Moderator: SebaSTI
Przecież nigdy tam się nic nie działo to dlaczego niby teraz ma się coś stać ?? - no cóż po poprzednim roku nikt się niczego nie nauczył na temat opon na wewnętrznej zakrętów, no to czekamy dalej aż ktoś się w końcu porządnie rozj****Sherman napisał(a):Co do finału Supernational - Mam nadzieję że AK. Rzemieślnik pokryje koszty naprawy samochodów Litwinowicza, Wiśniewskiego i każdego innego kto przez te @#%%^#$ postawione opony uszkodził samochód. Trzeba być bez wyobraźni żeby stawiać je w takim miejscu, szczególnie w takich miejscach.
Też tego nie rozumiem, pewnie Rzemieślnik stracił by parę złotych na parkingu od tych co zamiast na rallycross przyjechali by na giełdę - dodatkowo można stamtąd w łatwy i szybki sposób wyjechać na dwa sposoby - wyjazd z parkingu przy parku maszyn po finałach to katorga jak przebijanie się przez zakorkowaną giełdę o 12 po południu (niestety miałem wczoraj tą "przyjemność" )Sherman napisał(a):Druga sprawa - jaki jest problem żeby parking był ponownie za trybuną? Ładna, zielona trawa tam była, bez dziur, dużo miejsca, blisko do trybuny - komu to przeszkadzało?
Podobno przygotowują teren pod jakieś doskonalenie jazdy, płyta poślizgowa itp - w sumie na trzy weekedny w roku można to zamienić na parking ale i tak wolałbym żeby ten był za trybuną.Sherman napisał(a):Chociaż tu widzę jakieś prace na obecnym parkingu, wyrównywanie gruntu, jakieś paliki, sznurki, może będzie to normalnie wyglądać Oczywiście jeśli to jest pod parking
Cała nikta to raczej pobożne marzenie Rzemieślnika, jakoś nie widzę tego że zamkną giełdę z której mają kokosy na rzecz wybudowania toru którego budowę trzeba będzie włożyć kosmiczny chajs - o zwrocie tej inwestycji i kosztach utrzymania nawet nie wspominam - ale to tylko moje luźne przemyśleniaSherman napisał(a):A no fakt, wg projektu calego toru mialy byc tam plyty poślizgowe. A wiadomo czy cos sie ruszylo w sprawie całej nitki?
Na wale obok trybuny nie było lepiej, oglądanie z dziećmi mocno utrudnione, no i spora część kibiców wybrała "chaszcze" na części wału który nie był przygotowany dla kibicówSherman napisał(a):Oj przydalyby sie waly tak jak kiedys byly, wokol calego toru bo trybuny były wręcz przepełnione
Dlatego ze zakaz handlu był to tyle ludzi przyjechało na zawody - a na giełdzie stoją "właściciele" więc oni mogąSherman napisał(a):I ostatnia sprawa - szkoda ze zakaz handlu w niedzielę nie obowiązuje gieldy takich korkow dawno nie bylo zeby wjechac do Slomczyna
To ja się nawet do części odniosęKruk napisał(a):Gratulacje dla tych którym chciało się doczytać dotąd moje wypociny
Jeśli Rzemieślnik by tego nie zrobił było by to bardzo duży nietakt z ich strony - Szaya od zawsze był związany z AKRz i z rallycrossem, a wyścgi jako siker potrafił komentować z Parku Maszyn (tak widziałem kiedyś taką sytuację) a na starym torze zakrę który był w miejscu tego na którym dzwony mieli Litwinowicz i Wiśniewski nazywał się "Szaya"Kruk napisał(a):- upamiętnienie Krzysztofa Szaykowskiego minutą ciszy.
To od zawsze było standardem, nawet jak wstęp na Park Maszyn był płatny to zawsze można było się po nim w taki sposób poruszać.Kruk napisał(a):- dostępność do parku serwisowego bez ograniczeń.
Prezentacja też zawsze była standardem.Kruk napisał(a):- sposób otwarcia zawodów rozbudowany o prezentację wszystkich uczestników. Super pomysł.
Czy ty czasem nie wymagasz trochę za dużo od zawodów na które wstęp jest za free ?? Ja rozumiem kosze na śmieci ale mycie trybuny i ekipy sprzątające brzmi jak fantazy.Kruk napisał(a):Z minusów wymieniłbym brak oznaczenia gdzie jest wejście na teren toru. Szkoda, też że nikt nie pomyślał żeby w poprzedzający piątek mokrą ścierą i szczotką potraktować krzesełka na trybunie i poręcze. Spodziewając się kibiców wypadało by pomyśleć teżo koszach na śmieci. Zupełnie inny temat to kultura osobista a raczej jej brak ludzi, którzy pojawili się na tych zawodach i chlew jaki pozostawili po sobie. Skoro organizator nie zapewnił koszy to alternatywnie trzeba było po każdej kolejnej serii biegów, gdy na torze pojawiała się równiarka i polewaczka wysłać w tym czasie ekipy "śmieciowe" na trybunę. Toi toi też było w dużej ilości i za to plus. Szkoda, że nikt nie pomyślał o lepszej ich lokalizacji i stały w pełnym słońcu. Nie musiałem zwiedzać ... ale nie spodziewam się aby mogło to być przyjemnym przeżyciem.
Automobilklub Rzemieślnik napisał(a): na czerwiec planujemy kilka udogodnień W tym również zwiększenie powierzchni dla kibiców.
Nie byli by pierwszymi organizatorami którzy czytają - jak się ta nasza dyscyplina "odradzała z popiołów" to przecież Krzysiek Skorupski który brał udział w organizacji sporo pisał i wyjaśniał pewne rzeczy na forum. Poza tym swego czasu Michał Kondrowski który jest nadwornym fotografem AK Rzemieślnik był użytkownikiem tego forum, mój znajomy z nim rozmawiał i oni ogólnie są otwarci na sensowne i rozsądne propozycje/uwagi (nie Sci-Fi w stylu ekip sprzątających) i tak jak napisano w info z linku na czerwiec na pewno będą jakieś zmiany, bo są na tyle doświadczeni żeby wiedzieć co poprawić. Na pewno po rozbiórce trybuny wzdłuż prostej startowej oraz wałów w dalszej części (górki w szczególności brakuje) brakuje miejsca dla kibiców, co prawda jest wał wzdłuż części szutrowej ale z parku maszyn mało komu chce się tam drałować. Rozgrywanie finałów (i ogólnie zawodów) idzie na tyle sprawnie że wrócił bym też do tradycji krótkiego nagradzania zawodników przed trybuną tak jak to było kiedyś.Sherman napisał(a):https://www.facebook.com/rallycross.poland/posts/1726032737453186?comment_id=1726033960786397&reply_comment_id=1726035564119570&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%22%7DCzyżby czytali nasze forum?Automobilklub Rzemieślnik napisał(a): na czerwiec planujemy kilka udogodnień W tym również zwiększenie powierzchni dla kibiców.
Mad Max napisał(a):Czy ty czasem nie wymagasz trochę za dużo od zawodów na które wstęp jest za free ?? Ja rozumiem kosze na śmieci ale mycie trybuny i ekipy sprzątające brzmi jak fantazy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość