Moderator: SebaSTI
Dani napisał(a):Fiesta to obecnie złom jakich mało, a szczególnie ta Roberta. Co Rajd to jakieś problemy z biegami i hamulcem ręcznym. Barany z M-Sportu nawet przez jeden rajd nie potrafią odpicować auta, aby normalnie chodziło.
Witcher1990 napisał(a): Takim autem rok temu Ostberg i TN walczyli w Fince o wygraną więc bez przesady.
Witcher1990 napisał(a):taaa zwłaszcza, że wszystkie wurce są identyczne jak rok temu oprócz tych tzw jokerów które teamy mają do wykorzystania. 5poprawek. WV chyba je wszystkie wprowadził, Msport zdaje się do skrzyni biegów i niedługo szykują kolejne. Citroen silnik za jakiś czas. Takim autem rok temu Ostberg i TN walczyli w Fince o wygraną więc bez przesady. Nawet Tannak z marszu wsiada do Fiesty i w Portugalii walczy z Ogim i Mikko...
Finladia to fajny rajd, ale trzeba go dobrze znac i duzo ryzykowac, jesli chcesz jechac tempem czolowki i trzeba miec tez czym jechac. Inne auta nam odjezdzaja, ale mielismy dobre tempo w porownaniu z Mikko Hirvonenem
madman napisał(a):Co do Fiesty, to warto sobie zobaczyć onboardy z Polski - wiem, że to pewnie kwestia ustawienia przełożeń, ale na długich prostych Robert przy 182 km/h jechał już na odcięciu, gdzie Ostberg bujał się do ponad 190 km/h... Fiesta zaczyna poważnie odstawać od reszty samochodów, widać to nawet po Hirvonenie, bo nie wierzę, że nie jest w stanie wygrać oesu, albo mieć czas w pierwszej trójce dlatego, że sam już nie ma tej prędkosci - stawiam na to, że po prostu Fiesta nie daje rady dotrzymać tempa Deesom i Polo...
Witcher1990 napisał(a):Na prawdę nie sądzę. Po pierwsze Wilson i Ford w życiu nie dopuściliby do startu auto które jest słabej jakości i odstaje od konkurencji. M-sport ma zarabiać na tym kasę więc zależy mu na renomie tak samo jak Fordowi, który gdyby Fiesta była bublem zerwałby współpracę i Wilson musiałby szukać innego producenta
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości