ORLEN 74. Rajd Polski 2017

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez MPSport » niedziela, 2 lip 2017, 15:43

miszczu140000 napisał(a):Dla mnie są 2 bohaterowie rajdu i 1 rozczarowanie bohaterowie to: Lefebre bo w jego nigdy nie wierzyłem a tu najlepsza Cytryna chociaż wynik i tak nie jest powalający i Sunninen -bardzo dobry wynik debiucie w WRC a antybohaterem jest Mikkelsen-no sorry ale to czołowy zawodnik i ma gorsze tempo w większości rajdu niż osoba uznana przez mnie za ciotę


Chyba po tym rajdzie należy się wstrzymać z oceną kierowców Citroena dopóki nie uporają się z samochodem, gdyż jakiejkolwiek logiki tu nie widać. Citroen powinien poprosić Pana Loeb'a o pomoc i wsadzić go na testach do C3, niech spróbuje znaleźć przyczynę.

viper napisał(a):Ja nie krytykuje Tanaka tylko uprzedzam fakty przed krytyka Ogiera. Tanak postawił vabank, a to po prostu mając wolniejsze auto przeważnie się nie opłaca, dlatego ja wcale nie rozczulam się nad Tanakiem bo taki jest sport. Nadmierne ryzyko ma swoje konsekwencje. zupełnie inna jest sytuacja jaka spotkała Tanaka w tamtym roku a zupełnie inna dzisiaj na polskim.


Nie powiedziałbym, że Fiesta WRC jest wolniejsza od i20 WRC, wydaje mi się, że oba auta są na podobnym poziomie. Sam kibicuje w tym sezonie Ogierowi, ale widać, że ma jakiś kryzys (może Fiesta nie pasuje do jego stylu jazdy, tak jak w Polo nie umiał się odnaleźć JML), natomiast Neuville jest w gazie. Tylko on w Hyundai-u ma takie tempo, Paddon zdobył 2 miejsce ale ze stratą prawie półtorej minuty do lidera i tylko dzięki temu, że odpadli z walki JML i Tanak.
Avatar użytkownika
MPSport
 
Posty: 29
Dołączył(a): poniedziałek, 13 lut 2017, 14:23
Lokalizacja: Rzeszów


Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez viper » niedziela, 2 lip 2017, 15:57

MPSport napisał(a):Nie powiedziałbym, że Fiesta WRC jest wolniejsza od i20 WRC, wydaje mi się, że oba auta są na podobnym poziomie. Sam kibicuje w tym sezonie Ogierowi, ale widać, że ma jakiś kryzys (może Fiesta nie pasuje do jego stylu jazdy, tak jak w Polo nie umiał się odnaleźć JML), natomiast Neuville jest w gazie. Tylko on w Hyundai-u ma takie tempo, Paddon zdobył 2 miejsce ale ze stratą prawie półtorej minuty do lidera i tylko dzięki temu, że odpadli z walki JML i Tanak.

Fakt widać że Neville pasuje Hyundai, ale kunszt Ogiera właśnie polega na tym że robi robotę czyms co mu nie pasuje choc spektakularnych zwycięstw nie ma. Trudno mieć pretensje do Ogiera czy paddona że zawodnicy przed nimi popełniają błędy.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez Witcher1990 » niedziela, 2 lip 2017, 16:22

Przecież Ogi miał tempo czołówki jak mieli porównywalne warunki. Po 90ciu km czołowa 4 w 10sek... trzeba było widzieć gona żywo żeby wiedzieć jak mocno cisnął w każdym miejscu. Na Wieliczkach już o rowy zahaczał.... już rok temu samochody były porównywalne i wv nie dominował. Był cały artykuł czy ogi się wypalił. Po prostu teraz 3zespoly mają super samochody macie ti czego każdy oczekiwał :)
Witcher1990
A6
 
Posty: 1464
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2012, 21:00

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez Anbarra » niedziela, 2 lip 2017, 16:26

Skad chcecie wiedziec ze i20 lepsze od Fiesty ? Moze akurat i20 byc najgorsze z trojki Ford Hyundai Toyota i Neuville po prostu jest na tyle szybki ze az szybszy od szybszych aut ? :D

Co jak co Thierremu swietnie idzie odrabianie dwoch dzwonow z poczatku sezonu, i wtedy pokazal tez ze nie w rownych warunkach tez jest szybki a nie tylko gdy szuter sie odgarnie. W statach jest na 1 miejscu pod wzgledem wygranych oesow, oesow na prowadzeniu i ilosci wygranych rajdow. Zdecydowanie faworyt do pierwszego mistrza spoza Francji od... 2003 roku. "Niestety" w dalszym ciagu francuskojezyczna zaloga, to sie robi juz nudne :D

No i mowic ze Fiesta jest wolniejsza jest nie na miejscu... to auto w kazdym rajdzie wygrywa odcinki. Wiec niektorzy zyja chyba jeszcze rzeczywistoscia z roku 2014... ale wtedy to Fiesta byla smieciem z innych powodow :D To ze Ogier w Fiescie nie wygrywa bierze sie z tego ze Tanak cisnie na 100% bo na tym etapie on dalej chce udowodnic sobie i innym, i pozatym w dalszym ciagu poznaje siebie samego za kolkiem. Idzie rajd Finlandii - gladkie szutry ktore spowoduja ze auta sie do siebie zbliza. Potem Niemcy - Ogier jak nie wypadnie to wygra. Z drugiej strony Neuville tez lubi te rajdy - w 2013 roku w obu walczyl o zwyciestwo.

Co jak co, najbardziej chce zeby mistrzem zostal ktos z Forda. Ten team musi postawic kropke nad i, i w koncu zdobyc tytul kierowcow. Colin byl blisko, Mikko byl blisko, ale tylko Ogier jest osoba na ktora mozna wylozyc najwieksza kase ze on ta kropke postawi.

€: To ze ktos idzie po rowach wcale nie oznacza ze z danego przejazdu nie urwiesz juz ani sekundy. To znaczy tyle ze dany zawodnich tych sekund szuka, ale nieraz zdarza sie ze jeden cisnie jak psychopata, a drugi pojedzie spokojniej z lekka rezerwa a i tak wykreci lepszy czas bo lepiej wstrzelil sie w linie, punkty hamowania i inne krytyczne. Nie zawsze pelen atak daje najlepszy czas, szczegolnie na odcinkach ktore wymagaja by myslec kilka zakretow do przodu. Czasami sie przekombinuje i mimo jazdy od bandy do bandy okaze sie ze ktos byl szybszy i nawet mniej sie spocil
Anbarra
A5
 
Posty: 508
Dołączył(a): sobota, 21 sie 2010, 10:36
Lokalizacja: Vienna, Myslenice, Trzemesnia

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez JoostSchouten » niedziela, 2 lip 2017, 17:44

What a rally it was, sometimes very difficult to spectate, but most of the time a pure boost of adrenaline watching the 2017 WRCs on the best stages of the world. Really enjoyed this one!

Watch all the highlights of our rally in this video: https://www.youtube.com/watch?v=QqBt2jE3uys
Obrazek
Joost - Rallymedia.nl
Avatar użytkownika
JoostSchouten
N3
 
Posty: 280
Dołączył(a): piątek, 20 maja 2005, 15:25
Lokalizacja: The Netherlands

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez dexter4127 » niedziela, 2 lip 2017, 18:23

Jakby ktoś miał zbędny sobotni daypass jeden lub dwa, to chętnie przygarnę na pamiątkę, bo moje zgubił inpost i się musiałem ratować pojedynczymi wejściówkami.
dexter4127
 
Posty: 2
Dołączył(a): wtorek, 27 cze 2017, 17:33

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez Honiclbr » niedziela, 2 lip 2017, 18:31

Ogier chciał popisać się też na dojazdówce :) 4 tys. euro kary dla Francuza.
http://rajdy.autoklub.pl/news/4-tysiace ... iera,77638
Honiclbr
A5
 
Posty: 662
Dołączył(a): poniedziałek, 25 maja 2009, 11:51
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez trebor » niedziela, 2 lip 2017, 19:03

Świetny rajd! Nowe WRC są zajebiste! Jadący po nich trzej "trophowicze - WRC16" wyglądali jak z innej epoki!
Pogoda typowo rajdowa :D , była chwilami uciążliwa, ale trudno. Poziom sportowy już ocenialiście, skupię się na trochę innym aspekcie - organizacja. Kibiców mnóstwo, wcale nie winię ich za bałagan. Jednostki trafiają się wszędzie, ale nie tu widzę problem. Problemem jest organizator - nie potrafi/nie chce/nie widzi potrzeby - tego zrobić dobrze. A plany zabezpieczenia ktoś zatwierdza, ktoś sprawdza. No właśnie - kto? Po raz pierwszy nie widzę w oficjalnym informatorze władz rajdu!! Oczywiscie z RG2 wiem, że za bezpieczeństwo odpowiada Pan Jacek Bartos, delegatem FIA - Michelle Mouton. Dlaczego problemem jest organizator? Dlatego, że nie przewiduje rozwoju sytuacji! A potem są nerwowe reakcje, przeganianie w ostatniej chwili, opóznienia startu osów itd, itp. Kładę to na karb popadania w rutynę.
Jak będziecie ciekawi, podam przykład.
Drugi bałagan organizacyjny to nalepki kempingowe i pola przy oesach. Np na Świętajnie są - kemping Rosochackie i Hopa Rosochackie. Obydwa miejsca z ikonką kampera. Ale tylko jedno "na nalepkę", drugie płatne 50zł od auta. Nie można tego wyraznie oznaczyć na tej, jak ktoś wcześniej napisał, siatce do słomy? Obyło by się bez interwencji policji i czechozgrzytu.
Na Pozezdrzu tez bez oznaczeń, ale i bez kasy. Za to na dojezdzie do os dnia poprzedniego - kontrola biletów za fajną górką, co czyniło barierkę niewidoczną i policyjną navarrą prawie w poprzek drogi. Na uwagę o tym - wiemy, że miejsce takie sobie, ale tu kazali. Niby nie jest to problem, ale przesunięcie barierki i policji 10m wczesniej tez chyba nie, a bezpieczeństwo byłoby dużo lepsze. Drobiazgi, ale nie wymagające kasy lub jej śladowe ilości - a odbiór zupełnie inny. Takich przykładów pewnie też możecie podać multum - tą straż pożarną to już wogóle pomijam, bo to tak nierealne, ze aż niemożliwe.
Nie czepiam się, dodaję moje obserwacje do dyskusji o rajdzie.
trebor
N2
 
Posty: 170
Dołączył(a): niedziela, 7 sie 2016, 17:02
Lokalizacja: Radom

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez amigo » niedziela, 2 lip 2017, 19:04

Moje podsumowanie Rajdu Polski WRC:

Niestety pogoda była do bani i to odstraszyło zapewne wielu turystów ale z drugiej strony byłem zaszokowany taką ilością kibiców mimo tak marnej pogody i jestem przekonany, że w przyszłym roku będzie ich jeszcze więcej szczególnie tych z Estonii i Finlandi.

Co do samochdów to kiedyś było tak VW długo nikt ... i cała reszta. Teraz VW nie ma w WRC i jest Ford i Hyundai potem Toyota i Citroen. Moim zdaniem samochody Forda i Hyundaia są takie idealne widząc to po przejazdach za to Yaris wydaje się jakby za lekkim autem i strasznie nim miota natomiast Citroen strasznie ciężki mułowaty i dlatego taki słaby. W mojej ocenie w przyszłym sezonie Toyota powalczy o mistrzostwo i pokarze pazura.....

Co do organizacji samego rajdu zapewne jeszcze wiele będzie tu napisane jak wszyscy zjadą z Mikołajek ale minusów nie zabraknie. Jakby nie patrzeć jeden OS został odwołany. Ja oczekuje, że organizator popracuje nad hopą Rosochackie i postawi tam w przyszłym roku trybunę oraz wytnie krzaki z drugiej strony.

Mam też nadzieję, że do WRC wróci Robert Kubica i mam nadzieję, że w przyszłym roku pojedzie więcej załóg z Polski bo tak to nie mamy komu kibicować. Moim zdaniem brak Kajta to też minus dla samego Rajdu.

Na pewno WRC zostanie na przyszły rok...
amigo
N1
 
Posty: 98
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2014, 12:27

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez ToKu » niedziela, 2 lip 2017, 23:08

Ok, podeschłem trochę to napiszę swoje wrażenia z rajdu.

Byłem na hopach na Chmielewie. Nie to, że przeze mnie odwołali rajd, bo z rana tam byłem. Stałem na drugiej hopie (w krzaczorach za znakiem ograniczeniem do 50). Duże emocje. Fajne miejsce, ale raczej nie powinni ludzie tam stać. Było tam kilkadziesiąt osób. W połowie wurców gdzieś tak przyszła od strony mety policja w sile czterech funkcjonariuszy. Coś rozmawiali z ludźmi na lądowaniu. To było ze 30 metrów ode mnie, także nic nie słyszałem, ale po tej rozmowie sytuacja, w sensie rozmieszczenia kibiców niewiele się zmieniła. Poszli w kierunku wyskoku, minęli grupę, w której my byliśmy i ludzi naprzeciwko bez żadnego zwrócenia uwagi i sobie poszli. Jak do nas szli, to myślałem, że hopa zamknięta i wypad, ale ta "interwencja" - przeprowadzona zupełnie bez przekonania i zaangażowania nie odniosła żadnego skutku!
Drugi przejazd chcieliśmy oglądać tam gdzie był dzwon Pryce (może z kilometr za hopami), niestety nie obejrzeliśmy, wiadomo dlaczego. Pojechaliśmy na Stare Juchy i teraz czas na słowo o dostępności odcinków. Mieliśmy nalepkę camping, bez zamiaru nocowania na oficjalnych campingach. Na Chmielewie musieliśmy się tłumaczyć i pokazywać rally passy. Na Juchach mijaliśmy kontrol, ale tyko patrzyli. Puścili na parking bez nalepki parking, ale parking był pusty, bo tylko terenówki dawały radę. Na Pozezdrzu kontrol też tylko patrzył. Na Orzyszu nie mieliśmy żadnej kontroli.
Jeździliśmy dużo drogami terenowymi mijając korki. osobówki co do zasady omijały szutry, choć po Orzyszu wyciągaliśmy osobówkę, która jadąc po odcinku spadła z bardzo rozrytego zakrętu do podmokłego dołka.
Najbardziej dramatyczny moment rajdu nastąpił dla mnie na odcinku Pozezdrze 2, kiedy to źle lądując po skoku przez rów poczułem moce ukłucie w kostce i upadłem. Poleżałem sobie chwilę zanim sprawdziłem jak jest,, bo od razu wiedziałem że skręciłem kostkę, i że to może być de facto koniec rajdu dla mnie. Na szczęście nie było aż tak źle, noga spuchła jak balon (zdejmowanie i zakładanie kalosza to była długa męka), ale prawie nie bolała jak uważałem. Tu spostrzeżenie ortopedyczne - ciasny kalosz nieźle usztywnia kostkę.
Kalosze... pogoda była straszna. Najgorsza chyba pogoda na Polskim ever. Lało, padało i siąpiło z przerwą w okolicach Chmielewo 2 - Stare Juchy 2 i od rana do ok. 17 w sobotę.
Jak skręciłem tą kostkę, to Latvala stał 300 metrów wcześniej. Na sam koniec odcinka miałem okazję chwilę z nim porozmawiać.
Miejscówki: hopy 4/6 duża, przeciętna, dwie małe. Tu uwaga, byłoby 5/6 gdyby nie organizator, który mnie zawiódł. Jak raz udałem się na PW, to ostatnie z hopami na Orzyszu. Tam był skok, na tej najbardziej obiecującej. Sądząc po śladach, to nawet pod 10 metrów pokonywali w powietrzu, WRC2 też ale to było ta nisko nad ziemią, że nie zaliczam tego jako hopy. Generalnie wurce po zmianie wydają się być bardziej hopne. Lepiej idą. Różnica między nowymi, a starymi tymi dwoma na końcu była dramatyczna, ale po części przynajmniej wynikała z niskich umiejętności. kierowców tych ostatnich.

U mnie najlepiej (naj widowiskowo) szedł Latvala i to on, bez kumoterstwa dostaje Uśmiech Prezesa Odciśnięty w Szutrze. Oprócz niego na plus Ogier i Tanak. Hyundaie wszystkie u mnie mniej widowiskowo od innych. Ogólnie wurce szły mocno aż do Gorbana i stawka wydawała mi się bardzo wyrównana. To chyba efekt tego, że ogólnie wurce się zrobiły optycznie mocniejsze. Nie są to stare wurce, ale krok jest w dobrym kierunku.

Z WRC2 ładnie szły Skody, tu w mojej ocenie wyraźnie ładniej niż inne

Ludzi u mnie na Chmielewie masa, na Pozezdrzu i Orzyszu wyraźnie mniej niż zawsze. Bardzo duży procentowy udział obcokrajowców. Najwięcej Estończyków, Litwinów i Czechów i to oni przynajmniej u mnie robili zasadniczy oesowy gnój, w tym również związany z bezpieczeństwem.

Do zobaczenia w przyszłym roku.
Co do przyszłości rajdu w WRC - pożyjemy, zobaczymy. Poziom kibiców poza Chmielewem u mnie był raczej poprawny. Zresztą nawet jak coś zrobią to myślę, że wkrótce pojawi się inna eliminacja w naszej bliskiej okolicy. Wtedy to my tam pojedziemy i Chmielewo pomścimy!
Pogłoski jakobym to ja podrzucał kłody na trasie Kormorana 2002 uważam za grubo przesadzone
Avatar użytkownika
ToKu
N3
 
Posty: 360
Dołączył(a): niedziela, 16 kwi 2006, 17:03
Lokalizacja: Olsztyn

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez amigo » poniedziałek, 3 lip 2017, 00:35

Kibice na Chmielewie

Obrazek
amigo
N1
 
Posty: 98
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2014, 12:27

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez ujtik » poniedziałek, 3 lip 2017, 02:58

Polski ,Polski i po Polskim . Wszystko co dobre szybko sie kończy
Nowe WRC mega agresywne, i to wszystkie ,chyba tylko Breen w żadnym miejscu nie zrobił u mnie efektu WOW po przejeździe. A to co szli Tanak, Neuville, Latvala i momentami Ogier i Sunninen (jak na debiut super tempo od pierwszego Chmielewa) to już nie do opisania.
Super nowe miejsce na PW w Gębałce na Pozezdrzu, 3-4 hopki po sobie w tym dwie latane bokiem, szkoda tylko,że mimo wyraźnego przekazania przez Mouton gdzie można stać a gdzie nie, i tak potem stali ludzie w takim miejscu ,że gdyby Neuville'a albo Tanaka odbiło od skarpy trochę mocniej to leci prosto w nich... Na Chmielewie też słabo pod tym względem: zamiast wyznaczyć miejsce do przechodzenia na szczycie tej najwyższej hopy i puszczać pod nadzorem safeciarzy , to zamieszanie. Najpierw nie puszczają przejśc na drugą strone na wysokości tej hopy z 50 gdzie jest dosyć dobra widoczność ,potem każa obchodzić hektar wokół pola ,a na koniec i tak ludzie łazili wzdłuż po drodze tuż za największa hopą, nie dziwie się, że tego nie puścili. Ludzie i tak będą przechodzić przez drogę, tego nie unikną, a lepiej chyba, żeby przechodzili pod ich nadzorem niż tak jak sobie sami wymyślą. Bardzo dobry safeciarz w miejscu gdzie wyleciał Tanak, wiedział o co chodzi, miał posłuch, ale to był gość z doświadczeniem, a nie z łapanki
Na Hopie w Rosochackich można było stać tak blisko jak za pierwszym razem ,chociaż po tej prawej stronie na szczycie jeszcze jest w miare bezpiecznie, od drugiej strony tez chyba można było bliżej niż rok temu . W pozostałych miejscach dobrze i to właściwie ludzie sami stali tam gdzie trzeba bez żadnego przeganiania

Pogoda okropna ,szczególnie w piątek, wielu południowców nie przygotowało się i byli w ubrankach na 30'C. Dobry też był gość z Ugandy (mówił ,że jest mistrzem Ugandy w rajdach) spotkany w niedziele na Paprotkach ,który stojąc w kurtce trząsł się z zimna i pytał czy w Polsce mamy czasami lato :D

Kibiców tłumy ,szczególnie na Chmielewie i Pozezdrzu ,masa ludzi jaka szła drogą po info o odwołaniu przypominało mi marsze po Moście Poniatowskiego po jakiejś imprezie na Narodowym :D Tak samo liczba aut na dojeździe do Gębałki.
Na Rosochackich troche mniej ,ale chyba większość pojechała na Stare Juchy

Wielkie brawa dla Neuvilla ,mniejsze dla Suninena i Lefevbra (który naprawde pokazał dobre tempo jak na to co pokazywał wcześniej i fajny, agresywny styl jazdy) ,strasznie szkoda Tanaka i tych wszystkich estończyków ,którzy tu przyjechali, ciekawe czy ktoś jest w stanie powiedzieć ile ich było.

Oby do zobaczenia za rok, może widowiskowość rajdu i pewnie niemała kasa dla promotora przesłonią braki w zabezpieczeniu. Chociaż wymowny był gest Mouton, która dojeżdzając do mety pierwszych Paprotek po pokazaniu przez chyba sławnego Pana Delegata, że jest ok, pokręciła głowa na znak ,że się z tym nie zgadza,ale cóż ma z tym zrobić
ujtik
N1
 
Posty: 95
Dołączył(a): środa, 13 maja 2009, 20:34

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez Gąsior » poniedziałek, 3 lip 2017, 10:05

To i ja się wypowiem. O stronie sportowej napisano już wiele dlatego kilka punktów "organizacyjnych":
- najważniejszy - SAFETY TOTALNE DNO - ja rozumiem budżet, ograniczenia itd. ale stawiać w punktach widokowych gości, którzy nawet nie potrafią się odezwać i trzeba ich gonić do roboty to kpina. Nie dziwię się, że był taki syf z kibicami. Jak można mówić, że kibice nie słuchali safety, skoro oni nic nie mówili. Równie dobrze (i taniej) było założyć kamizelki na drewniane kołki - równie wysoki poziom interakcji. Uprzedzając - nie mówcie mi, że to były dzieciaki i bały się podpitych gości, bo w rzadkich przypadkach prób reakcji mieli naprawdę duże wsparcie od innych kibiców.
- punkty widokowe nie były takie złe. Jak ktoś coś poszuka i pokombinuje to znajdzie coś dla siebie - wiadomo, dalej od drogi. Partia na Pozezdrzu faktycznie okazała się petardą.
- któryś raz z rzędu wk../denerwuje mnie "parawaning" na punktach widokowych (dla niezorientowanych - ludki stawiają sobie campery/namioty/samochody tuż przy siatce, odgradzają linką lub taśmą). W tym roku przy Rosochackich gość do mnie - zapłaciłem właścicielowi terenu za to miejsce. Za rok wezmę postawię sobie płot i powiem wszystkim wyp..... (Uniosłem się, ale to dla mnie naprawdę kwestia, którą jako klient organizatora powinienem oczekiwać jako prostą do ogarnięcia).
- wyjazd z parkingu na Chmielewie nierealny (mam Subaru (permanentne 4x4) i nie dałem rady - musiałem się przeciskać bokiem). Błotne grzęzawisko o głębokości ok. 20 cm.
- Radio Rajdowe - nie dość, że wróciło po rocznej przerwie, to wróciło w dobrej formie (2 lata temu jakoś nie było chemii).

Za rok rajdu nie będzie - nie wiem jak to się robi w innych krajach, czy to kwestia kulturowa, prawna, organizacyjna, że to się da ogarnąć. U nas był w tym roku taki chlew z kibicami, że trzeba by chyba grubo posmarować, żeby przyznali nam organizację za rok.
Avatar użytkownika
Gąsior
N3
 
Posty: 353
Dołączył(a): środa, 14 lip 2004, 00:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez posejdon » poniedziałek, 3 lip 2017, 11:04

A moim zdaniem nie było wcale aż tak źle z kibolami. Szczególne zważywszy na fakt, że safety nie było wcale bądź też byli w ilości zdecydowanie niewystarczającej. W większości miejsc, w których byłem nie widziałem nikogo z zabezpieczenia. Może wszyscy byli ustawieni na PW? Nie wiem - nie byłem. Z tego co zaobserwowałem to większość widzów była w miarę ogarnięta i bardzo dobrze zastępowała safety. Może takie moje odczucia są spowodowane tym, że rajd oglądałem w miejscach teoretycznie dostępnych jedynie dla "doświadczonych, wymagających i wytrawnych" (600, - ) a nie dla "plebsu" (150, - ). Oczywiście nie stać mnie na zaliczanie się do tej pierwszej grupy ale zabrałem ze sobą rower i 4km od blokady do oesu nie było mi straszne.
Trochę przypomniały mi się dawne czasy technikum kiedy to podróżowałem na rajdy pociągiem z MTBkiem. Polecam.
Jestem Kubicomaniakiem!
Avatar użytkownika
posejdon
A5
 
Posty: 718
Dołączył(a): wtorek, 13 paź 2009, 21:21
Lokalizacja: Bródno

Re: ORLEN 74. Rajd Polski 2017

Postprzez amigo » poniedziałek, 3 lip 2017, 12:24

Taka myśl mi przyszła do głowy. Jeśli nasz Rajd Polski WRC jest taki niebezpieczny to sponsor główny powinien się zmienić na Redbull ::)
amigo
N1
 
Posty: 98
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2014, 12:27

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron