viper napisał(a):HenriS12B napisał(a):Viper a w jakich pieniądzach chodzi Tavria full spec? Pytam Cię, bo wiem, że śmigałeś taką furą 15-20lat temu w RSMP
Zaczynał od 450
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-fies ... yOKk5.html
No ale przecież nikt ci nie broni być frajerem kup . Kupują Evo x po dzwonach ze stanów lub Anglii za kilkadziesiąt tysięcy max 40. przekładają w karoserie z klatką razem 30 . Do tego komputer 20 , reiger 40 sekwencja 80 duży hamulec 40 trochę roboty jakieś drobiazgi za 30 i wystawiają za pół miliona. Zakładając że kupuja nowe bo jak używane to dużo taniej. Bo taka skrzynie uzywana za 40 robią jakiś przegląd i jak skrzynia się kupy trzyma mówią 0 km po przeglądzie. hamulce za 20 itd. nawet ci co tavria jeżdżą też potrafią liczyć ale frajerów nie brakuje szczególnie takich z pieniędzmi co się w motorsport chcą pobawić w średnim wieku jak finansowo do czegoś doszli. Miesiąc roboty i proto stoi. Zejdź na ziemię przy dzisiejszej technice dla rajdowych firm proto to żaden problem.
Chetnie dalbym Ci do zbudowania konkurencyjne proto za 300 tys zl
Te projekty w wiekszosci przypadkow jak sa robione z glowa przekraczaja 500/600 tys... nie bierzesz kupy rzeczy pod uwage ale no nic... reszta swiata jest frajerem
A wyjasniajac pewne kwestie, tak oba 208 w RR sa dla Michala Wieromiejczyka.