ludzi to wspomniane prze kogoś już tutaj duże place :!: Zgadzam się z tą opinią jak najbardziej. Jakimi cechami powienien się jeszcze charakteryzować idelany KJS :?: :?: Powinno się o nim trąbić we wszystkim mediach : w prasie, w telewizji :!: Żeby ludzie wiedzieli, że coś takiego istanieje. Kolejny sprawa to to żeby nasze kochane KJSy przestały być traktowane jako kolejne szaleństwo młodych ludzi, "którzy wyrwali od ojca samochód na niedzielę i zaczynają się popisywać" :D Niestety, ale taka opinia krąży wśród wielu osób, które nie są w temacie :cry: Cóż jeszcze można chcieć od idelanego KJSu :!: :?: Może mi coś wpadnie do głowy :!:
..:::Strona o lubelskich rajdach:::..
http://rajdy.prezes.com
Avatar użytkownika
++ Tommy ++
N1
 
Posty: 82
Dołączył(a): środa, 28 sty 2004, 22:47
Lokalizacja: Lublin


Postprzez Albert(Zambrów) » czwartek, 6 sty 2005, 16:48

Według mnie idealny KJS to taki na którym jest kilka prób stricte oesowych, ale nie moze tez zabraknac kreciołków, ale nie takich ze na 1, zeby chociarz 2 mozna było włożyc :P Jesli ktos był w Białymstoku ostatnio na Rajdzie Niepodległosci to wie, tam próby były szybkie, dosc techniczne bo ciasne, i ogólnie to naprawde fajne. Pierwszy raz było tak szybko, z reguły sie max to dokrecona 2(80-90 km/h), brzmi ciekawie ale to jeszcze nie było to, natomiast w listopadzie mozna było 3 dokrecic(120-130 km/h) i sie robiło naprawde ciekawie. Praktycznie kazda próba była tak ustawiona zeby było gdzie sie rozpedzic i ostro zachamowac. Takie KJSy mi odpowiedaja.

Z drugiej strony próby OESowe sa lepsze, ale tylko dla tych którzy mają jakies juz tam obycie z autem rajdowym, wiec uwazam za złoty srodek szybkie próby na starych lotniskach, placach ale ustawione ciasno, co daje niezle wrazenie, np. przy 120 przjesc bramke, która jest ustawiona wzdłóż np. placu i do tego wąsko. To jest to bo w razie czego jest gdzie poleciec, bo duoz miejsca jest:D

Jesli bardzo zamotałem to eskuzmy :P ale tak juz mam styl wypowiedzi :) :) hehe
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez sumo » piątek, 21 sty 2005, 19:37

A teraz pytanie, całkiem poważnie:

pisał ktos z was pismo do Urzędów o zamknięcie placu ??
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez ++ Tommy ++ » piątek, 21 sty 2005, 19:39

My pisaliśmy do zakmnięcie szutrówki do gminy i wójt się zgodził :D Ale nie wiem czy by się zgodził ponownie ale chociaż trochę po fajnych odcinkach posmigaliśmy :!:
..:::Strona o lubelskich rajdach:::..
http://rajdy.prezes.com
Avatar użytkownika
++ Tommy ++
N1
 
Posty: 82
Dołączył(a): środa, 28 sty 2004, 22:47
Lokalizacja: Lublin

Postprzez sumo » piątek, 21 sty 2005, 19:42

mi chodzi raczej o pismo odnosnie zamkniecia placu a dokladniej jak taki dokument ma wygladac?
sumo
N4
 
Posty: 2110
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 20:56

Postprzez Kubus » sobota, 22 sty 2005, 10:15

Napisz do Konrada McRae Mysle ze CI pomoże
www.facebook.pl/rajdomaniacy/
Avatar użytkownika
Kubus
A5
 
Posty: 830
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 17:16
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron