Moderator: SebaSTI
posejdon napisał(a):Ano po to, żeby sobie pozap***dalać i porównać do innych, którzy też to lubią. Przecież, ogólnie rzecz biorąc, rajdy właśnie do tego służą.
mwieczor napisał(a):posejdon napisał(a):Ano po to, żeby sobie pozap***dalać i porównać do innych, którzy też to lubią. Przecież, ogólnie rzecz biorąc, rajdy właśnie do tego służą.
Jakoś mam wrażenie, że to nie jest jego pasja. Bo jakby była, to choćby ośką, choćby jeden rajd - jak Chuchała - by pojechał. Jakieś biznesy prowadzi (co wynika z KRS), miał też jakieś układy z Dytkami (jeździł ich proto na imprezach pokazowych) - więc jakby to naprawdę była jego pasja, to by się spiął (nawet zapożyczył) i coś pojechał. Może dla Dytków byłaby to też okazja porównania ich proto z proto Steca ?
Dobry wynik mógłby być wstępem do jakichś rozmów z potencjalnymi sponsorami.
Mam wrażenie, że kluczowy był wynik na jego ostatnim rajdzie - Polskim w 2013. Jakby go wygrał, albo przynajmniej wygrał z Kajtem, to miałby o czym rozmawiać z Lotosem - a tak jaki powód miałby Lotos stawiać na niego, jeśli w bezpośredniej walce, takim samym autem Kajto był znacznie lepszy ?
Im dłuższa będzie przerwa tym na pewno bedzie trudniej powrócić. Ja mam cały czas w pamięci sezon 2008 gdzie w debiucie w S2000 potrafił wygrywać odcinki, wiec myślę że przez te kilka lat spędzonych w mistrzostwach świata jego umiejętności znacznie się poprawiły.speedyzxz napisał(a):Z czasem może być coraz trudniej w czubie, bo wszyscy do przodu idą. Michał aż tak cienki w uszach nie jest, mamy lepszych w Polsce, ale jest dobry.
Nie zapominajmy ze na Polskim jechał świeżo po kontuzji w tym dziwnym gorsecie co na pewno miało wpływ na komfort jazdy.Hubertos napisał(a):mwieczor napisał(a):Mam wrażenie, że kluczowy był wynik na jego ostatnim rajdzie - Polskim w 2013. Jakby go wygrał, albo przynajmniej wygrał z Kajtem, to miałby o czym rozmawiać z Lotosem - a tak jaki powód miałby Lotos stawiać na niego, jeśli w bezpośredniej walce, takim samym autem Kajto był znacznie lepszy ?
Na tym Polskim musiał kilka razy resetować auto, przy mnie stał koło 15 sekund z tego powodu, trzeba o tym pamietać.
Myślę że grono jest odrobinę szersze, dopisał bym Habaja i Grzyba i jeśli by wystartował w RSMP na pewno byłby w gronie murowanych kandydatów do Mistrza Polski.Wloch a ty? napisał(a):Ja jestem przekonany że jedynym który mógłby mu zagrozić to Colin
Wloch a ty? napisał(a):Ja jestem przekonany że jedynym który mógłby mu zagrozić to Colin
viper napisał(a):Wloch a ty? napisał(a):Ja jestem przekonany że jedynym który mógłby mu zagrozić to Colin
Nie no bez przesady, a habaj , grzyb. Colin jest szybki ale troche mu jeszcze brakuje do tych panow na polskich oesach.
Loeb1987 napisał(a):viper napisał(a):Wloch a ty? napisał(a):Ja jestem przekonany że jedynym który mógłby mu zagrozić to Colin
Nie no bez przesady, a habaj , grzyb. Colin jest szybki ale troche mu jeszcze brakuje do tych panow na polskich oesach.
Habaj, Grzyb? bez jaj, oni już dawno osiągnęli swoje maksimum w Polsce. Zresztą dostali łomot od gościa w Proto, sami takim autem jechaliby na poziomie Chmielewskiego w R3
Colin może być jeszcze szybszy, walka z Juniorem byłaby ciekawa.
opornick napisał(a):dzwoncie do Colina zeby od razu w ERC jechal bo w RSMP tytul juz ma przyznany za 2016
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości