RBR jest prosty, brak czasu to sie odbije najwyzej na tym ze nie nauczysz sie tych tras na tyle by walczyc z alienami
Sama jazda nie jest jakos specjalnie skomplikowana, ot mamy silnik, kola, kierownice, czasem sie pojdzie bokiem, tylko ze czasem trzeba reagowac szybciej niz w realu bo ciezej wyczuc utrate stabilnosci "bez plecow"
Wg mnie pozatym sim fizyka to jedno, a druga sprawa ze RBR byl w pewnym sensie przystepny dla "informatykow" - bo z ta gra mozna zrobic prawie wszystko, modowanie dziecinnie latwe. Codemasters niezbyt ulatwia mozliwosc napisania sobie w notatniku samochodu marzen i zaimportowania go w 3D. No i RBR na swoje czasy wyprzedzal reszte.
Co do samego modelu jazdy, to to co jest w RBR jest bardzo blisko realnym autom, tylko co zauwazylem i ja i kilka innych osob - przyczepnosc jest mniejsza i tyl w realu czesciej odkleja, mozna to jednak przebolec i wstawic do kategorii "i tak kazda sytuacja jest rozna wiec wystarczy naturalne zachowanie sanochodu a nie kopia 1:1". Wlasnie dlatego wolalem odkurzyc RBR niz kupowac kompa pod DR. Poki co Dirt4 zapowiada sie OK, fizyka na filmikach wyglada na cos pomiedzy Dirtem, oryginalnym RBR i RBR po NGP update
Ale najbardziej cieszy mnie powrot Grista na prawy fotel
Gdyby tak jeszcze umiescili w grze defaultowo auta z pierwszych 4 czesci... czyli Subaru, Lancera, Focusa, Escorta, Corolle, Seata, 206, Xsare...