Moderator: SebaSTI
Mad Max napisał(a):Henio widzę że dalej w formie, pierwszy oes i już nawywijał, doturlał się do mety ale strata spora. Ciekawe kiedy centrala zażąda wymiany, np. na Pana Ładnego
Ciekawe teraz jak nasze Orły
Kajtofan napisał(a):Ogier wsiadł do fiesty i od razu był konkurencyjny i to na poziomie WRC. Oczywiście, że pewne rzeczy i nawyki wymagają przestawienia w nowym aucie.
Oczywistym jest też, że Citroen jest jednak najszybszym autem w stawce, za nim Hyundai, a Ford jednak odstaje od nich, więc znalezienie kolejnych sekund dla Ogiera nie jest takie proste. On jednak pokazuje kunszt, nie dość, że jest piekielnie szybki to jeszcze skuteczny.
Kajtofan napisał(a):Ogier wsiadł do fiesty i od razu był konkurencyjny i to na poziomie WRC. Oczywiście, że pewne rzeczy i nawyki wymagają przestawienia w nowym aucie.
Oczywistym jest też, że Citroen jest jednak najszybszym autem w stawce, za nim Hyundai, a Ford jednak odstaje od nich, więc znalezienie kolejnych sekund dla Ogiera nie jest takie proste. On jednak pokazuje kunszt, nie dość, że jest piekielnie szybki to jeszcze skuteczny.
Taurus napisał(a):a co ma powiedzieć? ?? : " meek mnie leje, nie spodziewałem się tego, cisne ile fabryka dała"
Kajtofan napisał(a):Ogier wsiadł do fiesty i od razu był konkurencyjny i to na poziomie WRC. Oczywiście, że pewne rzeczy i nawyki wymagają przestawienia w nowym aucie.
Oczywistym jest też, że Citroen jest jednak najszybszym autem w stawce, za nim Hyundai, a Ford jednak odstaje od nich, więc znalezienie kolejnych sekund dla Ogiera nie jest takie proste. On jednak pokazuje kunszt, nie dość, że jest piekielnie szybki to jeszcze skuteczny.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości