Moderator: SebaSTI
posejdon napisał(a):Tak sobie pomyślałem, że RSMP przecież przez bardzo długi czas były asfaltowe. Wyjątkiem był jednie Kormoran i kawałek Karkonoskiego ewentualnie. Nikomu to nie przeszkadzało. Nikt nie płakał, że mało widowiskowo, nuda czy inne takie. A auta były dużo wolniejsze niż dziś. Teraz się każdy na jutubie naoglądał i narzeka, że nieciekawe te rajdy.
Kiedyś jak był ten jeden szutrowy Kormoran to mało kto biadolił, że zawieszenia nie ma, że opony drogie. To prawda, że było wtedy dużo więcej druciarstwa, ludzie jechali tym co mieli a dziś już tak się nie da bo sprzęt jest dużo bardziej wyspecjalizowany ale sorry - kupiłeś konia to musisz mieć na owies...
Mic_123 napisał(a):Zerknijmy wiec na Niemcy i ADAC Opel Cup ktory realizuja ADAC (odpowiednik PZM) i producent aut (w naszym przypadku musialby to byc importer/dystrybutor aut ).
Na polskich portalach stala cena 80 tys PLN za auta na sprzedaz (chyba 2 widzialem). Z tego co wiem to te auta nie sa R2 czy R1. Nawet mielismy reprezentantow z PL w tym pucharze w roku ubieglym . Osobiscie nie podejmuje sie wypowiadac jak sie rozni to auto od klasy R (ciekawy artykul byl w WRC na ten temat). Patrzac na promocje tego pucharu to takiej promocji nie mial zaden puchar w PL od poczatku organizowania rajdowych pucharow w naszym pieknym kraju .
Wg mnie podstawa sa nagrody ktore mozna zdobyc czyli w Opel Cup jest sezon w JERC za kierownica wlasnie R2 w fabrycznym Opelku i stad sie garna do niego procz Niemcow zwlaszcza skandynawowie. Zdobywca Opel Cup z sezonu 2016 podpisal nawet ostatnio kontrakt z agencja menagerska M.Gronholma.
Jak na moj gust to moze byc w PL i Dacia Logan Cup byle tylko nagroda za zdobycie pucharu byla "sowita" i troche ponadnormatywna czyli np R2 na ME badz sezon nawet w JWRC i osobiscie wolalbym taka promocje Promotora (jakiegokolwiek nie mowie juz o obecnym) bo mialby 20 aut w PL plus 1 auto w ME/MS. Zyskaliby rowniez organizatorzy rajdow bo mieliby 20 x np 1500PLN (wpisowe) czyli 30 000PLN dodatkowej kasy z wpisowego. Rajdy zaczelyby byc byc moze nie super zyskowne, ale przynajmniej "samonapedzajace sie" i jakis Rajdowy Janko Muzykant byc moze zostalby Mistrzem Swiata (byc moze ).
antch napisał(a): Jak kogoś stać na R5 to stać też na spec szutrowy. Jak nie to niech siada w proto. A jak nie to w Lancera albo w ośkę i niech rajduje. Ale nie mogę zrozumieć napinki, że muszę mieć R5 bo innym autem to chyba ujma jakaś a potem biadolenie, że na spec szutrowy to ja już nie mam.
A ja bym nie był tego taki pewny, bo biorąc pod uwagę to co napisałeś właśnie z Gdańska i z Wilna można przywieść "duże" punkty które później mogą zaważyć o mistrzostwie.antch napisał(a):To jeżeli tak będzie to Rajd Gdańsk już teraz można odwołać, tak samo Litwę dla RSMP. Nikt się nie zgłosi jak nie będzie ciśnienia na pkt do majstra. Chyba, że ktoś z czołówki polegnie na którejś z początkowych eliminacji na asfalcie to wtedy można liczyć na jakieś zgłoszenie.
Mad Max napisał(a):A ja bym nie był tego taki pewny, bo biorąc pod uwagę to co napisałeś właśnie z Gdańska i z Wilna można przywieść "duże" punkty które później mogą zaważyć o mistrzostwie.antch napisał(a):To jeżeli tak będzie to Rajd Gdańsk już teraz można odwołać, tak samo Litwę dla RSMP. Nikt się nie zgłosi jak nie będzie ciśnienia na pkt do majstra. Chyba, że ktoś z czołówki polegnie na którejś z początkowych eliminacji na asfalcie to wtedy można liczyć na jakieś zgłoszenie.
karluum napisał(a):Rajd Mikołowski? Fajnie bo blisko, ale czy w okolicach Mikołowa są na tyle fajne odcinki by zrobić na nich RSMP?
Jeśli by się wycofali to chyba raczej nie było by ich na tej grafice i nie było by takiego wpisuMSG Racing napisał(a):A z tego co wiem to Mikołów już chyba miesiąc temu wycofał się z pomysłu RSMP.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości