Zajcev napisał(a):Nox2 napisał(a):
Dokładnie. A TVPiS3 puszcza retransmisję ocenzurowanej Karowej. Nie zdziwię się jeśli nie pokażą przejazdu Kajta, który został sprzedany na aukcji WOŚP.
No tak, bo przecież relacja z jakiegoś tam KJS jest ważniejsza niż mecz piłkarek ręcznych na Mistrzostwach Świata?
W końcu cała Polska czeka żeby zobaczyć kilka samochodów .. co tam Mistrzostwa Świata, KJS wazniejszy... poważnie?
i wszystkiemu winien rząd i TVP bo przecież to oni sobie wymyślili, że w tym samym terminie Polki grają mecz...
Skąd w ogole ta cenzura? Co roku jak była relacja na żywo, nie pokazywali wszystkich przejazdów, co ciekawe były przypadki kiedy wystartowała jakaś załoga, to zamiast pokazać jej przejazd, pokazywano powtórkę poprzednika, wtedy jakoś nie pisaliście o cenzurze? Przykładów można mnożyć, a z tego co przeczytałem będzie to trwało prawie dwie godziny, więc wydaję mi się, ze na pewno zobaczymy dużo więcej niż w latach poprzednich podczas relacji na żywo. - a że nie na żywo... są rzeczy ważne i ważniejsze.. Barbórka do nich się nie zalicza i trzeba to po prostu zrozumieć.. i nie ważne kto jest u władzy, rajdy idą z każdym rokiem coraz bardziej na dno.
ale teraz widzę modne jest obwinianie za wszystko rząd, a może tak zacznijmy od PZM?
Jak najbardziej zgadzam się z tym zdaniem
Moje przemyślenia po Barbórce
- szkoda, że na testowym nie pojawili się Kajto w Fieście (chyba każdy na niego czekał aż do 20:00) i Borkowski w 306 Maxi (przepadła, mam nadzieję niejedyna, okazja na zobaczenie tego potworka w akcji, bo do Modlina już niestety nie dotarł
)
- mam zupełnie odmienne zdanie niż w poście powyżej o torze Modlin - jak dla mnie oes kompletnie nie dla kibica, większość trasy można było oglądać jedynie zza krat ogrodzenia (można się było poczuć jak osoba, która chce obejrzeć coś bez płacenia, niż osoba, która ma karnet), jedyne sensowne miejsce to był budynek i jego okolice, ale tam nie było wiele miejsca dla kibiców, więc z powodu braku możliwości wpuszczenia kibiców na tor z uwagi na ich bezpieczeństwo ten oes powinien na zawsze wylecieć z harmonogramu, albo mieć częściowo zdemontowane ogrodzenie na czas rajdu, co jest raczej nierealne
- pobieranie opłaty w wysokości 20 zł za parking na Bemowie to jawna kpina (w zeszłym roku to chyba było za darmo?) - za co jest ta opłata? za możliwość zaparkowania w błocie i przejeżdżania przez bajora? mam nadzieję, że organizator wykorzysta zebrane pieniądze na ogarnięcie tego terenu na przyszłość
- dojście do części szutrowej toru na Bemowie tradycyjnie również było bardzo błotniste, aż się same cisnęły na usta ciepłe słowa przy jego forsowaniu
- co do Panizziego mam podobne zdanie o jego "trzecioplanowości" - znamienne było to, że gdy Francuz jechał ostatni przejazd Bemowa po Kajetanowiczu mnóstwo kibiców opuściło oes, co ciekawe do wyjścia zebrała się spora grupa mediów, którą zatrzymało dopiero zaanonsowanie Gillesa, swoją drogą niczym nadzwyczajnym nie były dla mnie jego przejazdy
- na Karowej zaskakujące było zejście części kibiców po przejeździe na czas Kajta mimo zapowiadania przejazdów pokazowych
- na plus jak dla mnie: jazda m.in. Kajetanowicza (bardzo fajnie sobie radził za kierownicą Fiesty i miło, że dzięki niemu można było zobaczyć po raz kolejny nowego wurca), Filipa Nivette (wszędzie szedł bardzo agresywnie, na dowód jeden z przejazdów Bemowa w jego wykonaniu:
https://youtu.be/a8DcdvclVMM szkoda, że wybiera się do ERC - bardzo będzie brakować takiego fightera w RSMP), Aleksa Zawady (podobnie grubo jak Nivette), ceremonia podium - fajnie być w środku tak oprawionego wydarzenia
P.S,
Booogi, miałeś jakiś karnet VIP/Gold? Pytam, bo na torze Modlin dla zwykłych kibiców taras był niedostępny(?), tylko schody i podejście do tarasu, a tam wiele miejsca nie było.
Szukam wolnego miejsca na europejskie rundy WRC. Oprócz Szwecji i Walii.