Moderator: SebaSTI
iceman150 napisał(a):Więc jakie znacie lepsze kandydatury? Mi jedynie do głowy przychodzi Kacper Wróblewski, ale on jeszcze nawet nie miał okazji zaprezentowania swojej formy w pełnym sezonie a tylko w pojedynczych startach.
iceman150 napisał(a):Poloński fakt idzie bombą ale on jest już bliżej końca swojej kariery, a taki Marczyk dopiero się rozwija i to bardzo szybko. A takie auto pozwoli mu tylko na szybszy rozwój. Wiadomo, że nie jest on kandydatem do mistrza w najbliższym sezonie o ile będzie sensowna obsada.
rito123 napisał(a):Viper - kiedy nie wejde na forum piszesz takie głupoty ze głowa mała... Zrobią mu 2 tygodniowe testy to nabierze tempa a chłopak uczy sie i jest chyba najbardziej
perspektywicznym chłopakiem w naszym kraju Subaru mu pomagało? Patrz na Slobodziana Klasa niżej od Miko. Czysty taleny który trzeba mądrze prowadzić a od takiego Gabrysia czy Kasperczyka będzie na bank szybszy
menson napisał(a): Cieszcie się z kolejnej eRPiątki a nie....
Honiclbr napisał(a):menson napisał(a): Cieszcie się z kolejnej eRPiątki a nie....
A nawet jak nie z kolejnej R5-ki to z powrotu oficjalnego producenta, bo to oznacza, że coś jednak dzieje się.
wanderer napisał(a):Honiclbr napisał(a):menson napisał(a): Cieszcie się z kolejnej eRPiątki a nie....
A nawet jak nie z kolejnej R5-ki to z powrotu oficjalnego producenta, bo to oznacza, że coś jednak dzieje się.
A to rzeczywiście jest pełne wsparcie oficjalnego producenta, czy jak to często bywało, kierowca musiał wnosić własny budżet?
Dziwi mnie taki wybór, bo będąc na miejscu sponsorów wziąłbym kogoś, kto miałby sporą szansę na tytuł i jest do wzięcia, np Chuchała.
menson napisał(a):Tylko nie umniejszajac nic Wojtkowi Mikołaj jest młodszy a była mowa o planie wsparcia młodych
Wiesz to jest taka moda która powstała jak RK zaczął na poważnie jeździć w rajdach i wszyscy w koło powtarzali że ze względu na wiek on nie ma nie wiadomo ile czasu żeby się uczyć dlatego próbuje przyśpieszyć swoją naukę i kurs na kierowcę rajdowego. Ja też tego nie rozumiem tego zafiksowania szczególnie patrząc na wiek niektórych co to fabrykami powożą i uważam patrzenie na ten czynnik jako bzdurę - czym innym jest budowanie zespołu opartego na jednym kierowcy który może (o ile potrafi) zbudować konkurencyjne auto pod siebie a czym innym jest wskoczyć do fabryki na cztery pięć sezonów, wiadomo że budowanie doświadczenia jest tylko poprzez kolejne lata spędzone za kółkiem ale nie każdy chce być Ogierem czy Loebem żeby mieć "naście" tytułów, większości wystarczył by jeden, dlatego nigdy nie skreślę żadnego kierowcy patrząc tylko na ten czynnik.wanderer napisał(a):Nie rozumiem u co niektórych zafiksowania na punkcie wieku, tak jakby jedynym celem miałobybyć miejsce w zespole fabrycznym WRC.
menson napisał(a): Jakoś nie przypominam sobie żeby ktoś tak jechał po Wojtku jak go do subaru brali a też był z ulicy. M a nie....
Mad Max napisał(a): Stwierdzam że Polscy kibice są jednak popier**** - zawsze coś komuś nie pasuje, jak było mało mocnych aut to źle, jak się zapowiada że tych mocnych aut będzie znacznie więcej to źle bo beztalencia z grubymi portfelami za kierownicą, jak nikt nie wspierał młodych kierowców to źle, jak wspierają to też źle bo nie tego którego powinni wspierać, Rajd Polski w WRC to źle bo nie w Kłodzku... a tak w ogóle to jest chu**** z przytupem w tym rsmp i trzeba jechać do Czech krainy mlekiem i rajdami płynącej.
Boże gdzie się podziały te piękne czasy kiedy każdy nawet "padlinowaty" eNkowy Lancer więcej na odcinkach to było piękne wydarzenie, nie ważne kto tym jechał, nie ważne jak tym jechał, ważne było że jechało kolejne fajne auto więcej.
menson napisał(a):Tylko nie umniejszajac nic Wojtkowi Mikołaj jest młodszy a była mowa o planie wsparcia młodych
iceman150 napisał(a): Co do wyboru Marczyka to jestem zdania, że Skoda wykonała bardzo dobry ruch (...) Ja mam nadzieję że projekt skody nie jest krótkoterminowy, a mają w planach działanie na naszym rynku min. 3 lata a najlepiej gdyby później przeszli do ERC z wychowanym już zawodnikiem.
Także ode mnie brawa dla Skody za ten krok i życzyłbym sobie więcej producentów/dealerów na naszym podwórku (Peugeot, Hyundai).
Swoją drogą zastanawia mnie zwrot w artykule " Rajdowy Mistrz Polski w klasie Open N został pierwszym zawodnikiem objętym wsparciem nowego zespołu rajdowego ŠKODA Polska Motorsport." ciekawe czy ten pierwszy zawodnik wskazuje na zatrudnienie kolejnego w tym roku czy ma odniesienie tylko do tego że jak ten odejdzie to będzie następny.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości