Moderator: SebaSTI
karluum napisał(a):My nie potrzebujemy takich kobył, potrzebne są niewielkie tory, gdzie szkolić się będą przyszli następcy Kubicy a zwykli śmiertelnicy będą sobie mogli pojeździć w bezpiecznych warunkach. Trzeba lat by wyrobić kulturę wyścigową tak by te tory żyły
iceman150 napisał(a):Kiedyś ludzie nie wierzyli w WRC w Polsce to i moze podobny los spotka F1. Ot pobożne życzenie
wanderer napisał(a):iceman150 napisał(a):Kiedyś ludzie nie wierzyli w WRC w Polsce to i moze podobny los spotka F1. Ot pobożne życzenie
To nie jest kwestia wiary, tylko budżetu. Organizacja Rajdu Polski wymaga dziś budżetu na kilka milionów złotych, a tymczasem samo wpisowe na GP Niemiec na Nurburgring (tego toru, który w zeszłym roku był bliski upadłości) wynosiła 14 milionów Euro i te kwoty z roku na rok rosną, bo chętnych na organizację Grand Prix nie ubywa.
Już bardziej sensowna wydaje się być budowa 2-3 torów, albo gruntowna modernizacja obecnie istniejących, których utrzymanie byłoby mniejsze niż jakiegoś jednego wielkiego centrum, bo skończy się tak, jak ze stadionami, gdzie w ogóle był problem ze znalezieniem chętnego na operatora obiektu, a jak się znalazł, to narobił jedynie długów.
Glitol napisał(a):Za 5% planowanych wydatkow mozna zrobic Tor Kielce
Trzeba inwestować w warunki dla młodych i zacząć od kartingu, nawet nie trzeba specjalnie budować torów, bo już są, trzeba tylko je doinwestować i otworzyć dla ludzi, a w następnej kolejności pomyśleć o kolejnych torach takich jak w Poznaniu i też otwartych dla wszystkich chętnych i to za kasę adekwatną do polskich dochodów. Dlaczego tyle Brytoli odnosi miejze lub większe sukcesy w sporcie motorowym? Bo tam to jest sport masowo uprawiany.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości