Moderator: SebaSTI
Gacek napisał(a):Kolego bzinek, nie mieszaj spraw zawodniczych z organizacyjnymi, jeśli na żywo relacje ogląda max 400 osob i mimo staran i zabiegow promujacych relacje sie to nie zmienia to nie warto marnotrawic srodkow ktore mozna przeznaczyc na nowe pomysly zwiazane z promocja rallycrossu.
Sherman napisał(a):A ja mam pytanie z innej beczki - ile, mniej wiecej, kosztuje wynajęcie seja/e36 na jedną rundę?
Trochę nam frekwencja siadła o ile się nie mylędutra napisał(a):http://www.rallycross.com.pl/wp-content/uploads/2018/08/Lista_Zgloszen_5_runda_Oponeo_MPRC_2018_Torun.pdf
Lista zgłoszeń na rundę w Toruniu.
Myślę że Finały są ciekawsze dla wszystkich... znaczy ja nigdy nie poznałem żadnego entuzjasty treningów.moto_angel napisał(a):Finały na pewno są ciekawsze zwłaszcza dla 10-latka
Na tor mam 40km więc można powiedzieć że zawody pod domem, a ze Mazowsze raczej nie ma za dużych tradycji rajdowych to zaczęliśmy jeździć na zawody i tak miłość ta została do dnia dzisiejszegomoto_angel napisał(a):Z tego co kojarzę to jesteś stałym bywalcem.
Generalnie wjazd na tor jest jeden, jak popatrzysz po gogmapy to nie ma siły nie trafić - tak samo poszukaj sobie jakiegoś schematu całego toru żebyś wiedział gdzie co jest choć w zasadzie po chwili będziesz znał teren. Pamiętać tylko trzeba że w niedziele jest giełda, wjeżdżasz główną drogą trzymając się prawej strony, przy betonowej bramie mówisz ochronie ze przyjechałeś na rallycross wjeżdżasz na teren toru i w zasadzie masz parking na tyłach paku maszyn więc siłą rzeczy i tak czeka Cię wycieczka przez niego. Z rana ze znalezieniem miejsca na trybunie nie powinno być problemu a w późniejszych godzinach raczej chyba też nie bo nie spodziewam się tłumów jak na pierwszych zawodach. Poza tym do dyspozycji kibiców jest sporej długości wał dookoła części toru i tu osobiście polecam trochę pochodzić i popatrzeć jak to wygląda z kilku perspektyw - w zasadzie z każdego miejsca widać cały tor. Gastronomia jest na miejscu, pod biurem zawodów zazwyczaj jest jakaś kuchnia polowa a innego żarcia też nie brakuje, ceny wiadomo. Najważniejszą radę jaką mogę dać to zabrać ze sobą ciepłe ciuchy bo w Słomce często wieje niemiłosiernie i pamiętam zawody we wrześniu/październiku kiedy kurtka zimowa nikogo nie dziwiła.moto_angel napisał(a):Jakieś porady dla kogoś kto pierwszy raz się wybiera, zwłaszcza gdzie parkować auto?
Ile trzeba być wcześniej żeby zająć sobie dobre miejsce bo ok 300-350km muszę zrobić...
Myślę że Finały są ciekawsze dla wszystkich... znaczy ja nigdy nie poznałem żadnego entuzjasty treningów.moto_angel napisał(a):Finały na pewno są ciekawsze zwłaszcza dla 10-latka
Na tor mam 40km więc można powiedzieć że zawody pod domem, a ze Mazowsze raczej nie ma za dużych tradycji rajdowych to zaczęliśmy jeździć na zawody i tak miłość ta została do dnia dzisiejszegomoto_angel napisał(a):Z tego co kojarzę to jesteś stałym bywalcem.
Generalnie wjazd na tor jest jeden, jak popatrzysz po gogmapy to nie ma siły nie trafić - tak samo poszukaj sobie jakiegoś schematu całego toru żebyś wiedział gdzie co jest choć w zasadzie po chwili będziesz znał teren. Pamiętać tylko trzeba że w niedziele jest giełda, wjeżdżasz główną drogą trzymając się prawej strony, przy betonowej bramie mówisz ochronie ze przyjechałeś na rallycross wjeżdżasz na teren toru i w zasadzie masz parking na tyłach paku maszyn więc siłą rzeczy i tak czeka Cię wycieczka przez niego. Z rana ze znalezieniem miejsca na trybunie nie powinno być problemu a w późniejszych godzinach raczej chyba też nie bo nie spodziewam się tłumów jak na pierwszych zawodach. Poza tym do dyspozycji kibiców jest sporej długości wał dookoła części toru i tu osobiście polecam trochę pochodzić i popatrzeć jak to wygląda z kilku perspektyw - w zasadzie z każdego miejsca widać cały tor. Gastronomia jest na miejscu, pod biurem zawodów zazwyczaj jest jakaś kuchnia polowa a innego żarcia też nie brakuje, ceny wiadomo. Najważniejszą radę jaką mogę dać to zabrać ze sobą ciepłe ciuchy bo w Słomce często wieje niemiłosiernie i pamiętam zawody we wrześniu/październiku kiedy kurtka zimowa nikogo nie dziwiła.[/quote]moto_angel napisał(a):Jakieś porady dla kogoś kto pierwszy raz się wybiera, zwłaszcza gdzie parkować auto?
Ile trzeba być wcześniej żeby zająć sobie dobre miejsce bo ok 300-350km muszę zrobić...
Podbijam pytanieSherman napisał(a):Był ktoś? Coś się ciekawego działo?
Czy mają pieniądze?? myślę że mają - czy się boją startować w SuperCars myślę że się nie boją - ale żeby osiągać w tej klasie wyniki to najpierw trzeba tych pieniędzy wydać parę wagonów i myślę że tu tkwi problem, bo nie każdy ma ochotę wywalać takie pieniądze dla zabawy, a jeszcze trzeba pokonać kilku kotów co pare sezonów w RX spędzili. Poniekąd widzę to trochę tak jak napisał A.Kleina że takie wynalazki jak Polo D.Topolewskiego czy 208 QHRa bardzo podniosły poziom techniczny tej klasy, ale z drugiej strony już Imprezą czy jakimś Lancerem nie podskoczysz więc to też ogranicza nowych zawodników w tej klasie i część na pewno wybiera niższe klasy - owszem Gacek i Otto dają jakoś radę ale ich EVO są pewnie napompowane do granic możliwości. Osobiście uważam tą dyskusję za bezsensowną, pamiętam początki swojego rallycrossu gdzie w SuperCars też były trzy mocne fury Ludwiś w Escorcie oraz Polak i Ptaszek w Celicach i klika słabszych aut i jakoś takich pomysłów na kastracje tej klasy nie było.Sherman napisał(a):Polecam profil Andrzeja Kleiny na FB i komentarze pod ostatnimi postami - prawda to że kierowcy mają pieniądze ale boją się startować w Supercarach?
Pewnie okaże się jak zwykle w czwartek przed zawodami.Sherman napisał(a):Są jakieś przecieki co do listy na Słomczyn, można liczyć na zagraniczne Supercary?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości