Moderator: SebaSTI
synek03 napisał(a):Bouffier wygrał rajd, ostatni odcinek jakieś kosmiczne tempo Kopecky pierwszy niewygrany rajd w tym sezonie, Sarrazin utrzymał 3. miejsce, choć po 10km to nie było takie pewne, gdy Breen miał nad nim 10s przewagi
wanderer napisał(a):synek03 napisał(a):Bouffier wygrał rajd, ostatni odcinek jakieś kosmiczne tempo Kopecky pierwszy niewygrany rajd w tym sezonie, Sarrazin utrzymał 3. miejsce, choć po 10km to nie było takie pewne, gdy Breen miał nad nim 10s przewagi
Moze Kopecky odpuscil sobie, byle tylko dojechac do mety i zgarnac niemale punkty za drugie miejsce. Nie jest glupi, w tym roku jedzie po mistrza w ERC i w takiej sytuacji nie bylo sensu ryzykowac odpadniecie z rajdu. Zreszta, jak sam powiedzial, jechal na trzech cylindrach.
speedyzxz napisał(a):4 najlepsze wyniki z pierwszych 7 rund wcale nie stawiają Bryana w jakieś znów słabej sytuacji, tempa może będzie czasem brakować, ale Kopecky wciąż raczej widzi w nim potencjalnego rywala (choć Ypres i San Marino musi dobrze pójść), BB jest w stanie wygraną wyciągnąć, choć spiąć poślady będzie musiał. Coby nie mówić może być w nawet lepszej sytuacji niż Breen.
speedyzxz napisał(a):4 najlepsze wyniki z pierwszych 7 rund wcale nie stawiają Bryana w jakieś znów słabej sytuacji, tempa może będzie czasem brakować, ale Kopecky wciąż raczej widzi w nim potencjalnego rywala (choć Ypres i San Marino musi dobrze pójść), BB jest w stanie wygraną wyciągnąć, choć spiąć poślady będzie musiał. Coby nie mówić może być w nawet lepszej sytuacji niż Breen.
kremer napisał(a):Trudna, ale słuszna postawa. Parę euro zespól zaoszczędzi na inne testy czy nawet dodatkowy rajd asfaltowy. Co do Cytrynki no cóż nie mamy pojęcia co się dzieje za kulisami, ale mam wrażenie że te auto nie do końca sobie daje rade jako RRC zdławiony wurc
MSG Racing napisał(a):Co do DS3 RRC to myślę, że to auto jest jednak czymś bardziej testowym dla Citroena przed wprowadzeniem R5. R5 będą w końcu mocno podobne do RRCków.
wanderer napisał(a):MSG Racing napisał(a):Co do DS3 RRC to myślę, że to auto jest jednak czymś bardziej testowym dla Citroena przed wprowadzeniem R5. R5 będą w końcu mocno podobne do RRCków.
Nie wydaje mi sie aby DS3 w wersji RRC mial byc jakims testem. Z tego co mowili inzynierowie to DS3 R5 ma bazowac w 80% na Peugeocie 208 R5. Technicznie 208 bedzie roznil sie od DS3 tylko nadwoziem i w niewielkim stopniu zawieszeniem.
MSG Racing napisał(a):speedyzxz napisał(a):4 najlepsze wyniki z pierwszych 7 rund wcale nie stawiają Bryana w jakieś znów słabej sytuacji, tempa może będzie czasem brakować, ale Kopecky wciąż raczej widzi w nim potencjalnego rywala (choć Ypres i San Marino musi dobrze pójść), BB jest w stanie wygraną wyciągnąć, choć spiąć poślady będzie musiał. Coby nie mówić może być w nawet lepszej sytuacji niż Breen.
Bo tu jest Polska? Gdzie wszyscy są wieczni poszkodowani i gorsi?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości