stein911 napisał(a):bo Porsche w N-GT tez właściwie jeżdzi już samotnie.
Czyżby ferrari nie rozwijało modeny? Alfan; tak własciwie kiedy 360-ka będzie miała swojego nastepcę?
Ani Ferrari ani Porsche nie wystawiają fabrycznych aut w FIA GT, więc kwestia rozwoju przez fabrykę nie ma tu ogólnie rozumianego znaczenia.
Jedyne co mogą tu zrobić producenci, to przygotować nowy model drogowy, który tunerzy i teamy mogą przygotować do wyścigów. I tak sie w tym roku stało, Porsche wypuściło 911 GT3 RS, a Ferrari Modenę CS.
Tylko, że zawodnicy najzwyczajnej w świecie olali sobie klasę N-GT. Większość teamów albo przeszła do GT, albo wycofała się rozgrywek. Pozostało kilka aut, nie ma ani jednego Ferrari 360 GTC (na bazie CS), z góry wiadomo,że zakładając brak problemów wygrają Ortelli i Lieb bo nikt nie ma tak dobrze przygotowanego samochodu. Rok temu zwycięstwo Porsche coś znaczyło, w tym...
Ale zapomniałem o ALMS, tam sytuacja jest już troche lepsza i zwyciestwa 911tek są miarodajne. No i Le Mans właściwe - już za tydzień
Z tego co pamiętam, Ferrari 400 Monza jest planowane na 2005 rok.