Michał Kościuszko

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Michał Kościuszko

Postprzez woocasch » piątek, 15 mar 2013, 09:40

viper napisał(a):Nic nie pozamiatał powiedział to co wszyscy w temacie wiedzą. Ja widzę tylko jedna różnice. Jak Kubica mówi, ze sie uczy to mu wielu bije brawo, a jak Kościuszko mówi, ze sie uczy to same szyderstwa.

viper napisał(a):Ale wrc dopiero zaczął, wiec słowa , ze sie uczy rownież są na miejscu, bo on sie wypowiada w kwestii poznawania auta.

Czy ty na serio nie widzisz różnicy między wypowiedziami Roberta a Michała, czy tylko udajesz? Jak możesz porównywać rajdowe doświadczenie osoby, która do tej pory wystartowała w około 20 rajdach, z tego większość to drobne imprezy we Włoszech (pod względem długości a nie trudności), do kierowcy, który od 2006 roku nieprzerwanie jeździ po trasach MŚ? Na marginesie to Kubica ma więcej wygranych rajdów w generalce :) taki mały paradoks. Z drugiej strony to Robert wygrał GP F1, to on zdobył pole position i był nawet liderem klasyfikacji kierowców i to on mógłby mieć większe podstawy do twierdzenia, że będzie wymiatać, ale facet wie co to skromność i pokora i spokojnie mówi o nauce. Dla Kubicy Kanary to będzie pierwszy rajd w ERC autem 4x4, do tego pierwszy start autem RRC, pierwszy start z nowym pilotem, a Portugalia to będzie pierwszy start w WRC (MŚ) i pierwszy na szutrze. To chyba trochę więcej ma Robert do nauczenia się niż Michał, dla którego taki Rajd Portugalii 2013 będzie 4 startem w WRC autem WRC i drugim startem Mini WRC na szutrze, do tego piąty start w Portugalii (jeżeli dobrze liczę), będzie to także n-ty start na szutrze i n-ty start ze Szczepaniakiem (nie chce mi się liczyć, który dokładnie) - chyba jest różnica, no nie?

marrcus napisał(a):Kościuszko ostatnio to jeżdził w 6 rajdach rocznie więc to nawet nie pół sezonu. Raz na 2mies to można się odzwyczaić od jazdy.

Hmm, chyba nie miał zakazu dodatkowych startów i testów? Z tego co sam Kościuszko kilka razy opowiadał to on bardzo dużo testował przy rozwoju pakietów R4 dla Evo IX i X, więc chyba aż tak źle z tym odzwyczajeniem się od jazdy nie było?
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała


Re: Michał Kościuszko

Postprzez filantrop » piątek, 15 mar 2013, 09:48

dokładnie. nontoper upalał jako fabryczny kierowca rallyart itally...
filantrop
N2
 
Posty: 177
Dołączył(a): niedziela, 29 lip 2007, 11:31
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Re: Michał Kościuszko

Postprzez MSG Racing » piątek, 15 mar 2013, 11:18

Gregortest. Kim Ty k... jesteś ;) , że masz dojście do takich informacji :) Podziwiam Cie.
Teraz po tym co napisałeś wszystko układa mi się w jedną całość. Może to tylko zbieg okoliczności albo tylko moje domysły i rozważania.
Teraz jednak nie mam czasu się rozpisywać.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Michał Kościuszko

Postprzez fotorobart_pl » piątek, 15 mar 2013, 11:46

gregortest napisał(a):Od razu piszę, że jak zap[ytałem o zapis umowy sponsorskiej, to nie ma Lotos w stosunku do MK praktycznie żadnych kar za zerwanie umowy. Dziwne.

to nie dziwne, to standart
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Re: Michał Kościuszko

Postprzez wrc1600 » piątek, 15 mar 2013, 11:57

gregortest napisał(a):Od razu piszę, że jak zap[ytałem o zapis umowy sponsorskiej, to nie ma Lotos w stosunku do MK praktycznie żadnych kar za zerwanie umowy. Dziwne.

Rozumiem ze ewentualne zerwanie umowy z kierowca nie jest jednoznaczne z wycowaniem LRT z WRC bo sporo kosztuje.
SS10 LARDIER ET VALENCA - FAYE (51.70 km)
1. R. Kubica
3. S. Loeb +41.2
9. S. Ogier +1:49.5
wrc1600
N3
 
Posty: 284
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Kraków

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Domson » piątek, 15 mar 2013, 12:06

Byłoby zbyt pieknie, zeby utrzymali wszystkich w Lotosie. W biznesie trzeba przewaznie nie miec serca i skrupulow. Wiec taki biznesmen mysli. Skoro mamy Kubice to po co nam Kościuszko. Takie jest życie niestety brutalne :)
Domson
A6
 
Posty: 1580
Dołączył(a): niedziela, 20 sty 2013, 13:49

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Gąsior » piątek, 15 mar 2013, 12:18

wrc1600 napisał(a):
gregortest napisał(a):Od razu piszę, że jak zap[ytałem o zapis umowy sponsorskiej, to nie ma Lotos w stosunku do MK praktycznie żadnych kar za zerwanie umowy. Dziwne.

Rozumiem ze ewentualne zerwanie umowy z kierowca nie jest jednoznaczne z wycowaniem LRT z WRC bo sporo kosztuje.

To jest najciekawsze. Kto jest dla FIA stroną zgłoszenia - LRT reprezentowane przez Lotos czy też MiKo który tylko dla celów marketingowych nazwał team tak a nie inaczej? Czyli pytanie - komu dosolą karę za wycofanie się z mistrzostw.
Co do kar za zerwanie umowy - jakbym był sponsorem w polskich realiach rajdowych to też bym nie zgodził się na kary. Przychodzi MiKo do Lotosu i mówi "chcę kary za zerwanie umowy z waszej strony", a Lotos na to :lol: I jaka jest reakcja MiKo? Idzie gdzie indziej? Nie, bierze co dają i jeszcze całuje rękę. Zrobiłoby tak 99 % polskich kierowców - 1 % to Sołowow i Kubica, z różnych zresztą względów.
Avatar użytkownika
Gąsior
N3
 
Posty: 353
Dołączył(a): środa, 14 lip 2004, 00:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Michał Kościuszko

Postprzez wrc1600 » piątek, 15 mar 2013, 12:22

Gąsior napisał(a):
wrc1600 napisał(a):
gregortest napisał(a):Od razu piszę, że jak zap[ytałem o zapis umowy sponsorskiej, to nie ma Lotos w stosunku do MK praktycznie żadnych kar za zerwanie umowy. Dziwne.

Rozumiem ze ewentualne zerwanie umowy z kierowca nie jest jednoznaczne z wycowaniem LRT z WRC bo sporo kosztuje.

To jest najciekawsze. Kto jest dla FIA stroną zgłoszenia - LRT reprezentowane przez Lotos czy też MiKo który tylko dla celów marketingowych nazwał team tak a nie inaczej? Czyli pytanie - komu dosolą karę za wycofanie się z mistrzostw.
Co do kar za zerwanie umowy - jakbym był sponsorem w polskich realiach rajdowych to też bym nie zgodził się na kary. Przychodzi MiKo do Lotosu i mówi "chcę kary za zerwanie umowy z waszej strony", a Lotos na to :lol: I jaka jest reakcja MiKo? Idzie gdzie indziej? Nie, bierze co dają i jeszcze całuje rękę. Zrobiłoby tak 99 % polskich kierowców - 1 % to Sołowow i Kubica, z różnych zresztą względów.

Lotos Rally Team jest zgloszony przez Lotos i moga wystawic dowolnego kierowce o ile sie orientuje, tak robi Quatar WRT czy Abu Dhabi WRT wiec to nie problem. Mnie ciekawi czy Lotos wystawilby inna zaloge w takiej sytuacji czy zaplacil kare.
SS10 LARDIER ET VALENCA - FAYE (51.70 km)
1. R. Kubica
3. S. Loeb +41.2
9. S. Ogier +1:49.5
wrc1600
N3
 
Posty: 284
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Kraków

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Domson » piątek, 15 mar 2013, 12:27

Wystawią Kajtka 8) :)
Domson
A6
 
Posty: 1580
Dołączył(a): niedziela, 20 sty 2013, 13:49

Re: Michał Kościuszko

Postprzez woocasch » piątek, 15 mar 2013, 12:37

wrc1600 no właśnie zgłoszony jest zespół LOTOS Team WRC i patrząc po innych zespołach to zmienianie kierowców nie stanowi większego problemu. Pytanie tylko jak dotkliwa byłaby kara oraz czy LOTOS przy zgłoszeniu podał, że jadą wszystkie rajdy i musi się tego trzymać czy wystarczy, że zaliczą 7 rund i już będą mieć spokój z ewentualnymi konsekwencjami finansowymi. Ale takich szczegółów chyba niestety nikt z nas nie wie na 100% Jeżeli ewentualna kara za wycofanie się z pozostałych rajdów to kwota rzędu kosztów udziału w jednym rajdzie to może się okazać, że odpuszczą starty, ale jeżeli kara byłaby bardzo dotkliwa i wychodziło na jedno czy startują czy nie, to pewno dalej pociągną ten biznes.
Zresztą to tylko nasze gdybanie, sądzę że niestety skoro powiedziało się A to trzeba powiedzieć B i jechać dalej te zdeklarowane wszystkie rajdy WRC :)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Gąsior » piątek, 15 mar 2013, 12:44

Można przyjąć, że przy obciętym programie pojedzie tam gdzie nie będzie RK. Wtedy po Wiadomościach zawsze mozna zrobić kronikę, tylko bohater się będzie zmieniał.
Avatar użytkownika
Gąsior
N3
 
Posty: 353
Dołączył(a): środa, 14 lip 2004, 00:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Michał Kościuszko

Postprzez Domson » piątek, 15 mar 2013, 12:48

Gąsior napisał(a):Można przyjąć, że przy obciętym programie pojedzie tam gdzie nie będzie RK. Wtedy po Wiadomościach zawsze mozna zrobić kronikę, tylko bohater się będzie zmieniał.


I nie trzeba bedzie wyjasniac dlaczego kolejnosc nie ta 8)
Domson
A6
 
Posty: 1580
Dołączył(a): niedziela, 20 sty 2013, 13:49

Re: Michał Kościuszko

Postprzez rallyfun » piątek, 15 mar 2013, 13:10

gregortest napisał(a):Więc jest prawdopodobieństwo , że Mini na portugalię będzie z Prodrive, albo Prodrive przygotuje auto.
generalnie nie jest ciekawie jeżeli chodzi o kasę.

To ja czegos nie rozumiem, srednio zorientowany kibic wie czym bylo i jest Mini z Motorsport Italia bo nawet Atkinson nie byl wstanie wycisnac przyzwoitego wyniku a wiekszosc rajdów wygladala jak rajdy MK (ciagle awarie i kompromitujace "osiagi" auta). W takim razie ktos kto zdecydowal o wyborze tego tunera nie mial pojecia o rajdach. Dzieki temu Lotos umoczyl kase za która mógl pewnie wystawic Fieste czy Mini z Prodrive w 2 rajdach i w najgorszym wypadku miec tyle samo punktów ile po 3 rajdach z Mini.
rallyfun
N3
 
Posty: 249
Dołączył(a): czwartek, 17 sty 2013, 22:14

Re: Michał Kościuszko

Postprzez woocasch » piątek, 15 mar 2013, 13:31

Gąsior napisał(a):Można przyjąć, że przy obciętym programie pojedzie tam gdzie nie będzie RK. Wtedy po Wiadomościach zawsze mozna zrobić kronikę, tylko bohater się będzie zmieniał.

To tak na szybko, Kościuszko może pojechac oprócz Portugalii tylko w Argentynie, Australii i Walii, tak? Bo w pozostałych rundach MŚ startuje Kubica. Dzięki temu też nie spotkają się na Rajdzie Polski :)
---
woocasch
woocasch
A6
 
Posty: 1424
Dołączył(a): wtorek, 17 maja 2011, 10:13
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Michał Kościuszko

Postprzez wanderer » piątek, 15 mar 2013, 14:59

wrc1600 napisał(a):
gregortest napisał(a):Od razu piszę, że jak zap[ytałem o zapis umowy sponsorskiej, to nie ma Lotos w stosunku do MK praktycznie żadnych kar za zerwanie umowy. Dziwne.

Rozumiem ze ewentualne zerwanie umowy z kierowca nie jest jednoznaczne z wycowaniem LRT z WRC bo sporo kosztuje.

Jedni mówią, że Lotos Team musi pojechać wszystkie rundy WRC, a ja z kolei gdzieś czytałem, że niefabryczny zespół musi pojechać min. 7 rajdów. Ktoś wie jak z tym teraz jest?
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron