Moderator: SebaSTI
andrew88 napisał(a):Muszę przyznać, że mocno jestem zaskoczony tak dużą przewagą Ostberga nad pozostałymi kierowcami. Dopiero co jechał rajd szutrowy, żadnych testów przed rajdem, a tu prawie sekunda przewagi. Chyba nie doceniałem klasy Madsa...
Kajtofan napisał(a):andrew88 napisał(a):Muszę przyznać, że mocno jestem zaskoczony tak dużą przewagą Ostberga nad pozostałymi kierowcami. Dopiero co jechał rajd szutrowy, żadnych testów przed rajdem, a tu prawie sekunda przewagi. Chyba nie doceniałem klasy Madsa...
Porównywanie zawodników czołówki WRC i ERC, to jak porównywanie drużyny z Ligi Mistrzów i Europy.
andrew88 napisał(a):Przepraszam za lekki offtop.
Od razu do głowy przyszło mi FC Porto, które najpierw wygrało Puchar UEFA, a rok później Ligę Mistrzów.
Norweg w pokonanym polu
zostawił Alexeya Lukyanuka
(+0,189) oraz Kajetana
Kajetanowicza (+0,733).
- Zatrzymałem się w połowie
odcinka. To nie były dobre
kwalifikacje. Pierwszy raz jadę
tym samochodem. Tracę dużo
czasu, ale czuję się dobrze.
Miałem dobry przejazd - mówił
Ostberg.
Oby te różnice czasowe (0,014s) zapowiadały taką walkę na żyletki podczas rajdu, bo w przejazdach treningowych bylo podobnieW ERC3 najlepszy okazał się
Mistrz Polski - Łukasz Habaj
(+10,992), który w pokonanym
polu zostawił Tomasza Gryca
(+12,006), Aleksa Zawadę
(+12,711), Murata Bostanciego
(+13,040) oraz Łukasza Pieniążka
(+13,482).
Kajtofan napisał(a):Trzeba także brać pod uwagę fakt, że Mads nigdy R5 nie jeździł, także będzie się rozkręcał z każdym kilometrem.
Voo napisał(a):Kajtofan napisał(a):Trzeba także brać pod uwagę fakt, że Mads nigdy R5 nie jeździł, także będzie się rozkręcał z każdym kilometrem.
Jeździł, jeździł, nawet w tym roku w mistrzostwach Norwegii. Chyba, że chciałeś dopisać - po asfalcie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości