RSMP 2014

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Re: RSMP 2014

Postprzez laGadula » piątek, 3 paź 2014, 08:44

Cieszę się że masz taką wiedzę o S1600. Nie przypuszczałem że to takie tanie i nie trzeba robić rewizji. Po prostu jezdzić jak taty golfem tdi.
W takim razie dlaczego kilometr oesowy w S1600 kosztuje nawet dwa razy więcej niż w 208 R2 ? Dlaczego S1600 w zakupie jest droższe od 208 R2 ? Ba, nawet R3 auta są tańsze lub w podobnej cenie jak S1600 a ich eksploatacja o niebo tańsza.

Przeczytałem tu wiele postów osób,które autorytatywnie wypowiadają czym i za ile najlepiej jezdzić aby było tanio. Ale nijak ma to się do rzeczywistości.
laGadula
N2
 
Posty: 119
Dołączył(a): poniedziałek, 29 lis 2004, 22:02


Re: RSMP 2014

Postprzez antch » piątek, 3 paź 2014, 09:36

Nie wiem czy ktos proponował już coś takiego ale może zaczerpnąć trochę od Czechów i zrobić małą rewolucję, czyli:
1. wydłużyć RO do max np. 45 km - jak ktoś chce robić dłuższy rajd to dlaczego nie? + kategoryczny, długoletni zakaz R-ek i 4x4 w generalce.
2. zlikwidować licencję R1, po R2 od razu R,
3. RPP zastąpić Mistrzostwami Polski w Rallysprintach opartych na obecnym regulaminie RPP ale z dopuszczonymi wszelkimi samochodami, które można było kiedykolwiek homologować do rajdów, czyli N, A, WRC, PROTO itp. Rajdy 1 etapowe, ok 80 km OSowych.
4. RSMP be zmian.
Teraz z czym to się wiąże:
1. Jak ktoś ma kasę to nie musi się przebijać przez 3 ligi tylko 6 RO i lata gdzie chce,
2. Wygrywając sezon w Rallysprintach zdobywasz nie 2ligowy Puchar tylko Mistrzostwo Polski w generalce i klasach, zamiast tłumaczyć, ze jeździsz w 2 lidze nagle walczysz o Mistrzostwo kraju,
3. Sam wybierasz na jaki cykl Mistrzowski cię stać.
4. W rundach łączonych kibice bardziej czekaliby na przejazd rallysprintowych potworków niż procesji jadących na okrągło R5,
5. Wzrasta ogólne zainteresowanie bo powracają WRC A grupy i wszelkie dziwne wydumki budowane z pasji do rajdów,
6. Zawodnicy, którzy ośką do tej pory wygrywali rundy RPP mogą albo trochę dołożyć do PROTO potworka i walczyć o Mistrza Polski, albo w ostateczności zejść do R2 i jeździć w dłuższych, mocno medialnych okręgówkach na Śląsku.
antch
N1
 
Posty: 76
Dołączył(a): wtorek, 22 lip 2014, 12:58

Re: RSMP 2014

Postprzez Mic_123 » piątek, 3 paź 2014, 10:30

Generalnie to w tym wszystkim idzie o to ze
1. z jednej strony mamy 2 cykle w ktorych jedzie okolo 35 plus 35 zalog wiec jak puszczamy ich razem to frekwencja jest w miare ok
2. ale z drugiej jak rozdzielic cykle (rowniez eliminacyjnie, nie laczac rund) to przy 35 zalogach to organizator nie wyrobi i zacznie sie odwolywanie rajdow.

Patrzac na to z punktu widzenia innych dyscyplin motorowych to np w weekend gdzie na torze jedzie F1 przed "krolewska dyscyplina" jada rowniez inne puchary jak porsche itp tylko tam jest oddzielna relacja z kazdego pucharu plus oddzielna z F1.

Niestety bez wiekszej roli Tv i promotora ktory bedzie "dopieszczal" kazdy z pucharow oddzielnie (i poswieci im osobno wzglednie duzo czasu antenowego) to czy beda jechac w tym samym rajdzie (po tych samych trasach) czy nie, czy beda sie nazywac RSMP czy RPP niewiele to zmieni.

Aczkolwiek uwazam jak przedmowca ze R1 w tym wypadku nie ma sensu.
Plus jest taki ze wreszcie ktos mowi o obnizaniu kosztow. W Finlandii, Szwecji i Norwegii jada rajdy 1 dniowe i jakos dyscyplina nie upada.
Optymalnie wg mnie 3 dniu (piatek, sobota, niedziela) : piatek odbior i zapoznanie, sobota do poludnia BT, po poludniu ok 40km (jak obecnie planuja zrobic) polaczone z OBOWIAZKOWYM SUPER OS transmitowanym przez TV, sobota os blisko miasta, pod publike zeby pokazac ludziom ktorzy sa pierwszy raz jak to wyglada, zeby nie musieli jechac iles tam km do lasu na os, jak im sie spodoba to za rok moze pojada do tego "lasu" :)), niedziela pozostale 80-100km (dluzsze odcinki, gdzies "w lesie"). Lacznie dla RSMP 120-140km, dla pucharu (auta bez sekwencji, z utracona hom) jakby nie nazwac juz go okolo 80-90km (czyli sobotnie 40km plus niedzielne 40-50km) w zwiazku z tym puchar wiezdza na mete / rozdanie nagrod jako pierwszy.
Nalezy zrobic wieksza oprawe dla pucharu tak aby czuc bylo ze CI ZAWODNICY jada tylko po tych samych trasach, ale jest to odzielny rajd i tam tez ktos wygral w GENERALCE pucharu.
Mic_123
N3
 
Posty: 241
Dołączył(a): piątek, 12 kwi 2013, 15:07

Re: RSMP 2014

Postprzez Booogi » piątek, 3 paź 2014, 10:49

"Niestety bez wiekszej roli Tv i promotora ktory bedzie "dopieszczal" kazdy z pucharow oddzielnie (i poswieci im osobno wzglednie duzo czasu antenowego) to czy beda jechac w tym samym rajdzie (po tych samych trasach) czy nie, czy beda sie nazywac RSMP czy RPP niewiele to zmieni."

Promocji w TV to brakowało 10 lat temu, co dzisiaj zmienią 20-30 minutowe relacje z rajdów poza prime time - myślicie, że sponsorzy zaczną walić drzwiami i oknami? Kto dzisiaj ogląda tv poza wiadomościami, prognozą pogody, sportami zespołowymi i reality show?
Janusz na zawsze w naszej pamięci...[ ' ]
Avatar użytkownika
Booogi
A5
 
Posty: 945
Dołączył(a): sobota, 14 sie 2004, 18:25
Lokalizacja: Warszawa

Re: RSMP 2014

Postprzez d-z rallyfans » piątek, 3 paź 2014, 11:24

Ludzie kochani dziadki z PZM-u nie potrafią nawet zrobić oficjalnego funpage'a RSMP na fejsbuku, youtube'ie czy intagram'ie a Wy marzycie o relacjach w TV najlepiej w super czasie antenowym :) Tak jak napisał Booogi, dzisaj mało kto ogląda TV, większość siedzi na portalach społecznościowych i tam trzeba uderzać, relacje TV owszem ale nie ma co mieć złudzeń że jakaś TV puści to o normalnej godzinie, pewnie że mogą być nawet wejścia "na żywo" z każdej rundy ale to kosztuje a PZM kasy na to nie da. Zostają 2-3 minutówki po wiadomościach :)
Avatar użytkownika
d-z rallyfans
A5
 
Posty: 818
Dołączył(a): środa, 6 sie 2003, 15:49
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Re: RSMP 2014

Postprzez gregortest » piątek, 3 paź 2014, 11:43

Cieszę się że masz taką wiedzę o S1600. Nie przypuszczałem że to takie tanie i nie trzeba robić rewizji. Po prostu jezdzić jak taty golfem tdi.
W takim razie dlaczego kilometr oesowy w S1600 kosztuje nawet dwa razy więcej niż w 208 R2 ? Dlaczego S1600 w zakupie jest droższe od 208 R2 ? Ba, nawet R3 auta są tańsze lub w podobnej cenie jak S1600 a ich eksploatacja o niebo tańsza.

A czy ja napisałem, że nie trzeba.
Trzeba, tylko tak samo w P208 skrzynia, podlega rewizji , jak S 1600.

Peugeot 208 R2 ex JERC, full spare package
ID# : 79022 ; Date posted : September 29, 2014 ; Expire date : February 11, 2016 ;
Factory date: 2014
Price: 67000€ + VAT = 82 410 EU

Citroen DS3 R3T
ID# : 78948 ; Date posted : September 25, 2014 ; Expire date : February 7, 2016 ;
Factory date: 2011
Price: 64900,- plus VAT = 79 827 EU

C2 S1600 ex Sordo
ID# : 78798 ; Date posted : September 18, 2014 ; Expire date : January 31, 2016 ;
Factory date: 2005
Price: 64000 euros + VAT = 78 720 EU

RENAULT CLIO R3 MAXI 2010
ID# : 78729 ; Date posted : September 15, 2014 ; Expire date : January 28, 2016 ;
Factory date: 2010
Price: 65 000EUR

MITSUBISHI MIRAGE PROTO - NEW PROJECT !!!
ID# : 78741 ; Date posted : September 15, 2014 ; Expire date : January 28, 2016 ;
Factory date: 2014
Price: 39 000 EUR

Opel Corsa S1600
ID# : 78552 ; Date posted : September 4, 2014 ; Expire date : January 17, 2016 ;
Factory date: 2001
Price: 37000 + vat

PEUGEOT 206 S1600 TARMAC
ID# : 78067 ; Date posted : August 7, 2014 ; Expire date : December 20, 2015 ;
Factory date: --
Price: 47.5OO,OO€


RML S1600 opel corsa C
ID# : 77856 ; Date posted : July 21, 2014 ; Expire date : December 3, 2015 ;
Factory date: 2001
Price: 47000 euro

SAXO SUPER 1600
ID# : 77817 ; Date posted : July 17, 2014 ; Expire date : November 29, 2015 ;
Factory date: 2005
Price: 48000




Wystarczy popatrzeć na ogłoszenia.
Na ogół są do tego koła i masa części - nowych. Skrzynia + silnik po rewizji.
Jakoś nie wychodzi drożej.
A nadwozie w S1600 zniesie 3 razy wiecej niż w pucharowym 208.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: RSMP 2014

Postprzez okun911 » piątek, 3 paź 2014, 13:30

gregortest napisał(a):oczywiście zaraz będą głosy - że - " jak kupujesz rajdówkę, to z kołami , częściami itp.
Oczywiście, ale te części nie są na ogół nowe, tylko używane.


jest pierwszy głos :)
gregortest napisał(a):Wystarczy popatrzeć na ogłoszenia.
Na ogół są do tego koła i masa części - nowych. Skrzynia + silnik po rewizji.
Jakoś nie wychodzi drożej.


Gregortest czytając twoje posty ktoś może dojść do wniosku że wszyscy kierowcy w R2, a zwłaszcza w R3 to idioci, którzy wyrzucają pieniądze w błoto, zamiast tańszym kosztem jeździć super fajnymi S1600. Dlaczego im o tym nie powiesz, tylko tu na forum piszesz, a chłopaki dalej w nie wiedzy żyją.
Już nie mogę się doczekać nowego sezonu i 15 S1600 na starcie :D
Avatar użytkownika
okun911
N2
 
Posty: 151
Dołączył(a): wtorek, 13 kwi 2010, 21:56
Lokalizacja: Iława

Re: RSMP 2014

Postprzez viper » piątek, 3 paź 2014, 13:41

gregortest napisał(a):Nawet nie postarałeś się policzyć. Dlatego strzelasz tak po prostu ?
CENY NETTO:
Samo wpisowe, paliwo, hotele, treningówka i auto serwisowe ( utrzymanie ), oraz serwis - to koszt na cały sezon (przy 8 rundach ) min 50 tyś zł.
Zakup - rajdówki- 60-80 tyś.
- treningówka 25 -30
- 8 eliminacji x 4 szt nowej opony ( min) 1200 zł = 40 000 tyś
- felgi 16 szt x 500 zł = 8000 zł
- zapas - skrzynia 25 tyś
- zapas zawias - 25 tyś
- części eksploatacyjne - 20 tyś
- przeglądy 20 tyś
RAZEM:
wychodzi około 260 -280 tyś zł.
oczywiście zaraz będą głosy - że - " jak kupujesz rajdówkę, to z kołami , częściami itp.
Oczywiście, ale te części nie są na ogół nowe, tylko używane.
Poza tym ja rozpisałem budżet na top generalkę - Honda MK6 - TR.
W przypadku N i bazowaniu na używkach można odjąć od całości 80-100 tyś.
Czyli dalej niezbędne min to 160 ,ale

Napisze tylko tyle. Dobrze ze nikt nie liczy twoimi kategoriami :). Zejdź na ziemie zarówno ze względu na s1600 czy r2. 10 razy wole jecha nówki r2 208 niz starym zatłoczonym s 1600.
szczególnie w kwesti kosztów type r. Zapasowy zawias za 25 tys :) . Kup sobie od razu drugiego type r za 50-60 tys. I bedzie tak samo na proflexie. Bedziesz miał taniej :). Dawno takich bzdur nie słyszałem. Nie wiem czy dzisiaj jest ktos kto w rsmp dysponuje budżetem 100 000 plus auto ( mowię oczywiscie o klasie 8 )a co dopiero w rpp 250 000. Mów nie o tym co chciałbys a co jest realne w naszym rajdowym świecie. Twoje wyliczenia można miedze bajki wsadzić, bo sa nie realne.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: RSMP 2014

Postprzez menson » piątek, 3 paź 2014, 14:20

Czytam te Wasze wyliczenia czytam i nie wierzę w to co czytam. Start A-grupowym TYPER-EM kosztuje ok 7 tys zł (jak się ma wcześniej opony) i to jest tak żeby było wszystko oki w RPP. Znajomy jeździł w 2013 ASTRĄ która co chwile się psuła (a nie była to jakaś nie wiadomo jaka a-grupa) i wyszła go dużo więcej niż tegoroczne starty w samochodzie r2 w którym przegląd skrzyni zrobił dopiero po wiśle. do tego samego czasu kalendarzowego w roku ubiegłym włożył do astry tyle kasy że głowa mała i chwali sobie przesiadkę do r2 bo nie musi się co chwilę martwić czy coś się nie urwie. Po prostu te auta mają swoje limity km i tyle musza wytrzymać a sory do takiej astry nie kupisz nawet nowej oryginalnej półosi bo ich poprpstu nie ma a zamienniki można sobie wsadzić no wiadomo gdzie. Wracając do hondy to przełożenie trzeba wymienić po jednym sezonie startów, półosie tak samo bo po prostu nie wytrzymują. I proszę nie mieć zastrzeżeń (nie bronie PZM broń Boże) o to że jest r2 w RPP bo sami zawodnicy kupili takie samochody i będą nimi jeździć bo jeśli są droższe w zakupie od hondy to ich eksploatacja jest tańsza i powie to każdy który jeździł r2. Jeśli nic się nie zepsuje to te autka jeźdżą. Pokażcie mi kogoś kto w rpp kupuje co start nowe opony? Jeśli już kupują to starczają im na 2 rajdy ewentualnie 3 na skończenie ich. Jaka skrzynia do hondy kosztuje 25 tys? Kłówka kosztuje z przełożeniem ok 14-15 tys zależy od kursu euro. Kto ma drugi zawias ? tylko duże stajnie a nie normalni "mali" zawodnicy. Treningówką może być nawet bus serwisowy i nie musi to być od razu takie auto jakim się startuje. Nie róbcie więc proszę niepotrzebnych kosztów bo to nie prowadzi do niczego dobrego. A tak na koniec 250 tys to można przejechać sezon RSMP w r2 z dużą ilością testów i właśnie nowymi oponami na każdy rajd przy 7 eliminacjach.
https://www.facebook.com/jbmotorsportpoland/
menson
A5
 
Posty: 600
Dołączył(a): piątek, 14 lis 2003, 12:41
Lokalizacja: Żywiec

Re: RSMP 2014

Postprzez rundi » piątek, 3 paź 2014, 15:21

gregortest - twoje wyliczenia kupy się nie trzymają i nijak się to ma do rzeczywistości. Jak już powyżej zostało napisane S1600 jest w utrzymaniu duuużo droższe niż R2 czy R3. Generalnie koszty RPP to ułamek tego co napisałeś a pozwala to na walkę o czołowe lokaty :)
Ostatnio edytowano czwartek, 5 lut 2015, 22:32 przez rundi, łącznie edytowano 1 raz
rundi
N2
 
Posty: 122
Dołączył(a): czwartek, 16 maja 2013, 17:10

Re: RSMP 2014

Postprzez gregortest » sobota, 4 paź 2014, 09:09

Nie oszukujmy się nawzajem, bo nie o to chodzi.
Z tego co czytam wynika, że mamy trzy grupy zawodników.
Tych co mają kasę ,jeżdżą i robią jakieś tam wyniki, bo jedzie sprzęt. I jak nie wywyalą i dojadą, jest wynik. Takich Oleksowiczów i Kasperczyków jest sporo, w niższych klasach.

Tych co jadą na wydrę, nie mając wcale zaplecza technicznego, za dużo kasy itp - i jak się nic nie zesra, to są wysoko.
I mały odstetek tych, co mają określony i wykorzystany budżet, jadą szybko, wygrywają, mają dobre zaplecze.
Skoro ktoś dokupuje ( klasa R2 - domyślam się że chodzi o C2),tylko dwie nowe opony na rajd i to nie każdy, tzn że po prostu nie jedzie na limicie. Rajd bez zapasowej skrzyni ... hmm ??? ciekawe. Bez zapasowych amorów, to takze napawa optymizmem.
Napisz ile rajdów, nie ukończyliście z powodu awarii i które miejsce zajmujecie w tym sezonie, oraz na poszczególnych rajdach?

To podejście z resztą wcale mnie nie dziwi.

Start A-grupowym TYPER-EM kosztuje ok 7 tys zł (jak się ma wcześniej opony) i to jest tak żeby było wszystko oki w RPP. Znajomy jeździł w 2013 ASTRĄ która co chwile się psuła (a nie była to jakaś nie wiadomo jaka a-grupa) i wyszła go dużo więcej niż tegoroczne starty w samochodzie r2 w którym przegląd skrzyni zrobił dopiero po wiśle. do tego samego czasu kalendarzowego w roku ubiegłym włożył do astry tyle kasy że głowa mała i chwali sobie przesiadkę do r2 bo nie musi się co chwilę martwić czy coś się nie urwie. Po prostu te auta mają swoje limity km i tyle musza wytrzymać a sory do takiej astry nie kupisz nawet nowej oryginalnej półosi bo ich poprpstu nie ma a zamienniki można sobie wsadzić no wiadomo gdzie. Wracając do hondy to przełożenie trzeba wymienić po jednym sezonie startów, półosie tak samo bo po prostu nie wytrzymują. I proszę nie mieć zastrzeżeń (nie bronie PZM broń Boże) o to że jest r2 w RPP bo sami zawodnicy kupili takie samochody i będą nimi jeździć bo jeśli są droższe w zakupie od hondy to ich eksploatacja jest tańsza i powie to każdy który jeździł r2. Jeśli nic się nie zepsuje to te autka jeźdżą. Pokażcie mi kogoś kto w rpp kupuje co start nowe opony? Jeśli już kupują to starczają im na 2 rajdy ewentualnie 3 na skończenie ich. Jaka skrzynia do hondy kosztuje 25 tys? Kłówka kosztuje z przełożeniem ok 14-15 tys zależy od kursu euro. Kto ma drugi zawias ? tylko duże stajnie a nie normalni "mali" zawodnicy. Treningówką może być nawet bus serwisowy i nie musi to być od razu takie auto jakim się startuje. Nie róbcie więc proszę niepotrzebnych kosztów bo to nie prowadzi do niczego dobrego. A tak na koniec 250 tys to można przejechać sezon RSMP w r2 z dużą ilością testów i właśnie nowymi oponami na każdy rajd przy 7 eliminacjach.


TZN , z tego co przeczytałem, nie można kupić profi skrzyni, z półosiami do A-grupowej astry ? No nie rozśmieszaj mnie. Po prostu trzeba położyć na stół 25-30 tyś zł.
14-15 tyś zł to kosztuje - wkład do skrzyni ,a nie cała skrzynia ,z obudową, głównym i półosiami.
W polsce jest jedna A-grupowa honda i ma ją Paweł Stefanicki. Warto popytać o koszty.
Te hondy, które nazywasz a-grupowymi, to nawet nie stały obok dobrej N i nie mają nic wspólnego z grupą.A
Druga sprawa, to taka, że większość aut które śmiga, w RPP, to podparte drutem sztuki, wyeksplatowane do granic możliwości. - tak wynika z tego co piszecie. I co widać na mecie. Jak sie zepsuje, to wtedy jest problem ,ale zamiast zapobiegać, u nas lepiej leczyć. A to zawsze wychodzi drozej.
Typowa polska mentalność.

Akurat jeżeli chodzi o S 1600 i porównanie kosztowo - do Peugeota 208 R ,bo tylko o nim tutaj piszę (nie powrównuję do C2R2) to jest jedna ciekawostka.
W regionalach np we francji, mam dużo znajomych którzy śmigają S 1600.
Wiadomo, że trzeba co 3 rajdy oddać skrzynię do resursu, półosie co praktycznie każdy rajd. Ale te koszty nie są wysokie.
Bo sezon ( 10 startów po 150 km Os) zamykają kwotą mniej więcej - 50 000 tyś Eu.
Skoro 208 jest takie tanie. to ile trzeba mieć na blacie, aby śmihgać na poziomie - Polońskiego, Płachytki, Radka Typy ???
ile wogóle kosztuje sezon - UCZCIWY - p 208 ?
Oni też śmigają na używkach i kupują 2 szt opon na rajd ?
Oni też nie mają zapasowych amorków, chłodnicy itp ?
No dobra.
Jeden z zawodników startujących P208 ( któremu ostanio się nie wiedzie :wink: ), złożył ofertę sponsorską na początku roku, u znajomych w dużej firmie kurierskiej. Zapytanie dotyczyło kwoty 150 tyś zł, a ma już kilku sponorów, w tym mocno medialnych. Na pytanie ile kosztuje cały sezon, odpowiedział 300 zł netto.
JA robiłem uczciwy kosztorys startów tym autem - na przełomie marca i kwietnia.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: RSMP 2014

Postprzez opornick » sobota, 4 paź 2014, 09:59

startuje w RPP taki H.Palider. ktoremu znajomi zrobili zrzute a start, nie ma nowych opon co raj, nie ma budzetu 300tys, wygrywa co sie da i jest liderem w RPP
Always ready for a ride...
Avatar użytkownika
opornick
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): wtorek, 31 sty 2006, 16:25

Re: RSMP 2014

Postprzez viper » sobota, 4 paź 2014, 09:59

gregortest napisał(a):TZN , z tego co przeczytałem, nie można kupić profi skrzyni, z półosiami do A-grupowej astry ? No nie rozśmieszaj mnie. Po prostu trzeba położyć na stół 25-30 tyś zł.

Kolego dzisiaja wszystko można kupić , bo robią wszystko na zamowienie, ale jaka ktos miałby 25 tys na skrzynie do astry i drugie 25 na zapasowa według twojego myślenia to musiał by byc kretynem zeby startować astra, bo jego spokojnie stać bedzie na 208 r2.

gregortest napisał(a):Jeden z zawodników startujących P208 ( któremu ostanio się nie wiedzie :wink: ), złożył ofertę sponsorską na początku roku, u znajomych w dużej firmie kurierskiej. Zapytanie dotyczyło kwoty 150 tyś zł, a ma już kilku sponorów, w tym mocno medialnych. Na pytanie ile kosztuje cały sezon, odpowiedział 300 zł netto.
JA robiłem uczciwy kosztorys startów tym autem - na przełomie marca i kwietnia.

Kolego ja czegoście nie rozumiem. Ty wyliczasz starty type r na 250 000 a gosc 208 r2 gdzie skok technologiczny jest z kosmosu do type r na 300 tys. Noe to gołym okiem widać ze te twoje wyliczenia sie kupy nie trzymają.
Co do startów zawodników 80% zawodników w rpp jedzie bez zdecydowanej większości części. Po prostu jak cos sie skonoci pożyczają od kolegów i dzisiaj takie sa realia ścigania w Polsce.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: RSMP 2014

Postprzez gregortest » sobota, 4 paź 2014, 10:50

http://www.nowyzmigrod.net/huber-palide ... c-portalu/

Prosze bardzo.
To jest to o czym ja cały czas piszę.
Praktycznie całe RPP jest w takim stanie.

Viper - naucz sie czytać ze zrozumieniem.
Gdybyś znał konstrukcję skrzyni w Oplu Astrze, nie napisał byś tego co napisałeś.
Więc już zajmij się lepiej śledzeniem sprzd monitora rajdu francji.
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: RSMP 2014

Postprzez viper » sobota, 4 paź 2014, 10:59

gregortest napisał(a):http://www.nowyzmigrod.net/huber-palider-lider-rajdowego-pucharu-polski-jako-gosc-portalu/

Prosze bardzo.
To jest to o czym ja cały czas piszę.
Praktycznie całe RPP jest w takim stanie.

No właśnie a ty masz głowę w chmurach ze swoimi zadaniami cenowymi.
gregortest napisał(a):Viper - naucz sie czytać ze zrozumieniem.
Gdybyś znał konstrukcję skrzyni w Oplu Astrze, nie napisał byś tego co napisałeś.
Więc już zajmij się lepiej śledzeniem sprzd monitora rajdu francji.

No a co mnie obchodzi konstrukcja. Liczy sie ile cos kosztuje i czy mam na to pieniądze. Mylisz dwie rzeczy. Ja czytam ze zrozumieniem tylko tym dziwny tok rozumowania.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości