Moderator: SebaSTI
adamlen napisał(a):Do artykułu powyżej.
Ogier skonfliktowany z Citroenem,
Tanak z Makinenem.
Jeszcze brakuje, żeby Neuville się pogniewał na Hyundaia za ściągnięcie mocnego konkurenta i mamy komplet.
żółtodziób napisał(a):Co ciekawe Citroen jednak chce iść do sądu - no cóż, dobrego PRu to oni sobie już nie zrobią, choć te kilka baniek z całą pewnością dadzą radę ugrać. Pytanie na ile im taka kwota zrobi jakąkolwiek różnicę.
Miałem pisać już o tym wczoraj, ale jakoś się powstrzymałem. Jednak po ponownym zastanowieniu zmieniłem zdanie. Kolejny raz widać, że rajdy do MŚ nie powinny być organizowane tam, gdzie akurat jest chwilowy dobry klimat dla rajdów, ale tam, gdzie te rajdy mają jakąś przeszłość i przyszłość. To nie jest F1, gdzie można wybudować tor pośrodku niczego i ważne, aby przekaz w TV był dobry. Ale wiadomo, promotor kasę skasował, w Chile pewno kilka osób też co nieco przytuliło i tak jak piszesz, chociaż jedna edycja się odbyła. Ale w wyniku usilnego pompowania kalendarza z cyklu wypadła Katalonia czy Francja.
[/quote]Tak sobie czytam ten artykuł:
https://pl.motorsport.com/wrc/news/ogie ... u/4604201/
i zastanawiam się jak to faktycznie wszystko zakulisowo wyglądało. Może, skoro już w sierpniu Ogier poinformował Citroena, że kończy z nimi zabawę, to zaczął on rozmowy z Toyota i/lub Hyundaiem. Widząc to Tanak, wykorzystał swoją dobrą formę, poszedł do Hyundaia, żeby przypadkiem nie jeździć razem z Ogierem w jednym zespole? Wiadomo, że Hyundai by się nie szarpnął na skład Neuville - Ogier - Tanak, więc Ott wyprzedził ruch Seba i w pewnym sensie zrobił mu miejsce u Makinena
Może kiedyś szczegóły wyjdą na jaw
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości