Moderator: SebaSTI
deiman napisał(a):No właśnie. A co sądzicie o przedsezonowych obawach o to, że nowe wrc nie będą jeździć bokami? W moich oczach, prztnajmniej w tym rajdzie, było ich więcej niż w poprzednich sezonach. Pomijam fak, że wyglądają i brzmią o wiele lepiej.
viper napisał(a):deiman napisał(a):No właśnie. A co sądzicie o przedsezonowych obawach o to, że nowe wrc nie będą jeździć bokami? W moich oczach, prztnajmniej w tym rajdzie, było ich więcej niż w poprzednich sezonach. Pomijam fak, że wyglądają i brzmią o wiele lepiej.
Na śniegu to nawet subaru justy będzie jeździć bokami . Poczekajmy do przyczepnych rajdów i co ważne przyczepnych opon. Nie zależnie od wszystkie MC to najbardziej nie przewidywalny rajd z C zego slynie i to sie potwierdziło a to wynika z rożnych waronkow. Jedyne czego można żałować to tego ze nie było relacji na Polsacie jak dotychczas, bo mnie nie interesuje grzebanie w internecie i nie będę tego oglądał na sile w obcym języku. Ogier pokazał jak sie jeździ nawet nie mając przewagi sprzętowej Tanak oczywiście fajnie i nawet Latvala sie spisał. Neville okazała sie rewelacja gdyby ... Ale takie sa rajdy. Jedno na pewno można stwierdzić. Stawka sprzętowa jest wyrównana a to gwarantuje emocje na sezon.
Moje typowanie trafiłem dwa razy
Z Ogierem i Breenem a Tanaka obstawiałem na 2 miejscui i pewnie gdyby nie walka z autem tak by było. Nie zależnie o tego Szwecja tez powinna być ciekawa bo jest mało zakrętów i wysoka średnia to różnice powinny być minimalne.
Wielkie brawa dla Tanaka. Osobiście bardzo chciałbym, aby liczył się w tym sezonie w walce o tytuł. Odnoszę wrażenie, że jest to bardzo skromny, pracowity chłopak i chyba jako jeden z niewielu ma "to coś", co odróżnia go od reszty "bezpłciowych" dzisiaj zawodników. Pamiętacie co działo się 10-15 lat temu? Charyzmatyczni zawodnicy, którzy nie bali się wyrażać swoich opinii i sprzeciwiali się decyzjom zespołu. Tego bardzo dzisiaj brakuje, a ten chłopak IMO różni się na + od reszty. Szacunek za to, że wytrzymał ciśnienie i pokazał, szczególnie na zaśnieżonej partii PS, że potrafił pojechać na limicie, a przy tym zachować zdrowy rozsądek.
rubens napisał(a):wg mnie najszybszy jednak Neuville i Hyundai - Ogier nie miał podejścia
Ogier dawał radę, ale co najmniej 3 razy był poza drogą i się udało, a Neuvillowi się po prostu nie udało
tempo miał, ale raczej za małe na Neuville'a, może zdroworozsądkowo podszedł do tematu i chciał
się wjeździć niż przepałować
woocasch napisał(a):Citroen ma rajd do zapomnienia, wg mnie Matton powinien siąść z prawnikami i posprawdzać kontrakty swoich zawodników i jeszcze raz przeanalizować możliwość zatrudnienia Mikkelsena. Mads Andreas i Kris powinni startować w każdym rajdzie, a Lefebrve wymiennie z Breenem w trzecim C3 WRC. Tylko w takiej konfiguracji jest szansa na progres w wynikach.
woocasch napisał(a):Teraz tak patrzę i kurczę M-Sport z najmniejszym budżetem nie dość, że przygotował 3 nowe WRC do pierwszego rajdy sezonu, to wygrał ten rajd, ma dwa auta na podium i wszystkie trzy dojechały bez Rally2 do mety Jakim cudem Toyota czy tym bardziej Citroen nie są w stanie przygotować 3 aut na pierwszą czy drugą rundę MŚ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości