Moderator: SebaSTI
Matthias Schmidt napisał(a):Strasznie fajny musiałby być pojedynek Latvala vs Ogier w jednym zespole
Gdyby było zapewnione to by było ogloszone
P0omyłka zarówno z narodowo-niemieckiego punktu widzenia
jak i biorąc pod uwagę jego niestabilność i brak perspektyw, zeby miał się z tego "wyleczyć" mniej lub bardziej głupie dzwony w różnym nasileniu są wizytowką JML od dawna
sensowniejsze byłoby wziąć na "dwójkę" Mikkelsena, to jest zrównoważony gość, jeśli nawet nie rozwinie się tak,żeby wygrywać rajdy to przynajmniej będzie dowoził punkty.
Citroen - 1 Loeb 2 Hirvonen 3 Neuville
Volkswagen - 1 Ogier 2 Latvala 3 Mikelssen
Ford - 1 Solberg 2 Sordo 3 Tanak
Mini - beznadzieja
Volkswagen jeżeli faktycznie plotki się potwierdzą będzie miał cholernie mocny skład
Szkoda że Latvala nie zostaje w Fordzie, bez niego Ford stanie się tłem, choć wciąż iskierka nadziei jeśli chodzi o PS się tli
Matthias Schmidt napisał(a):jak i biorąc pod uwagę jego niestabilność i brak perspektyw, zeby miał się z tego "wyleczyć" mniej lub bardziej głupie dzwony w różnym nasileniu są wizytowką JML od dawna
Może Ty go bys nie wzial, ale sam Latvala przyznawał, że Volkswagen sie nim interesuje, więc oni widocznie uważają, że jest to kierowca który mógłby im przynosić wyniki.
Matthias Schmidt napisał(a):speedyzxzSzkoda że Latvala nie zostaje w Fordzie, bez niego Ford stanie się tłem, choć wciąż iskierka nadziei jeśli chodzi o PS się tli
To prawda, troche szkoda. Jesli bedzie skład Solberg - Sordo to na pewno nie beda tłem. Ale prawdopodobnie nie beda wygrywać (chyba że Sordo na asfaltach), ale beda regularni. Punkty i pudła. W Pettera niestety już nie wierze choć jeszcze przed tym sezonem jego zwycięstwo wydawało mi sie bardziej niż prawdopodobne. No ale niestety.
Karol napisał(a):Polo jest rozwijane przez na tyle długi czas, i przez takie tęgie głowy w temacie, że można obstawiać w ciemno konkurencyjność już od pierwszych rajdów.
Matthias Schmidt napisał(a):Ech... Ty znowu o tym. Daj sobie na wstrzymanie. Wyobraz sobie ze jestes Jostem Capito. Szukasz kierowcy kierujesz sie narodowoscia czy jego szybkoscia, talentem, bla bla bla etc.? Oni głupi nie sa i anagżuja sie w ten sport, tylko Ty ciagle masz jakies "ale". Jesli sobie wyobrazasz ze chodzi im tylko i wyłącznie o posiadanie pierwszego lepszego Niemca to jestes w grubym błędzie. Poza tym Finlandia i tak jest bliżej Niemiec niż Hiszpania albo Włochy (nie chodzi mi nawet o odległość kilometrażową)
Matthias Schmidt napisał(a):Może Ty go bys nie wzial, ale sam Latvala przyznawał, że Volkswagen sie nim interesuje, więc oni widocznie uważają, że jest to kierowca który mógłby im przynosić wyniki.
Matthias Schmidt napisał(a):Nie byłbym za. Owszem, Andreas to bardzo utalentowany gość, ale to byłby w zasadzie jego debiut w WRC. Niby i ma jakies doswiadczenie czy to ze startów w WRC, czy z IRC, ale uważam, że on musi dostac jeszcze czas na rozwój - np jako trzeci kierowca właśnie. Obawiam sie, że wrzucenie go na gleboka wode od razu byłoby złym pomysłem i jemu samemu mogłoby zaszkodzić.
Matthias Schmidt napisał(a):Co do Forda - Pettera zostawia, a jesli nie to oznacza, że sa naprawde potłuczeni. Sordo na pewno w Fordzie jako dwójka. Tanak zostanie w satelickim.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości