Moderator: SebaSTI
Motulski napisał(a):Osobiście chciałbym, aby w naszych mistrzostwach zakazano start aut R5,S2000, aby ograniczyć ten wyścig zbrojeń, który robi przez to ogromne koszta !
żółtek napisał(a):Motulski napisał(a):Osobiście chciałbym, aby w naszych mistrzostwach zakazano start aut R5,S2000, aby ograniczyć ten wyścig zbrojeń, który robi przez to ogromne koszta !
W takim razie co teraz z zawodnikami i firmami, które zakupiły/wynajmują S2000 i R5 ?
W tym momencie, gdy już w kraju jest kilka R5, to krok w tył chyba nie byłby najlepszym rozwiązaniem przede wszystkim finansowym, skoro rozmawiamy o kasie.
Kolejny mankament to start I etapu już w piątek, II etap sobota a w niedziele... do kościoła.
No i normalna punktacja, już w wcześniejszym temacie ktoś wspominał o prostej punktacji jak w WRC. Może jeszcze dodatkowe punkty na prologu? Czemu nie!
Prolog gdzieś w centrum miasta, koniecznie już pod wieczór - spektakularność gwarantowana.
żółtek napisał(a):Motulski napisał(a):Osobiście chciałbym, aby w naszych mistrzostwach zakazano start aut R5,S2000, aby ograniczyć ten wyścig zbrojeń, który robi przez to ogromne koszta !
W takim razie co teraz z zawodnikami i firmami, które zakupiły/wynajmują S2000 i R5 ?
d-z rallyfans napisał(a):1. Jeden dostawca opon
2. Jeden dostawca paliwa
3. Limit nowych opon na rajd
4. Limit dni testowych
Bad-i napisał(a):d-z rallyfans napisał(a):1. Jeden dostawca opon
2. Jeden dostawca paliwa
3. Limit nowych opon na rajd
4. Limit dni testowych
To powinien byc ostatni zapis, przeciez na powyzsze stac moze 4-5 zawodnikow
d-z rallyfans napisał(a):Bad-i napisał(a):d-z rallyfans napisał(a):1. Jeden dostawca opon
2. Jeden dostawca paliwa
3. Limit nowych opon na rajd
4. Limit dni testowych
To powinien byc ostatni zapis, przeciez na powyzsze stac moze 4-5 zawodnikow
I od nich trzeba zacząć bo ktoś ten wyścig zbrojeń nakręcił i czas z tym skończyć.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości