Umowa na jeden sezon już z założenia nie ma większego sensu. Tym bardziej jak załoga ma jeździć nie znanym sobie, dużo mocniejszym i szybszym samochodem. Po początkowych trudnościach (chyba) z ekspresowym zaadaptowaniem się do takiej "rakiety" wyniki poszczególnych odcinków pokazują, że robią postępy i jest coraz szybciej i lepiej. Miała by sens dla sponsora w wariancie jednorocznym gdyby nadal mieli jeździć 208R2 i prawdopodobnie zdobyć prawie pewny kolejny tytuł w klasie. Dla zawodników to chyba mało rozwijające, ale sponsor zapewne był by zadowolony. Skoro zdecydowali się wsadzić ich do najmocniejszej klasy to zapewne z założeniem, że za dwa może trzy sezony zdobędą najważniejszy tytuł. Ten sam schemat co Skoda z Panem Marczykiem
.
Tak samo myślę, że po całej otoczce, która była niemal od samego początku współpracy Skody i Pana Marczyka kreowana w sezonie 2020 tych zawodników zobaczymy w ERC. Bardzo się zdziwię jeśli będzie inaczej
.
Odnośnie Pana Słobodziana, to nie znam sprawy ... ale zakładam, że dlatego startował Fiestą, bo tylko na nią udało się zgromadzić budżet. Widać, że jest szybki. Niestety chyba ciężko będzie znaleźć pieniądze po dzwonie, konieczności odbudowy samochodu i braku znaczącego wyniku końcowego w tym sezonie. Obym się mylił. Inna sprawa to pytanie, czy Fiesta ma być rzeczywiście odbudowywana? Odpowiedź na to pytanie dała by pewną informację o możliwościach budżetowych i jednocześnie prawdopodobnych planach na kolejny sezon, jeśli istnieją
. Szkoda by było gdyby musiał przestać startować. Wnosi ożywienie na naszych oesach i potrafił realnie zagrozić czołówce. Brakuje tylko trochę doświadczenia i szczęścia do końcowego sukcesu.
Myślę, że Pan Kasperczyk jeśli myśli o ERC to tym bardziej nie będzie miał szans na tamtym poziomie samochodem którym startuje. Ma dużo doświadczenia i bywa szybki. Brakuje trochę szczęścia. Wydaje mi się że, to czy zobaczymy ich w przyszłym sezonie w RSMP będzie pewnie związane z nazwiskami konkurentów, którzy będą mieli zamiar rywalizować o tytuł w następnym sezonie. Odnośnie startów w ERC to wydaje mi się że che pójść tą samą drogą co np. Pan Habaj. Najpierw Tytuł w Polsce, potem walka o wyniki w ERC.
Pan Zbroja w Proto jakoś niezbyt dobrze sobie radził. Co bardzo dziwne, bo chyba nie ma strachu wcale. W tej ośce zaiwania jak dziki
skoro potrafi się wbijać w pierwszą dziesiątkę klasyfikacji wyprzedzając mocniejsze samochody. W Proto by chyba tylko rywalizował sam ze sobą. To taki nasz Alexiej
.
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.