Moderator: SebaSTI
Taka pseudo rajdowka nie wytrzymała by jednego dnia w RSMP
Janek uważa ze większa popularność mu da beemka niż r5 c cos mu sie w głowie poprzestawiało. Zdziwi sie jak pojedzie w trzeciej 10 a na oesie zniknie połowa kibiców, bo ds chociaż gwarantował mu ok 10 miejsca w gen.
gregortest napisał(a):Taka pseudo rajdowka nie wytrzymała by jednego dnia w RSMP
Mylisz sie i to bardzo.
Co do kosztów , też mijasz się z rzeczywistością.Janek uważa ze większa popularność mu da beemka niż r5 c cos mu sie w głowie poprzestawiało. Zdziwi sie jak pojedzie w trzeciej 10 a na oesie zniknie połowa kibiców, bo ds chociaż gwarantował mu ok 10 miejsca w gen.
Ty w ogóle byłeś ostatnio na MP ????
Zanim coś napiszesz, a nie wiesz. Zajrzał byś nawet na Youtube...
Pogadaj z Chmielewskim i ci wytłumaczy ile kosztuje ds3 a za ile zbudował BMW. Ile kosztuje ds serwisowany w dziale " fabrycznym " bo sam tam nie wiele zrobisz a ile kosztuje serwisowanie BMW we własnym zakresie.
Bad-i napisał(a):Pierwsze słysze zeby Janek serwisowal DSa w dziale Citroen Racing (pomijam fakt ze wcale nie jest on tak skomplikowany w obsludze jak viper sugerujesz)
Loeb1987 napisał(a):Bad-i napisał(a):Pierwsze słysze zeby Janek serwisowal DSa w dziale Citroen Racing (pomijam fakt ze wcale nie jest on tak skomplikowany w obsludze jak viper sugerujesz)
Raczej chodzi o dostęp do części zamiennych.
Bad-i napisał(a):Loeb1987 napisał(a):Bad-i napisał(a):Pierwsze słysze zeby Janek serwisowal DSa w dziale Citroen Racing (pomijam fakt ze wcale nie jest on tak skomplikowany w obsludze jak viper sugerujesz)
Raczej chodzi o dostęp do części zamiennych.
Przepraszam bardzo ale viper wyraznie napisal o serwisowaniu dsa w dziale fabrycznym.
kormoran napisał(a):Jeśli dobrze kojarzę to to BMW było do sprzedania za osiemdziesiąt parę tys. euro, ale pewny nie jestem czy to ten sam egzemplarz
Bad-i napisał(a):Viper po raz kolejny odwracasz kota....
I po raz kolejny piszesz rzeczy o ktorych nie masz pojecia. Wysylanie paczek? Jakich paczek, myslisz ze kazdy zawodnik robi rewizje skrzyni w Sadevie?
To Ci podam przyklad na wlasnym doswiadczeniu. W RPP jezdzilem na sekwie sadeva. Przez dwa lata wymienialem olej i jakies .... Lacznie (mam faktury) w czasie dwoch sezonow skrzynia kosztowala mnie mniej niz 1500€ (doprecyzuje zebys sie nie mogl przyczepic, serwis skrzyni tyle mnie kosztowal).
Teraz mam dwie rajdowki do RSMP takze na sadevach. Wlasnie zrobilismy rewizje po sezonie: 650€
Ty wszystko liczysz chyba z zaszlyszanych wiadomosci, a ja Ci mowie jak wyglada rzeczywistosc. Oczywiscie mozna silnik od C2R2 wyslac do francji za kilka tysiecy euro. Tylko po co skoro wiekszosc robila je w Polsce za o wiele mniejsze kwoty (a dodatkowo i to moje zdanie nawet lepiej).
Koniec, koncow - nie podejmuje sie dalszej dyskusji z Toba bo nie ma to sensu, widac ze nie tylko ja ale i inni zawodnicy Cie nie przekonaja. A to czy ktos kupil BMW i za ile nie powinno Cie interesowac. Mam nadzieje ze w swoim wyimaginowanym rajdowaniu masz WRC za 8.575 euro i ktorym wszystko wygrywasz.
KiN napisał(a):Oj nie masz kompletnie pojęcia w jakim spec-u jest to auto i ile to kosztuje.
Auto generalnie jest w kazdym aspekcie droższe od DSa.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości