Moderator: SebaSTI
Jestem innego zdania, kolejny z serii "Całe życie drugi" - chyba że patrzysz pod kontem tego kto będzie jeździć w tym rokuadamlen napisał(a):Mikkelsena brakuje w najwyższej kategorii. Należy mu się fotel, ale kierowców dużo a aut mało.
Mad Max napisał(a):Jestem innego zdania, kolejny z serii "Całe życie drugi" - chyba że patrzysz pod kontem tego kto będzie jeździć w tym rokuadamlen napisał(a):Mikkelsena brakuje w najwyższej kategorii. Należy mu się fotel, ale kierowców dużo a aut mało.
Ciekawszym tematem jest zmiana pilota przez Neuvilla... bo nawet pilot był zdziwiony że ta zmiana następuje a kilka dni wcześniej razem testy przed Monte robili - mam takie dziwne wrażenie że Belg szuka gdzie lezy problem że jest "Całe życie drugi" tylko chyba zaczął nie od tej strony z której powinien
adamlen napisał(a):Mad Max napisał(a):Jestem innego zdania, kolejny z serii "Całe życie drugi" - chyba że patrzysz pod kontem tego kto będzie jeździć w tym rokuadamlen napisał(a):Mikkelsena brakuje w najwyższej kategorii. Należy mu się fotel, ale kierowców dużo a aut mało.
Ciekawszym tematem jest zmiana pilota przez Neuvilla... bo nawet pilot był zdziwiony że ta zmiana następuje a kilka dni wcześniej razem testy przed Monte robili - mam takie dziwne wrażenie że Belg szuka gdzie lezy problem że jest "Całe życie drugi" tylko chyba zaczął nie od tej strony z której powinien
Mikkelsena trochę mi brakuje bo co prawda w WRC troszkę odstawał od ścisłej czołówki to w WRC2 często rozdawał karty, a przecież to właśnie z tej kategorii kierowcy najczęściej awansują do 1 ligi.
A co do pilota Neuvilla - z wypowiedzi kierowcy wnioskuje, że to on był bardziej zaskoczony a nie jego pilot. Niby kwestie finansowe, ale o jakie kwoty chodzi i czy to w ogóle prawda nie wiemy.
hubertus_89 napisał(a):Mam pytanie do was... wiecie gdzie będą transmisje z rajdów w tv? wiem że na redbull.com są podsumowania, ale szukam czegoś w tv.
Jak ten sport ma się rozwijać??... żeby obejrzeć relacje trzeba nieźle się nakombinować szkoda że na eleven sports nie robią takich podsumowań dnia jak miało to miejsce w tym roku z rajdu dakar.
adamlen napisał(a):Kwestie finansowe to zawsze temat tabu i niedomówień.
W internecie natomiast krążą informacje, że Esapekka mógł liczyć jeszcze w Citroenie na 350 000 Euro rocznie.
Rok temu w Fordzie może dostał z 200 000 a teraz chcieli mu to pewnie jeszcze obciąć o połowę lub więcej.
Gdyby jeszcze była nadzieja, że ten rok będzie na przeczekanie to ok, ale M-Sport raczej więcej kasy nie zdobędzie w przyszłym roku.
Za 50 000 Euro to mógł się zgodzić pracować Gus Greensmith i dlatego został ich kierowcą. Ale brak solidnych wyników nie polepszy sytuacji zespołu.
W skali roku to jednak kilka milionów euro za wystawienie zespołu fabrycznego, więc oszczędzanie na najważniejszym pracowniku zespołu jest nie rozważne.
woocasch napisał(a):Ja się cały czas zastanawiam kiedy Hyundai powie dość i nie przedłuży/zwolni Neuvilla. Gościu jeździ w jednym zespole od 2014 i jak na początku można było próbować zwalać winę na samochód, tak teraz nie ma już takich podstaw. Hyundai ma w składzie mistrza świata, który w pierwszym roku startów w nowym zespole już pokonał Belga. Do tego Ogier i Evans też wsiedli w nowe dla siebie auta i byli przed nim. Koreańczycy zgarnęli tytuł wśród konstruktorów, ale w sumie różnicę zrobiła ich taktyka i np. wystawienie Breena czy Sordo w odpowiednich rajdach. Wiadomo, że takie są reguły gry i bardzo dobrze, że z nich korzystają, ale jeżeli Tanak zostanie w Hyundaiu na dłużej, to Neuville może powili zacząć się obawiać o swoje miejsce pracy.
A Mikkelsena faktycznie nieco brakuje, może uda mu się jeszcze wrócić do dużego WRC.
Witcher1990 napisał(a):Nie zwolnią go, bo co by to przyniosło? To ich najlepszy kierowca, kilka razy drugi, ocierał się o wygrane w klasyfikacji generalnej, pomógł im zdobyć tytuł konstruktorów, zbudował wokół siebie ten zespół. Gdyby go wywalili to kim go zastąpią? Ogier odchodzi na emeryturę, Evans dopiero co zmienił zespół 9a wg mnie to ciągle nie jest kierowca na nr 1), Tanaka już mają. Andreas ma problemy z i20. Co jak co ale Thierry posadkę ma pewną. No a że tytułu nie zdobywa? To jak Hirvonen w czasach Loeba, tak teraz ogiera nie jest łatwo dogonić. Mamy na prawdę top 3 kierowców, z których każdy może walczyć o tytuł, o wygrane chyba również w każdym rajdzie. Po prostu Seb jest ciut lepszy, może miał więcej szczęścia w 2017 gdy Neuville wyeliminował się z Monte i Szwecji tracąc 50 pkt, czy w 2018 gdy Tanak miał problemy z Toyotą.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości