
Moderator: SebaSTI
haha chłopie. Ja mam tylko 22 lata i chyba myśle poważniej niż Ty. wybacz. pokaż mi teraz w którym pucharze rajdowym w polsce masz mniejsze różnice sprzętowe?? dwa lata temu w pucharze citroena mi powiesz. owszem, c2r2 były podobne tyle że kosztowały koło 200 kołaO cenie serwisowania nie wspomne (strzelam nie zlinczuj mnie za to jeśli sie pomyliłem)
więc jeżeli ktoś nie ma tych 200 baniek wydac na auto to przełknie to że wydając powiedzmy 1/10 tego na auto pościga sie na poziomie RSMP, a ktoś bedzie miał kłówke. to jest indywidualna sprawa. kiedyś miał byc puchar pandy, ooo miało byc kilka egzemplarzy którymi sie mieli wymieniac (poprzez losowanie) zawodnicy. i człowieku powiedz mi dlaczego ten puchar nie wypalił skoro według Ciebie warunki były idealne bo przecież róznicy sprzetowej nie było?? weź wystartuj w tym pucharze opla, przejeździj rok a nie biadol od początku i zniechęcaj chłopaków, bo chcą zrobic coś żeby się coś działo w podupadłych RSMP...
Kramar napisał(a):Ja zdarzylem przeczytac![]()
Viper naprawde rozumiem twaja idee dazenia do wyrownania szans ale mimo wszystko uwazam ze Opel Cup ma wlasciwe zalozenia i sprawdzi sie to w praktyce.
Chyba juz wszystkie argumenty zostaly przedstawione.
Niniejszym ze swojej strony temat uwazam za wyczerpany.
Postprzez MatiWrc » poniedziałek, 26 maja 2008, 13:38
no i mamy puchar Astry F:
"21 czerwca 2008 r. Główna Komisja Sportu Samochodowego zatwierdziła wniosek zawodników Pucharu PZM dotyczący wprowadzenia do rozgrywek nowej klasy markowej. W komunikacie GKSS czytamy:
Zgodnie z punktem 7.4 Regulaminu Ramowego RSP PZM 2008, począwszy od czwartej eliminacji (11 Rajd Agapit), GKSS postanawia powołać na wniosek zainteresowanych zawodników startujących samochodami Opel Astra
F, klasę markową "Astra".
Przyjmuje się dla zawodników klasy "Astra"; identyczne
kryteria uczestnictwa w zawodach (zgłoszenie, wpisowe, przepisy
techniczne, kolejność startu, klasyfikacja i inne) jak dla zawodników
klasy A-7
Zawodnicy startujący samochodami w klasie "Astra"; będą
klasyfikowani w klasyfikacji generalnej zawodów oraz w swojej klasie,
zarówno w poszczególnych rundach RSP PZM jak i w klasyfikacji rocznej
sezonu.
Zawodnicy klasy "Astra"; na liście startowej do rajdu muszą
być umieszczeni tak jak zawodnicy klasy A-7. Aby przystąpić do nowej klasy należy w drukach zgłoszenia, w rubryce
klasa wpisywać "Astra".
GKSS nie znalazł niestety możliwości regulaminowych do wprowadzenia tzw. Pucharu Opla GSi, do którego zaliczane byłyby wspólnie
Ople Astra i Kadett z klas A7 i N3. Nowa klasa obejmuje zatem tylko Ople Astra F spełniające wymogi klasy A7.
radzio napisał(a):
Ostatnią kwestią nie związaną z samochodem, fajnie by było rozkminić jakąś łatwiejszą ścieżkę uzyskania licencji R. Myślę, że ten ostatnio czynnik zdecydowanie najbardziej by wpłynął na frekwencję
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości