Moderator: SebaSTI
Loeb1987 napisał(a):Bulacia i Andolfi nie mogą wygrać Australii w WRC2. Wtedy Kajto będzie na pudle generalki.
Aro90 napisał(a): z punktu widzenia Kajtka wielka szkoda awarii technicznych w Argentynie i w Walii... to zdecydowało że ciężko było powalczyć o wygraną.
woocasch napisał(a):Pytanie jak będzie wyglądać regulamin mistrzostw dla aut R5 na przyszły sezon, czy WRC2 Pro dalej zostanie czy jednak nie.
KaMiLL WRC napisał(a):woocasch napisał(a):Pytanie jak będzie wyglądać regulamin mistrzostw dla aut R5 na przyszły sezon, czy WRC2 Pro dalej zostanie czy jednak nie.
Światowa Rada Sportów Motorowych postanowiła, że zostanie zlikwidowany cykl WRC-2 Pro stworzony dla fabrycznych zespołów z autami R5. Ponownie zobaczymy wszystko pod nazwą WRC-2, gdzie rywalizować będą i prywatne i fabryczne teamy.
woocasch napisał(a):KaMiLL WRC napisał(a):woocasch napisał(a):Pytanie jak będzie wyglądać regulamin mistrzostw dla aut R5 na przyszły sezon, czy WRC2 Pro dalej zostanie czy jednak nie.
Światowa Rada Sportów Motorowych postanowiła, że zostanie zlikwidowany cykl WRC-2 Pro stworzony dla fabrycznych zespołów z autami R5. Ponownie zobaczymy wszystko pod nazwą WRC-2, gdzie rywalizować będą i prywatne i fabryczne teamy.
No właśnie chyba nie do końca WRC-2 będzie bardziej dla fabryk i zespołów wspieranych przez fabryki, a dla prywaciarzy będzie WRC-3. Coś takiego obiło mi się o uszy i oczy
Pytanie, w które "widełki" załapie się Kajto. Oczywiście pod warunkiem, że nadal będzie jeździć w MŚ.
Drugi od góry szczebel WRC zostanie rozdzielony na WRC 2 i WRC 3. Jest to odpowiedź na krytykę, z którą spotkało się obecne WRC 2 Pro.
WRC 2 będzie niemal kopią aktualnej wersji Pro, ale z istotnymi modyfikacjami. Kategorię tę stworzono z myślą o zespołach fabrycznych oraz prywatnych ekipach, które jednak będą musiały spełnić narzucone przez FIA warunki.
Producent jeśli chce być widoczny w nazwie zespołu musi się zarejestrować. W tym roku uczyniły to Skoda, M-Sport i Citroen. Z kolei przykładem zaakceptowanej prywatnej ekipy w nowym WRC 2 mógłby być team Pettera Solberga. Nie kwalifikuje się on jako producent, ponieważ Volkswagen od momentu pojawienia się Polo R5 podkreślał, że skupia się głównie na prywatnych odbiorcach.
Zespoły zainteresowane udziałem w WRC 2 muszą wykazać odpowiednie środki finansowe, a także zobowiązać się do występu w ośmiu rundach - siedmiu europejskich i jednej odbywającej się na innym kontynencie (w przypadku zespołów spoza Europy proporcje te mogą zostać zmienione na 6:2).
Jeśli chodzi o rundę poza Europą (tzw. długodystansową), to wybrać będzie można pomiędzy dwoma rajdami. O tym, które to będą zadecyduje odgórnie FIA. Ma to na celu zaostrzenie rywalizacji i upewnienie się, że dojdzie do bezpośredniej walki głównych pretendentów do tytułu.
W nowym WRC 2 do zdobycia będą trofea: dla kierowców, pilotów i zespołów.
WRC 3 stanie się naturalnym następcą aktualnego WRC 2. Wyłoniony zostanie tylko mistrz świata wśród kierowców.
Jeśli jest prawdą jego przejście do H to jest to główny aspekt - tak jak poszedł za kasą do Toyoty tak teraz pójdzie za kasą do Hyundaia - Hyundai może być mocno zdesperowany, bo pakują od kilku lat olbrzymie środki w tą zabawę a tytułów nie widać.Rules napisał(a):Oczywiście rozumiem aspekt finansowy, jeśli taki wchodzi w grę
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości