Moderator: SebaSTI
Kris88 napisał(a):Poszukuje zdjęć z wyścigów F1 na Hungaroringu
Mad Max napisał(a):Panowie i Panie poszukuję zdjęć wnętrza Subaru Imprezy S6 WRC (zwanej również P2000) która była używana przez fabryczny zespół Subaru od Rajdu Portugalii 2000 - przed wszystkim interesuje mnie układ klatki bezpieczeństwa oraz wygląd elementów wnętrza z tyłu wnętrza. Niestety po przekopaniu net. na część pytań nie jestem w stanie sobie odpowiedzieć, a jak możecie przypuszczać materiały te są mi potrzebne do budowy kolejnego modelu.
Zajrzyj sobie na stronę 212 - na stronie 213 masz pieczątkę z datą homologacji 1 MAR 2000 - jeśli dobrze rozumiem ten dokument to są w nim zawarte wszystkie zmiany jakie były robione w Imprezie WRC od 1997 (ale mogę się mylić)mr00wa napisał(a):Moim zdaniem homologacja wysłana przez Szeszkina przedstawia pierwszą wersję Imprezy z 1997 roku, natomiast wersja z 2000 roku to zupełnie nowa konstrukcja, która nie ma za wiele wspólnego z modelem sprzed 21 lat.
dzięki za filmik ale dalej nie jestem przekonanymr00wa napisał(a):A tu filmik z wnętrza oryginalnej Imprezy WRC S6, gdzie widać układ klatki na dachu: https://www.youtube.com/watch?v=pfBhyNhSp5c
Mad Max napisał(a):Zajrzyj sobie na stronę 212 - na stronie 213 masz pieczątkę z datą homologacji 1 MAR 2000 - jeśli dobrze rozumiem ten dokument to są w nim zawarte wszystkie zmiany jakie były robione w Imprezie WRC od 1997 (ale mogę się mylić)mr00wa napisał(a):Moim zdaniem homologacja wysłana przez Szeszkina przedstawia pierwszą wersję Imprezy z 1997 roku, natomiast wersja z 2000 roku to zupełnie nowa konstrukcja, która nie ma za wiele wspólnego z modelem sprzed 21 lat.
Mad Max napisał(a):dzięki za filmik ale dalej nie jestem przekonanymr00wa napisał(a):A tu filmik z wnętrza oryginalnej Imprezy WRC S6, gdzie widać układ klatki na dachu: https://www.youtube.com/watch?v=pfBhyNhSp5c
bo np na tym zdjęciu klatka jest zgodna z tym co przedstawia homo - według agencji fotograficznej McKlein zdjęcie pochodzi z Finlandii 2000
http://www.mcklein-imagedatabase.com/wp ... 24x657.jpg
Zmiany w klatce są uwzględnione - chyba że zostało coś pominięte w tych dokumentach w sensie że jest to nie pełna dokumentacja bo zmian w takim elemencie jak klatka bezpieczeństwa od tak robić nie można - zastanawiam się np. czy "zastrzały" przy słupkach przy przedniej szybie są w takich dokumentach uwzględniane.mr00wa napisał(a):Dopiero teraz przejrzałem i rzeczywiście, są tu prawie wszystkie modyfikacje wersji od 1997 do 2000 roku, choć zapewne pominięto modyfikacje klatki bezpieczeństwa, która w oryginale na pewno była.
Czy taka oryginalna to nie wiem bo kierownica jest z prawej stronymr00wa napisał(a):I jeszcze jeden on-board z oryginalnej Imprezy WRC P2000, gdzie można zobaczyć pewne detale klatki: https://www.youtube.com/watch?v=Mre9D9jTy5I
Zdaję sobie z tego sprawę, "oczko" nie było z przypadkumr00wa napisał(a):Czasami w prawdziwych rajdówkach robią przekładki kierownicy z lewej na prawą stronę, tak więc taka modyfikacja wcale nie oznacza, że dany egzemplarz to replika.
Dzięki jeszcze raz za linka, ale to dalej jeden i ten sam egzemplarz - i mnie na razie to nie przekonuje - jeśli rzeczywiście tak klatka wyglądała (a mam nadzieję że ktoś jednoznacznie odpowie na to pytanie) to wzorować się w swoim modelu będę na tym co wykonał Antonenkomr00wa napisał(a):A tu on-board z Imprezy WRC P2000, gdzie można zobaczyć m.in. oryginalne wzmocnienia klatki przy słupku A: https://www.youtube.com/watch?v=1IP4g1EAq0w
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości