Moderator: SebaSTI
Loeb1987 napisał(a):Problem jest taki, że zespoły nie mają części zamiennych dla kolejnych aut. Hyundai mógłby zbudować czwarte auto, ale do wakacji ktoś musiałby jeździć na tych samych podzespołach.
woocasch napisał(a):ZbyszekChaosu jesteś pewien tego co piszesz? Być może w późniejszym okresie tak to plus minus funkcjonuje, ale dla przykładu Hyundai w tym roku zaliczył wszystkie 4 rundy WRC tymi samymi samochodami. Każdy z ich kierowców jechał jedną sztuką w 4 rajdach. Citroen wystawiał do tej pory 4 różne nadwozia, w głównym M-Sporcie też każdy kierowca jak do tej pory ma tylko swoje auto. Toyota wystawiała 4 auta, a jechało zawsze tylko dwóch kierowców. Więc różnie to mają różne zespoły rozwiązane. Co do części zapasowych to racja, a co do mechaników to szkolą ich nie od wczoraj, więc wg mnie jak by tylko była potrzeba to by wszystko ogarnęli
woocasch napisał(a):hahaha http://rajdy.autoklub.pl/news/rywale-ob ... daia,75820
Teraz nagle czegoś się ktoś obawia, ale żeby zatrudnić Andreasa to nie było komu. Jak się jeden z zespołów zainteresował to co nagle reszta dostała sraczki? No sorry, kto pierwszy ten lepszyChociaż jeszcze nie wiadomo, kto na końcu zatrudni Norwega, jeżeli w ogóle zatrudni.
Wszystkich to dziwi, myślę że na takie starty powinno się bardziej spojrzeć nie tyle pod kontem walki z czołówką co na to że to dalej jest mocny zawodnik i w zespołach fabrycznych jeżdżą gorsi zawodnicy, a to można pokazać kilkoma solidnymi występami w prywatnym aucie i to była by dobra karta przetargowa do dalszych rozmów - z drugiej strony to Vice MŚ a takiego tytułu nie dostaje się z przypadku.woocasch napisał(a):Dziwi mnie trochę to, że nie mówi się chociaż o kilku startach w wynajętej Fieście WRC. Przecież to jest jedyna w miarę dostępna opcja na start i walkę z czołówką.
Może po prostu nie ma ochoty wydawać "własnych" pieniędzy na jeżdżenie i woli jeździć za czyjeś - trzeba też pamiętać że został na lodzie tuż przed rozpoczęciem sezonu i zebranie dużej kasy na sezon to nie jest prosta i szybka sprawa. Niby w H mówią że głowne źródło dochodu to sprzedaż R5 ale wcale bym się nie zdziwił jakby test z H był przymiarką do prywatnego auta w dalszej części sezonu - chyba że Heniek w dalszej czesci sezonu będzie prezentował się podobnie jak w ostatnich rajdach to wtedy wyląduje w Toyocie.woocasch napisał(a):Ostberg, Prokop czy Bertelli mogą startować, a Mikkelsen nie? Woli Fabię R5?
Voo napisał(a):Ostberg, Prokop czy Bertelli nie tyle "mogą" jeździć za swoje co MUSZĄ
Voo napisał(a):A przy okazji może sobie jeszcze tytuł w WRC2 wyjeździ i przynajmniej w tej kategorii jego obecność podnosi poziom sportowy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość