Moderator: SebaSTI
tomeQ_ napisał(a):Chyba nadinterpretujesz wypowiedzi reszty, proto nie musi wiele ustępować R5, ale udowadniamy, że gdyby BB jechał R5 to spodziewana przewaga nad 2gim wynosiłaby dobrze ponad minutę, wyniosła kilka sekund więc wniosek jest prosty, Proto jest o x sekund/km wolniejsze od R5 i wszystko.
Jeżeli nie rozumiesz dlaczego Proto budowane przez rzemieślników jest wolniejsze od R5 i skąd bierze się różnica cenowa to popatrz sobie choćby na zabudowę komory silnika, że o nim samym nie wspomnę. Poskładanie puzzli z różnych, przypadkowych elementów rzadko kiedy prowadzi do najlepszych możliwych wyników, a różne próby konfiguracji niestety kosztują i za topowy obecnie produkt w postaci R5 klienci są gotowi zapłacić.
Proto nie jest konkurencyjnym samochodem do walki z R5 jeśli w obu będą porównywalni kierowcy.
viper napisał(a):Ja nic nie nadinterpretuje. Uwazam tylko ze bufier bez konkurencyjnego auta by nic nie ugral co oznacza ze proto nie musi byc wiele wolniejsze.
No i wlasnie tu sie roznimy, bo ja wcale nie uwazam ze brian na polskich oesach musialby wygrywac grubo ponad minute. Wniosek jest prosty o tyle ze nawet brayan jak by nie mial konkurencyjnego auto nic by nie ugral, a przyklad jest jak startowal 208 r2.
Poskladanie puzli zadko prowadzi do najlepszych wynikow ale wcale nie jest nie mozliwe. Jak ktos chce placic to niech placi, ale niech nie marudzi ze potem nie ma na starty.
Tego nie wiesz czy jest nie konkurencyjnym bo bouffier w polsce nie jechal r5. Natomiast konkurencyjnosc to pojecie wzgledne tzn. Jeden samochod moze miec gorszy zawias ale lepszy silnik. Co oznacza ze czasy moga byc podobne. Zeby to porownac mysle ze kajetanowicz na wisle rozwiazal by problem, a przynajmniej pokazal roznice.
tomeQ_ napisał(a):viper napisał(a):Ja nic nie nadinterpretuje. Uwazam tylko ze bufier bez konkurencyjnego auta by nic nie ugral co oznacza ze proto nie musi byc wiele wolniejsze.
No i wlasnie tu sie roznimy, bo ja wcale nie uwazam ze brian na polskich oesach musialby wygrywac grubo ponad minute. Wniosek jest prosty o tyle ze nawet brayan jak by nie mial konkurencyjnego auto nic by nie ugral, a przyklad jest jak startowal 208 r2.
Poskladanie puzli zadko prowadzi do najlepszych wynikow ale wcale nie jest nie mozliwe. Jak ktos chce placic to niech placi, ale niech nie marudzi ze potem nie ma na starty.
Tego nie wiesz czy jest nie konkurencyjnym bo bouffier w polsce nie jechal r5. Natomiast konkurencyjnosc to pojecie wzgledne tzn. Jeden samochod moze miec gorszy zawias ale lepszy silnik. Co oznacza ze czasy moga byc podobne. Zeby to porownac mysle ze kajetanowicz na wisle rozwiazal by problem, a przynajmniej pokazal roznice.
Fakty są niestety inne i nie wiem dlaczego nadal brniesz w jakieś dziwne przypuszczenia. W sezonie 2010 i 2011 jadąc S2000 przyjeżdzał dobrze ponad minutę przed kolejnym kierowcą w S2000.
Piszesz, że proto nie musi być wiele wolniejsze od R5, i ok, wystarczy 0,5s/km i na koniec rajdu rzeszowskiego mamy minutę na niekorzyść proto i takie są możliwości tego auta, po poskładaniu faktów do siebie.
lukasz64fj napisał(a):Viper prosze cie skoncz.wiemy nie od dzis ze lubisz tworzyc jakies fantazyjne teorie ale chlopie odpusc bo nie masz racji i koniec kropka. Proto a r5 to tak jak nka do s2000 jedyny plus to dluga skrzynia i tyle.fakty sa takie ze nasi celebryto-rajdowcy to dramat na kolkach
viper napisał(a):Fakty sa takie ze nie wiesz jaka jest roznica w praktyce, a twoje 05 s/ km to wymyslona cyfra.
Dalem ci kilka argumentow dlaczego uwazam ze proto moze byc konkurencyjne, a ty mi rzucasz wyscaną z palca roznice 0/5 s/km. Podwaz mi np. Fakt ze proto dysponuje gorszym silnikiem, albo lepsza skrzynia itd. A nie rzucaj cyframi bo nie wiesz w praktyce ile np. habaj jest wolniejszy od boufiera.
W gdansku jak wygrywal bofier byla gadka ze oesy sa szybkie i tutaj byla przewaga proto. Rzeszow jest zupelnym przeciwenstwem gdanska to tlumacza ze to nie kwestia v- max tylko umiejetnosci bofiera i ok, ale taka lubenie grzyb moze jechac bez pilota a mimo to bofier byl na styk z nimi. Mowie ci ze to nie przypadek ale niestety w praktyce pewnie sie nie dowiemy czy twoje 0/5 s/km ma racje bytu czy nie. Poki co dla mnie to puste slowa to twoje 0/5 bo to rownie dobrze moze byc 0/2. Faktem jest jednak to że silnik 2.0 bedzie lepszy od 1.6. Pytanie tylko o ile i ile pozostale elementy daja przewage r5 jak zawias np, choc moga byc takie oesy ze ten zawias akurat nie bedzie mial zadnego znaczenia, bo zasada jest taka sama tzn. Im bardziej rowno tym zawieszenie ma mniejsze znaczenie. Musle ze na szutrze ten zawias dawalby zdecydowanie wieksza przewage niz na asfaltach, moc w silnikach miala by mniejsze rowniez i wtedy znaczenie.
tomeQ_ napisał(a):Powrót kilka lat wstecz, Grzyb jadący Pugiem S2000 (takim jak BB) przegrywa wszystkie rajdy o 2 minuty.
colin napisał(a):Według Grzesia to on był najszybszy, dobre
https://www.youtube.com/watch?v=x-m4UELi66U
colin napisał(a):Według Grzesia to on był najszybszy, dobre
https://www.youtube.com/watch?v=x-m4UELi66U
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości