Moderator: SebaSTI
ZbyszekChaosu napisał(a):Żeby trenować trzeba mieć czym i gdzie. Pomija się już to z kim się uczy rajdowego kunsztu. Jakiego trenera proponujecie na początek? Lepiej wydać trochę kasy i poćwiczyć w poważnej szkole rajdowej czy po prostu znaleźć kogoś o większym doświadczeniu w kjs, żeby przejechał się z nami na prawym i dał kilka wskazówek?
slivex napisał(a):czy znacie jakieś fajne, bezpieczne miejscówki w Warszawie gdzie można pojeździć i sie podszkolić? interesują mnie zarówno szutry, betony jak i asfalty - nie mam płyty pod silnikiem wiec jakies wyjątkowo wyboiste miejsca niestety odpadaja na razie.
Możecie cos polecić?
ZbyszekChaosu napisał(a):Szczerze zastanawiam się czy warto inwestować w kiere i pedały do kompa, czy nie lepiej kupić za to benzynę i postartować w amatorkach.
Altarir napisał(a):Jak przeczytałem o tym RBR to aż się musiałem zarejestrowaćZbyszekChaosu napisał(a):Szczerze zastanawiam się czy warto inwestować w kiere i pedały do kompa, czy nie lepiej kupić za to benzynę i postartować w amatorkach.
Przejechawszy dwa sezony KJSów (środek stawki w generalce, czasem dość wysoko w klasie) i wieeele rajdów w RBR (z czego 20 wygranych w generalce na czeskim pluginie) mogę stwierdzić tylko jedno: nie warto. A już na pewno nie do tego wypchanego po brzegi bugami pseudosymulatora. No chyba, że lubisz obserwować takie cuda jak lista uszkodzeń po odcinku, na której widnieje rozwalony tylny dyfer... w aucie FWD, jak wiecznie dachujące RWD, jak uszczelka pod głowicą wypalająca się czasem juz po 15 km jazdy (mimo FixUp), jak fizyka wg. której auto nie ma masy i przy lądowaniu po hopie podskakuje jak piłka. Ta gra nie miała beta testów - to jest beta. Może nawet alfa. Nie jest warta inwestowania w nią kasy (sama gra może i tania, ale kierownica itd. już nie). Tym bardziej, że nie nauczysz się z niej wiele. Co najwyżej refleks i może słuchanie pilota. Oczywiście przy założeniu, że zrobisz sobie własne opisy przy użyciu dopisanych przez fanów RBR (masochistów? ) narzędzi, bo standardowe opisy są wypchane błędami i słuchając ich można co najwyżej szybko rajd skończyć - na drzewie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości