..::12 Rajd Rzeszowski::..

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez stein911 » poniedziałek, 19 lip 2004, 18:34

Do jednego zawsze miał prawo zwycięzca pucharu peugeota i chyba nic sie narazie w tej kwestii nie zmieniło. Junior pewnie jeździłby drugim, co niekoniecznie znaczy że otrzyma duże wsparcie od peugeota i bedzie musiał dużo dokładać (ale może ktoś chciałby od niego wypożyczać corsę). Tak czy inaczej sytuacja Pelikana jest niezbyt lajtowa.

Ten drugi peugeot mógł równie dobrze posłuzyć już jako dawca organów dla porozbijanego samochodu Pelikana.
"Skoro Rosjanie robią kulki łożyskowe puste w środku, to wszystko się da zrobić!"
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen


Postprzez Sergiey » poniedziałek, 19 lip 2004, 18:56

106xsi napisał(a):
micz napisał(a):a mi się wydaje, że L.K. po raz kolejny otrze się o MP. Dlaczego? Bo słabo jeździ pod presja. No ale może w tym roku sie uda.


Zgadzam się.
Pamiętacie jak Kuzaj musiał wystartować 106 maxi w rzeszowskim? Gdyby teraz wystartował ośką to byłoby ciekawie.hehe Takie tam marzenia. :D Dla niego to zatrudny samochód w prowadzeniu. Ale wydaje mi się, że rRzeszów to najlepsze miejsce dla aut S1600 do wygrania. Może jednak Pelikan??


No nie osłabiaj mnie. Jak za słaby? Wydaje mi sie (albo sobie to wymyslilem) ale Kuzaj przez kilka sezonow jezdzil WRC? Czy to aby czasem nie najmocniejszy samochod ? Bo wurc słaby nie jest a facet sobie całkiem niezle radził. W każdym razie nie był najgorszy.

A apropos młodego Kosciuszki - to bardzo dobrze ze ma mozliwosc przesiadki do puga. Auciak konkurencyjny, Michal coraz szybszy - moim zdaniem dobry pomysł. Zaczyna mi sie podobac ten cały management zespolu EFL corsa
gg://1569993 Gadu-Gadu
---
Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.
Ernest Hemingway
Avatar użytkownika
Sergiey
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:43
Lokalizacja: Kraków-Żory

Postprzez Tomi_OL » poniedziałek, 19 lip 2004, 21:00

speed-x napisał(a):
mirosław napisał(a):grzyb 1...

no jasne że 1 w s1600 ale w generalce -nie wierze ,to jest raczej nierealne:)


A niby dlaczego :?:

Na :NIKONIE: Brakowało im 31 sekund.

A realne jest żeby karową wygrał pucharowy pug nad WRC ??

hehe :D
Rajdowcy "na dopingu" są tylko mistrzami na swoim podwórku. To zwykli oszuści. Simon Jean-Joseph.
www.sztukakibicowania.pl
Jezek, jezek, jezek SE MA !
Gravel Ruless !
Tomi_OL
N3
 
Posty: 365
Dołączył(a): piątek, 18 lip 2003, 11:43
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Mars » poniedziałek, 19 lip 2004, 21:20

kakao napisał(a):nie - zamiast trójkąta ostrzegawczego!

głupie pytanie - głupia odpowiedź
człowieku opamiętaj się, nie wszystko musisz skomentować (zwłaszcza gdy nie masz nic konkretnego do powiedzenia), zwracasz uwagę innym i chcesz żeby czytali przed wysłaniem swoje posty, proszę też tak rób.


Człowieku weź się za przeproszeniem odpieprz odemnie, dobrze?
Nie komentuje wszystkiego, jeżeli tego nie zauważyleś to wchodź na forum częściej niż raz na pół roku....
A co do Puga to wiem, że były dwa ale nie wiem co się z tym drugim działo więc zapytałem się czy będzie Pelikanowym śmigał czy tym drugim...

Jeżeli chodzi i możliwość zwycięstwa generalki przez S1600 to uważam to za możliwe, zwłaszcza na Rzeszowskim. Tam są dobre asfalty więc przewaga N4 malejeee do zera. Będzie ciekawa walka ;)
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez JoannaXP » poniedziałek, 19 lip 2004, 23:09

Tomi_OL napisał(a):
speed-x napisał(a):
mirosław napisał(a):grzyb 1...

no jasne że 1 w s1600 ale w generalce -nie wierze ,to jest raczej nierealne:)


A niby dlaczego :?:

Na :NIKONIE: Brakowało im 31 sekund.

A realne jest żeby karową wygrał pucharowy pug nad WRC ??

hehe :D

dzięki pechowi kilku załóg Grzyb wskoczył na to 2 miejsce, a na Rzeszowskim myśle że już tak prosto nie bedzie .Pewnie Kuzaj wejdzie do walki ,a i Bebenki też nie odpuszczą :) Bardzo realne jest że Grzyb w pierwszej piątce jednak skończy rajd :D
"Janusz żyje wśród nas ,my kibice nigdy o Nim nie zapomnimy" [']
Avatar użytkownika
JoannaXP
N4
 
Posty: 2430
Dołączył(a): niedziela, 22 lut 2004, 00:45

Postprzez Kubus » poniedziałek, 19 lip 2004, 23:18

Tak samo jak przed sezonem mialem przeczucie ze Lubiak pokaze na co go stac wreszcie, tak teraz mam przeczucie ze wyniki nas zaskocza.Zwyciezce wypratruje w osce i nie koniecznie Tej na "S"
www.facebook.pl/rajdomaniacy/
Avatar użytkownika
Kubus
A5
 
Posty: 830
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 17:16
Lokalizacja: Kraków

Postprzez 106xsi » wtorek, 20 lip 2004, 10:31

Sergiey napisał(a):
106xsi napisał(a):
micz napisał(a):a mi się wydaje, że L.K. po raz kolejny otrze się o MP. Dlaczego? Bo słabo jeździ pod presja. No ale może w tym roku sie uda.


Zgadzam się.
Pamiętacie jak Kuzaj musiał wystartować 106 maxi w rzeszowskim? Gdyby teraz wystartował ośką to byłoby ciekawie.hehe Takie tam marzenia. :D Dla niego to zatrudny samochód w prowadzeniu. Ale wydaje mi się, że rRzeszów to najlepsze miejsce dla aut S1600 do wygrania. Może jednak Pelikan??


No nie osłabiaj mnie. Jak za słaby? Wydaje mi sie (albo sobie to wymyslilem) ale Kuzaj przez kilka sezonow jezdzil WRC? Czy to aby czasem nie najmocniejszy samochod ? Bo wurc słaby nie jest a facet sobie całkiem niezle radził. W każdym razie nie był najgorszy.

A apropos młodego Kosciuszki - to bardzo dobrze ze ma mozliwosc przesiadki do puga. Auciak konkurencyjny, Michal coraz szybszy - moim zdaniem dobry pomysł. Zaczyna mi sie podobac ten cały management zespolu EFL corsa


Rzeczywiście przesadziłem. :oops: Ale zobacz jak samochód WRC jest naszpikowany elektronkiką, aktywne dyfry itd., dlatego wydaje mi się, że S1600 jest trudniejsze do prowadzenia.
Avatar użytkownika
106xsi
N3
 
Posty: 365
Dołączył(a): środa, 28 kwi 2004, 17:11
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Sergiey » wtorek, 20 lip 2004, 13:48

106xsi napisał(a):Rzeczywiście przesadziłem. :oops: Ale zobacz jak samochód WRC jest naszpikowany elektronkiką, aktywne dyfry itd., dlatego wydaje mi się, że S1600 jest trudniejsze do prowadzenia.


No i dalej sie nie zgodzę :D - gdyby trudniej było prowadzić S1600 to nie byłoby w nazwie Junior i ci młodzi jezdzili by najpierw WRC żeby po skonczeniu 28 roku zycia przesiąsć sie do JRWC? :D Pozdrawiam
gg://1569993 Gadu-Gadu
---
Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.
Ernest Hemingway
Avatar użytkownika
Sergiey
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:43
Lokalizacja: Kraków-Żory

Postprzez Maciek_1982 » wtorek, 20 lip 2004, 14:34

Czarno widze losy Pelikana i jego współpracy w peugeotem. Co niezmienia faktu, że chciałbym zobaczyć go wreszcie na mecie na jakimś wyższym miejscu.

A z ośki to tradycyjnie pierwszy będzie Grzyb w swoim brzydkim aczkolwiek piekielnie szybkim "autobusie", a na swoich terenach to ma szance na 1 miejsce w generalce:)

PS. co do prowadzenia to s1600 są napewno bardziej "narwane" a to, że akurat to jest JWRC to zależy od ceny sprżętu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Maciek_1982
N2
 
Posty: 184
Dołączył(a): sobota, 17 lip 2004, 09:34
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Alien » wtorek, 20 lip 2004, 19:01

Sergiey napisał(a):No i dalej sie nie zgodzę :D - gdyby trudniej było prowadzić S1600 to nie byłoby w nazwie Junior i ci młodzi jezdzili by najpierw WRC żeby po skonczeniu 28 roku zycia przesiąsć sie do JRWC? :D Pozdrawiam


Nie mam pojecia Sergiey jakie masz doświadczenie w prowadzeniu S1600 i WRC, ale osobiście wole opierać się na zdaniu Simone Jean Josepha, który mówił, że jazda S1600 wymaga większego wysiłku (nie tylko fizycznego) od kierowcy niż WRC. Podobną opinię ma też Bruno Thiry, zatem...
A co do junior, to popatrz na cennik i bedziesz wiedział czemu najpierw ośka a potem wurc (pomijając kwestię nauki jazdy silną ośką, co zawsze podkreślał Janusz Kulig)
Avatar użytkownika
Alien
A5
 
Posty: 699
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 14:15

Postprzez Sergiey » wtorek, 20 lip 2004, 19:30

Doświadczenie mam zerowe. Ale skoro jest to kwestia ceny to dlaczego topowymi samochodami ktore wygrywają rajdy są wrc?

Chociaż z drugiej strony - moze własnie dlatego WRC wygrywają że są łatwiejsze w prowadzeniu? Sam już nie wiem. Ale pomimo trafnosci argumentow jakos mam przeswiadczenie ze to jednak nad wrc jest trudniej zapanowac.
gg://1569993 Gadu-Gadu
---
Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.
Ernest Hemingway
Avatar użytkownika
Sergiey
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:43
Lokalizacja: Kraków-Żory

Postprzez 106xsi » wtorek, 20 lip 2004, 20:54

Ja natomiast życzę wszystkim, aby się mogli przekonać co jest trudniejsze w prowadzeniu :)
Avatar użytkownika
106xsi
N3
 
Posty: 365
Dołączył(a): środa, 28 kwi 2004, 17:11
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kuba M. » wtorek, 20 lip 2004, 21:36

Sergiey napisał(a):Ale skoro jest to kwestia ceny to dlaczego topowymi samochodami ktore wygrywają rajdy są wrc?


Bo mają 3 aktywne szpery i są jakieś 100 koni mocniejsze. Dziwne pytanie...
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Alien » wtorek, 20 lip 2004, 22:20

*dyfry :wink:
Avatar użytkownika
Alien
A5
 
Posty: 699
Dołączył(a): poniedziałek, 2 wrz 2002, 14:15

Postprzez Kuba M. » wtorek, 20 lip 2004, 22:30

Hola, hola. Czy szpera to aby nie dyfer o ograniczonym poślizgu? W WRC ten poślizg jest regulawany przez komputer, stąd aktywna szpera...
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron