Moderator: SebaSTI
adamlen napisał(a): W WEC było i jest kilku szybkich zawodników. Webber, Sarrazin, Lopez, może dołączy Alonso
Honiclbr napisał(a):adamlen napisał(a): W WEC było i jest kilku szybkich zawodników. Webber, Sarrazin, Lopez, może dołączy Alonso
Webber wraz z końcem minionego sezonu zakończył karierę, co nie zmienia faktu, że jest z kim pościgać się.
Taki wybór jest odrobinę niezrozumiały bo mi w uszach cały czas dzwonią słowa RK o mega profesjonalizmie jaki dany zespół ma prezentować a o ile się nie mylę to to jest dość świeża ekipa (tu mogę się mylić) chyba że w WEC mają standardy pracy wyższe niż gdziekolwiek indziej.adamlen napisał(a):Ale będzie to "tylko" zespół ByKolles.
Trochę nie rozumiem takiego gdybania, jak by zespoły były nim zainteresowane to by do nich trafił, np. jedno auto Toyoty nadal nie jest do końca obsadzone, dodatkowo Audi było ze swoich kierowców zadowolone bo nigdzie nie mówiło się o tym że chcieli by ich zmienić i w ostatnim czasie kierowcy raczej się nie zmienialiadamlen napisał(a):Prawdopodobnie Kubica miał inne plany (być może WEC z Audi) i w tej sytuacji postanowił przejeździć sezon w słabszym zespole aby za rok dołączyć do fabrycznej ekipy.
Z tego co mówił Webber F1 ma przewagę przyśpieszenia i masy natomiast dzięki zabudowie kół WEC ma znacznie lepszy docisk co czuć w szczególności na zakrętachadamlen napisał(a):Auta również są fantastyczne, czytałem opinię, że nie są tak restrykcyjnie projektowane jak F1 i pod wieloma względami je przewyższają.
Na Eurospoecie od kilku lat pokazywane jest całe LeMans przez 24h - polecam obejrzenie kilku nocnych sesji - szczególnie wrażenia robią nocne onboardy ze słabszych klas np GTE Pro gdzie takie LMP1 przelatuje koło takiego auta niczym rakieta - piorunujące wrażenie.adamlen napisał(a):Jakby jeszcze formuła wyścigów była bardziej klasyczna to byłbym w stanie je polubić.
Z tym chyba wszyscy jesteśmy zgodni życząc Robertowi żeby jak najszybciej trafił do fabrycznego teamu z możliwoscią walki o najwyższe cele bo jak każdy wie jeździć to ten gość potrafi.adamlen napisał(a):Tak czy inaczej życzę powodzenia i dobrych wyników a może w przyszłości wyląduje w wspólnym zespole z dawnym przyjacielem z F1.
Mad Max napisał(a):Taki wybór jest odrobinę niezrozumiały bo mi w uszach cały czas dzwonią słowa RK o mega profesjonalizmie jaki dany zespół ma prezentować a o ile się nie mylę to to jest dość świeża ekipa (tu mogę się mylić) chyba że w WEC mają standardy pracy wyższe niż gdziekolwiek indziej.adamlen napisał(a):Ale będzie to "tylko" zespół ByKolles.Trochę nie rozumiem takiego gdybania, jak by zespoły były nim zainteresowane to by do nich trafił, np. jedno auto Toyoty nadal nie jest do końca obsadzone, dodatkowo Audi było ze swoich kierowców zadowolone bo nigdzie nie mówiło się o tym że chcieli by ich zmienić i w ostatnim czasie kierowcy raczej się nie zmienialiadamlen napisał(a):Prawdopodobnie Kubica miał inne plany (być może WEC z Audi) i w tej sytuacji postanowił przejeździć sezon w słabszym zespole aby za rok dołączyć do fabrycznej ekipy.Z tego co mówił Webber F1 ma przewagę przyśpieszenia i masy natomiast dzięki zabudowie kół WEC ma znacznie lepszy docisk co czuć w szczególności na zakrętachadamlen napisał(a):Auta również są fantastyczne, czytałem opinię, że nie są tak restrykcyjnie projektowane jak F1 i pod wieloma względami je przewyższają.Na Eurospoecie od kilku lat pokazywane jest całe LeMans przez 24h - polecam obejrzenie kilku nocnych sesji - szczególnie wrażenia robią nocne onboardy ze słabszych klas np GTE Pro gdzie takie LMP1 przelatuje koło takiego auta niczym rakieta - piorunujące wrażenie.adamlen napisał(a):Jakby jeszcze formuła wyścigów była bardziej klasyczna to byłbym w stanie je polubić.Z tym chyba wszyscy jesteśmy zgodni życząc Robertowi żeby jak najszybciej trafił do fabrycznego teamu z możliwoscią walki o najwyższe cele bo jak każdy wie jeździć to ten gość potrafi.adamlen napisał(a):Tak czy inaczej życzę powodzenia i dobrych wyników a może w przyszłości wyląduje w wspólnym zespole z dawnym przyjacielem z F1.
Mad Max napisał(a):Z tego co mówił Webber F1 ma przewagę przyśpieszenia i masy natomiast dzięki zabudowie kół WEC ma znacznie lepszy docisk co czuć w szczególności na zakrętach
Na Eurospoecie od kilku lat pokazywane jest całe LeMans przez 24h - polecam obejrzenie kilku nocnych sesji - szczególnie wrażenia robią nocne onboardy ze słabszych klas np GTE Pro gdzie takie LMP1 przelatuje koło takiego auta niczym rakieta - piorunujące wrażenie
miszczu140000 napisał(a):Ja wiem może ten Koles jest taka przykrywką Nissana do powrotu pamiętajmy że wzięli ich silnik z nieudanego prototypu który chyba będzie rozwijany
miszczu140000 napisał(a):Szkoda że na tym forum nie ma wątku o WEC bo to bardzo ciekawa seria http://wyscigi.autoklub.pl/news/mclaren ... mans,73909 a tu może kiedyś będzie miejsce dla Roberta bo nie zaprzeczeją budowie LMP1 a prawdopodobnie mogą w przyszłości dojść BMW,Ford,Pug
miszczu140000 napisał(a):Szkoda że na tym forum nie ma wątku o WEC bo to bardzo ciekawa seria http://wyscigi.autoklub.pl/news/mclaren ... mans,73909 a tu może kiedyś będzie miejsce dla Roberta bo nie zaprzeczeją budowie LMP1 a prawdopodobnie mogą w przyszłości dojść BMW,Ford,Pug
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości