Moderator: SebaSTI
ryjas napisał(a):Ok. Czyli jeśli Kubica nie jest jak Loeb to nie jest genialnym kierowcą? Spoko teoria.
ryjas napisał(a):viper napisał(a):Kubica już ich dawno przegonił.
No nie facet. Zeby to ocenić to poczekajmy chociaż jeden dwa sezony.
żółtodziób napisał(a):Loeb byl kalsą samą dla siebie,
żółtodziób napisał(a):no, ale w przypadku Ogiera można się jeszcze kłóócić, w przypadku pozostałych już nie - oni do Ogiera nie mają podejścia.
ryjas napisał(a):żółtodziób napisał(a):Loeb byl kalsą samą dla siebie,
Oh really?
żółtodziób napisał(a):no, ale w przypadku Ogiera można się jeszcze kłóócić, w przypadku pozostałych już nie - oni do Ogiera nie mają podejścia.
No można. Aczkolwiek wg mnie każdy mistrz świata to jednak genialny kierowca.
Jeśli według Ciebie tylko Loeb jest genialny i to on wyznacza skalę to trudno dyskutowac. W sumie nikt inny nie zdobył tyle tytułów.
Ale wg mnie zapominasz o genialnych kierowcach z lat 90-tych. Makinen, Sainz, Mcrae, Kankunen? Coś Ci mówią te nazwiska?
Kierowców z lat 80 tych nie pamiętam, ale chyba tez warto się do nich odnieść.
Kubica jest genialnym kierowcą. W wyścigach wiele osiagnął i wiele miał do osiągnięcia. Nie udało się i pewnie się nie uda. Przeniósł się do rajdów. Jak narazie jest żółtodziobem;) Pokazuje prędkość i brak doświadczenia. Czy jest genialnym kierowca rajdowym? Poczekajmy zanim wydamy ostateczny wyrok;) Bo jak narazie trudno to ocenić. Nie było takiego drugiego.
viper napisał(a):Wymień mi jednego zawodnika ktory na 10 rajdow miał 14 dzwonów i pogadamy .
Domson napisał(a):Dla porównania wypowiedź Hołka.
http://sport.wp.pl/kat,1778,title,Holow ... omosc.html
ryjas napisał(a):żółtodziób napisał(a):Loeb byl kalsą samą dla siebie,
Oh really?
Jeśli według Ciebie tylko Loeb jest genialny i to on wyznacza skalę to trudno dyskutowac. W sumie nikt inny nie zdobył tyle tytułów.
Ale wg mnie zapominasz o genialnych kierowcach z lat 90-tych. Makinen, Sainz, Mcrae, Kankunen? Coś Ci mówią te nazwiska?
Kierowców z lat 80 tych nie pamiętam, ale chyba tez warto się do nich odnieść.
Kubica jest genialnym kierowcą. W wyścigach wiele osiagnął i wiele miał do osiągnięcia. Nie udało się i pewnie się nie uda. Przeniósł się do rajdów. Jak narazie jest żółtodziobem;) Pokazuje prędkość i brak doświadczenia. Czy jest genialnym kierowca rajdowym? Poczekajmy zanim wydamy ostateczny wyrok;) Bo jak narazie trudno to ocenić. Nie było takiego drugiego.
ZbyszekChaosu napisał(a):Mam wątpliwości czy dla Lotosu dzwoniący Kubica jest dobrą reklamą. Każdy z moich znajomych który nie interesuje się motosportem twierdzi, że Robert i tak zaraz wydzwoni
żółtodziób napisał(a):Dobra, tak w ogóle to wątek znów skręcił na Kubicę. Skoro tak to proszę o kontynuowanie dyskusji w stosowanym do tego wątku. Od tej pory każdy następny post nt. Kubicy w tym wątku będę usuwał.
żółtodziób napisał(a):Jestem skłonny powiedzieć, że genialny był Gronholm - w czasach Peugeota 206 miał przewagę techniczną, ale później Fordem też walczył z Loebem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości