Moderator: SebaSTI
Jest taka plotka która mówi że Janek kupił drugi egzemplarz C2 S1600 a pod młotek idzie ten którym jechał na Świdnickimandrew88 napisał(a):Mógłbyś rozwinąć myśl? W takim razie co jest pierwszym samochodem? Inny egzemplarz C2 S1600, C2 R2, DS3 lub jeszcze coś innego?
Honiclbr napisał(a):Zawsze to jeden szybki wóz więcej, a i ciekawie byłoby zobaczyć jak Płachytka poradziły sobie z obecną stawką.
Loeb1987 napisał(a):Sylwek miał potencjał na niezłe wyniki. Jeśli będzie chciał tylko wtopić kasę w rajdy, to będą dobre wyniki.
Płachytka - Fiesta R5
Kasperczyk - Fiesta R5
Gabryś - i20 R5
Byśkiniewicz - i20 R5
Marczyk - Fabia R5
Lubiak - i20 R5 (bez Rajdu Polski)
Kołtun - Fiesta R5 (być może pojedzie pełny sezon RSMP)
Kotarba - (?)C3 R5
Słobodzian - Fiesta R5
(?)Jurecki - i20 R5 (pewny jest start w Świdnicy)
Habaj - Fabia R5 (potwierdzony tylko Rajd Polski, możliwy Rajd Rzeszowski, jako przygotowanie do Rajdu Barum)
(?)Zapała - Fiesta R5 - tylko rajdy szutrowe
(?)Kocik - Fiesta R5 - tylko rajdy szutrowe
Suder - Escort WRC
Czekan - (?)
(?)Kula - Lancer Evo III
(?)Pryczek - Impreza 555
Zbroja - Fiesta Proto
Kabaciński - Fiesta Proto
Maj - Fiesta Proto
K. Terlikowski - Lancer Evo X
Brzeziński - Fiesta Proto (możliwość przesiadki do R5 w trakcie sezonu)
Greguła - Impreza z SPRT(tylko Rajd Śląska i Dolnośląski)
(?)Parys - Fiesta Proto
(?)Nowak - Lancer Evo IX
(?)A. Stec - Lancer Evo X
Konar - M1
Biegun - Łada VFTS
Bubik - 320 E46
Borkowski - M3 Compact
Halicki - Abarth 500 (pewne co najmniej dwa starty w RSMP)
(?)Strychalski - 350Z
(?)Pan Jarek - Łada VFTS
(?)Chmielewski - C2 S1600
(?)Polok - Fiesta R200
(?)Krysiak - Fiesta R200
(?)Zakrzewski - 130i
Sławik - 208 R2
Babraj - 208 R2
Lewandowski - 208 R2
Bolek - 208 R2
Gryc - 208 R2 (pewny tylko Rajd Świdnicki)
(?)Bonder - 208 R2
(?)Mularczyk - DS3 R3
(?)Mąsior - 208 R2
(?)Łata - 208 R2
Ulotnił się były kierowca rajdowy Jacek Ptaszek, prezes notowanej na giełdzie spółki Krezus SA zajmującej się handlem złomem.
Gazeta Wyborczan donosi, że toruński milioner znany z działalności filantropijnej na rzecz sportu, w branży złomiarskiej obecny od przeszło dwudziestu lat, od miesiąca jest nieosiągalny dla wspólników, dla kontrahentów którym zalega z płatnościami, oraz dla komornika.
Jego firma jest winna miliony dostawcom towaru - pisze Wyborcza. W październiku br. przedstawiciele kilku firm z Polski, Litwy i Słowacji zaczęli regularnie nachodzić toruńską siedzibę spółek Karo BHZ, Krezus i jeszcze innych powiązanych. Dopominali się o gigantyczne pieniądze za dostawy złomu.
- Dla mnie to olbrzymia kwota. Mam kredyt, prowadzę firmę w formie jednoosobowej działalności. Jeśli stracę płynność finansową, zlicytują mi dom - mówi właściciel składowiska w województwie śląskim, który szacuje swoje należności na ponad milion złotych. - Prezes Jacek Ptaszek tłumaczył mi, że załatwia kredyty i pieniądze będą, a jeśli nie, to żebym jeszcze raz przyjechał i jakoś to rozwiążemy, np. rozłożymy.
Prawnicy biura Ptaszka w reakcji na wizytę komornika w asyście policji, uciekli. Nikt nie chce, lub nie potrafi powiedzieć, gdzie biznesmen aktualnie przebywa.
Były kierowca rajdowy osierocił też Lamborghini, więc chyba naprawdę gdzieś się śpieszył.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości