Rally Liepaja Ventspils

Dyskusja o startach Polaków w Mistrzostwach Europy - również tych byłych:)

Moderator: SebaSTI

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez TomMaz » niedziela, 8 lut 2015, 14:29

viper napisał(a):
TomMaz napisał(a):
DonCorrado napisał(a):Prawe przednie/tylne? Nie jarze, to mi wyglada na lewe ? :shock:


Raczej prawe przednie nawet błotnik poleciał w powietrze na filmie. Tą stroną zarył w rów jak ściął za bardzo zakręt. Jakby prawe były na drodze a lewe by tylko cieło to pewnie by się nic nie stało.

Pieniążek i Ogryzek skończyli poza drogą w tym samym miejscu na OS9.

Lukyanuk nieźle łoi Kajto na tej drugiej pętli, jak nie wydzwoni to raczej wygra ten dzień. Breen mimo wolnego pirwszego OSu już wkoczył na 3 pozycję dziś.

Łoi bo breen widac ze odpuścił. Ma wygrany rajd pierwszy dzien i 3 miejsce drugiego dnia. Jak tak dojedzie to znowu wróci do gry w sezonie.


Co ma tempo Breena do tego że Lukyanuk łoi Kajto ?

ryjas napisał(a):Ten zakręt Kajta wyglądał tak jakby właśnie lewym zarył. Ale dziura musiała być na drodze, po prawej stronie auta. Czyli w opisie błędu jako takiego nie było lub ew. nie było błędem ciąć tam. Błędem było niezauważenie niewidocznej dziury. Inni mieli więcej szczęścia.

Wielkie brawa dla Butvillasa. Z Plangim by nie wygrał, więc swoje zrobił. Breen też dojechał. Więc jakby nie patrzeć, brawa należą się także jemu. Peugeot się nie zepsuł. Breen miał więcej szczęścia niż Luyaniuk i Kajto. Brawo.


Miał więcej szczęścia bo nie wydachował i nie urwał koła na cięciu ? Czy może poprostu jechał bezbłędnie ? :P To nie była niewidoczna dziura tylko rów, a Kajto ściał za wcześnie bo wyraźnie widać że ślady poprzednich przejazdów są z 2metry dalej, on wjechał w miejsce w które nikt wcześniej nie wjechał i skończył bokiem ryjąć w skarpe rowu.
Ostatnio edytowano niedziela, 8 lut 2015, 14:35 przez TomMaz, łącznie edytowano 2 razy
TomMaz
N3
 
Posty: 444
Dołączył(a): piątek, 7 lut 2014, 11:30


Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez ryjas » niedziela, 8 lut 2015, 14:31

viper napisał(a): Identyczna sytuacja była na janer


Polecam Ci wizyte u okulisty. Co było takiego samego? Breen urwał koło? Ciął zakręt? A może to Kajto wypadł na zewnętrzną przez idiotyczny błąd?
ryjas
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): niedziela, 15 cze 2014, 22:00

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez viper » niedziela, 8 lut 2015, 14:32

budynski napisał(a):
tadeknovak napisał(a):No to nasz Mistrz Polski dostaje piekny łomot....ale oczywiście usłyszymy zaraz o nauce, nowych oponach, aucie itd...w typie pijaru Kościuszki. To chyba tyle w temacie poziomu RSMP...



powyższe dotyczy raczej Wojciecha Ch....

Kazdego z naszych Polaków.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez viper » niedziela, 8 lut 2015, 14:37

TomMaz napisał(a):
Co ma tempo Breena do tego że Lukyanuk łoi Kajto ?

To ze obydwoje maja po rajdzie,a breen robi swoje. Identyczna sytuacja była w MC bo tam jak sie sytuacja po dwóch 3 dniach ułożyła rowniez wygrywali ci co w rajdzie sie nie liczyli. Po prostu czysta kalkulacja.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez TomMaz » niedziela, 8 lut 2015, 14:37

ryjas napisał(a):
viper napisał(a): Identyczna sytuacja była na janer


Polecam Ci wizyte u okulisty. Co było takiego samego? Breen urwał koło? Ciął zakręt? A może to Kajto wypadł na zewnętrzną przez idiotyczny błąd?


Dokładnie wpładł na wewnętrzna przez błąd, czy idiotyczny to nie wiem... jak Breen źle ocenił przyczepność i wypadł na zewnętrzna to jest idotyczny błąd, jak Kajto źle ocenił gdzie idzie droga i wypadł w rów na wewnętrznej to jest pech ?
TomMaz
N3
 
Posty: 444
Dołączył(a): piątek, 7 lut 2014, 11:30

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez TomMaz » niedziela, 8 lut 2015, 14:39

viper napisał(a):
TomMaz napisał(a):
Co ma tempo Breena do tego że Lukyanuk łoi Kajto ?

To ze obydwoje maja po rajdzie,a breen robi swoje. Identyczna sytuacja była w MC bo tam jak sie sytuacja po dwóch 3 dniach ułożyła rowniez wygrywali ci co w rajdzie sie nie liczyli. Po prostu czysta kalkulacja.


Obaj mają po rajdzie więć obaj jadą po punkty z drugiego dnia, więć obu zależało na max tempie i w tej sytuacji Lykuanuk wygrał z Kajto. Breena w to nie mieszam bo wiem że jechał na dojechanie, napisałem tylko że miał spina stracił czas na pierwszym osie, a i tak punkty za 3 mijsce udało się wyjąć. To że nie będzie się ścigał z Kajto i Lykuanukem było oczywiste, ale w żaden sposób nie ma to wpływu na to że Lukyanuk złoił Kajto dziś...

Jakbyś się lepiej wczytał w pierwszy post na który odpowiadałeś to może być zrozumiał że nie mam nic do tempa Breena i nigdzie nie pisałem nic o tym że dziś odstaje tempem, raczej chwaliłem że mimo spokojnej jazdy i tak dziś dowozi punkty za 3 mijsce + za wygranie rajdu. Określenie łoi odnosiło się jedynei do walki Kajto vs Lukyanuk.
Ostatnio edytowano niedziela, 8 lut 2015, 14:54 przez TomMaz, łącznie edytowano 1 raz
TomMaz
N3
 
Posty: 444
Dołączył(a): piątek, 7 lut 2014, 11:30

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez ryjas » niedziela, 8 lut 2015, 14:39

viper napisał(a):Pecha to jest jak sie auto zepsuje, a jak zawodnik urywa koło to jest blad, bo nikt nikomu nie karze ciąć. To jest kwestia podjęcia ryzyka i za nie czasami sie płaci właśnie w taki sposob jak zapłacił kajetanowicz.


Kajto ciął lewym kołem a urwał prawe. Zauważasz pewną nieprawidłowość takiej sytuacji?

Lukyaniuk prezentował najlepsze tempo. Jego wypadniecie to zapewne błąd, choć na onbordzie nie widac za bardzo co się stało. Auto straciło tył własciwie na prostej. I teraz tak: AL miał pecha, a Breen zdecydowanie farta. Pierwszego dnia jechał jak trzeba. Drugiego jechał w trybie drogowym. Takich rajdów nie cierpię.

Zapewne trophy Colina dla Plangiego.
ryjas
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): niedziela, 15 cze 2014, 22:00

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez viper » niedziela, 8 lut 2015, 14:41

ryjas napisał(a):
viper napisał(a): Identyczna sytuacja była na janer


Polecam Ci wizyte u okulisty. Co było takiego samego? Breen urwał koło? Ciął zakręt? A może to Kajto wypadł na zewnętrzną przez idiotyczny błąd?

Co za roznica jak wypadł efekt jest ten sam. Wiem jak jak wypadł breen, ale to nie ma znaczenia, bo kazdy blad na swój sposob mozna powiedzieć ze jest głupi i zazwyczaj brakuje ta " odrobine" zeby nie byc po za droga. Kajetanowicz mogl dać sobie spokoj ze ściganiem sie z breenem na ostatnim oesie i przywieźć pewniutkie drugie miejsce. Na pewno wiecej by na tym zyskał.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez TomMaz » niedziela, 8 lut 2015, 14:42

Kajto powinien ciąć lewym... jednak ściał za bardzo i urwał prawe. Jakby ściał tak żeby rów złapało tylko lewe to by się nic nie stało...
TomMaz
N3
 
Posty: 444
Dołączył(a): piątek, 7 lut 2014, 11:30

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez ryjas » niedziela, 8 lut 2015, 14:46

TomMaz napisał(a): jak Breen źle ocenił przyczepność i wypadł na zewnętrzna to jest idotyczny błąd, jak Kajto źle ocenił gdzie idzie droga i wypadł w rów na wewnętrznej to jest pech ?


Weż obejrzyj onboard, Kajto jechał dobrą linią. Breen nie
ryjas
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): niedziela, 15 cze 2014, 22:00

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez viper » niedziela, 8 lut 2015, 14:49

ryjas napisał(a):
viper napisał(a):Pecha to jest jak sie auto zepsuje, a jak zawodnik urywa koło to jest blad, bo nikt nikomu nie karze ciąć. To jest kwestia podjęcia ryzyka i za nie czasami sie płaci właśnie w taki sposob jak zapłacił kajetanowicz.


Kajto ciął lewym kołem a urwał prawe. Zauważasz pewną nieprawidłowość takiej sytuacji?

Lukyaniuk prezentował najlepsze tempo. Jego wypadniecie to zapewne błąd, choć na onbordzie nie widac za bardzo co się stało. Auto straciło tył własciwie na prostej. I teraz tak: AL miał pecha, a Breen zdecydowanie farta. Pierwszego dnia jechał jak trzeba. Drugiego jechał w trybie drogowym. Takich rajdów nie cierpię.

Zapewne trophy Colina dla Plangiego.

Ciał lewy zakręt a to roznica. Natomiast uszkodzenie prawego koła wynikało ze zjechania całym autem z drogi a nie tylko lewa strone. Zazwyczaj zawodnik jak mowi przyciąć tzn. Jedna strona auta powinna byc na drodze. Tutaj tak sie nie stało bo zjechał całym autem z drogi, dlatego urwał prawe koło, bo ono było narażone na wieksze ryzyko,mzeby trafić w przepust bo tem po prostu juz była krawędź drogi i w nia najpierw uderzy prawa strona.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez ryjas » niedziela, 8 lut 2015, 14:50

viper napisał(a):Kajetanowicz mogl dać sobie spokoj ze ściganiem sie z breenem na ostatnim oesie i przywieźć pewniutkie drugie miejsce. Na pewno wiecej by na tym zyskał.


Na szczęście nie wszyscy rajdowcy to ksiegowi. Nuda w rajdach jest dużo gorsza niż dzwony, które przynajmniej są powodem do dyskusji. Aspekty wizualne tez ciekawe.
ryjas
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): niedziela, 15 cze 2014, 22:00

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez TomMaz » niedziela, 8 lut 2015, 14:51

ryjas napisał(a):
TomMaz napisał(a): jak Breen źle ocenił przyczepność i wypadł na zewnętrzna to jest idotyczny błąd, jak Kajto źle ocenił gdzie idzie droga i wypadł w rów na wewnętrznej to jest pech ?


Weż obejrzyj onboard, Kajto jechał dobrą linią. Breen nie


Kajto nie jechał tutaj dobrą linią bo za wcześnie ściął, żaden ślad ciecia tego zakrętu nie idzie tak głęboko jak On to zrobił. Wjechal w ten skośny rów który wychodzi pod kontem 45 stopni z czubka zakrętu. Cięcia było by 30cm płtysze, prawe koło byłoby za dziurą i nic by się nie stało... Lewe do tego nic nie ma bo było w powietrzu.
TomMaz
N3
 
Posty: 444
Dołączył(a): piątek, 7 lut 2014, 11:30

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez ryjas » niedziela, 8 lut 2015, 14:53

viper napisał(a):Natomiast uszkodzenie prawego koła wynikało ze zjechania całym autem z drogi a nie tylko lewa strone. Zazwyczaj zawodnik jak mowi przyciąć tzn. Jedna strona auta powinna byc na drodze. Tutaj tak sie nie stało bo zjechał całym autem z drogi, dlatego urwał prawe koło


Kajto był jeszcze na drodze. Przyjrzyj sie onboardowi. Widać, że prawe koło wpadło w kompresję/dół/wyrwę (jak zwał tak zwał). Ale na pewnie nie był to rów.
ryjas
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): niedziela, 15 cze 2014, 22:00

Re: Rally Liepaja Ventspils

Postprzez viper » niedziela, 8 lut 2015, 15:00

ryjas napisał(a):
viper napisał(a):Natomiast uszkodzenie prawego koła wynikało ze zjechania całym autem z drogi a nie tylko lewa strone. Zazwyczaj zawodnik jak mowi przyciąć tzn. Jedna strona auta powinna byc na drodze. Tutaj tak sie nie stało bo zjechał całym autem z drogi, dlatego urwał prawe koło


Kajto był jeszcze na drodze. Przyjrzyj sie onboardowi. Widać, że prawe koło wpadło w kompresję/dół/wyrwę (jak zwał tak zwał). Ale na pewnie nie był to rów.

Zobacz sobie na ślady poprzednich zawodnikow. Idą jeszcze co najmniej 2 metry w prawo ( szerzej ) kajetanowicz za mocno zjechal do wewnętrznej zakrętu. I zamiast zostawić prawa strone na drodze to ona właśnie uderzyła w wewnętrzna cżesc zakrętu,ma to oznacz ze za mocno ciął.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Polacy w ME

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron