przez Kruk » wtorek, 14 sty 2020, 17:24
To będzie wyjątkowo ciekawy początek sezonu. Będziemy mogli obserwować jak zaadoptuje się do nowego samochodu Tanak i jak będzie wypadał na tle pozostałych członków swojego zespołu. Ciekawe będzie porównanie z weteranem ekipy T N i super Sebem. Wycofanie się Citroena wywołało istną rewolucję w składach zespołów fabrycznych. Oprócz Tanaka będziemy mogli emocjonować się debiutami w nowych dla nich samochodach aż czterech załóg: Ogiera, Evansa, Rovanpery i Lappiego. Mnie interesuje szczególnie trójka Toyoty jak się odnajdzie w nowej rzeczywistości. Czy młody Kalle będzie nadal w gorącej wodzie kąpany i będzie zawstydzał bardziej doświadczone załogi? Jak dużo czasu będzie potrzebował Evans żeby osiągać znaczące wyniki? Jak daleko przed nimi będzie Ogier? Lappi wydaje mi się że będzie miał sezon na przeczekanie. Spodziewam się że będzie jeszcze bardziej tłem dla innych załóg jak w minionym sezonie. Tym bardziej że sam zapowiedział że nie czuje się jeszcze na siłach walczyć z najlepszymi.
W klasie RC2 mamy aż 33 załogi. Ciekawie wygląda statystyka reprezentowanych marek: 6 Citroenów, 5 Hyundai i20, 7 Fiest, 8 Fabii, 4 Polo i po jednej 208, Dacii Sandero i Fiacie 500X. Ciekawe będzie porównanie trzech ostatnich wymienionych. Dużo spodziewam się po mocnej ekipie jadących C3. I20 też prowadzić będzie kilku renomowanych zawodników. Na tym tle słabo wypada obsada Fabii. Ciekawe, czy Mads będzie w stanie pokazać pozostałym ich miejsce w szeregu? Zderzenie młodego Solberga z konkurentami w klasie też będzie interesujące. Szkoda, że brakuje Kopeckiego a w wrc Andreasa i emerytów JML i Meeke.
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.