Moderator: SebaSTI
petro_z napisał(a):Na początku nie na temat - klatka i seryjne fotele to bardzo zły pomysł! Kubły powinny być Twoją pierwszą inwestycją w to auto.
petro_z napisał(a):A przegląd rajdówce najlepiej robić bez jej obecności...Dowiedz się tylko gdzie i za ile.
lapok napisał(a):Jakbyś napisał skąd jesteś to może ktoś mógłby Ci powiedzieć gdzieA pozatym fakt trochę dziwnie że klatka jest a foteli nie ma
kuba.es napisał(a):Oczywiście liczę się z kosztami przeglądu przekraczającymi standardowe 100 zł, najważniejsze by to załatwić.
zwibel napisał(a):kuba.es napisał(a):Oczywiście liczę się z kosztami przeglądu przekraczającymi standardowe 100 zł, najważniejsze by to załatwić.
Nie łatwiej doprowadzić auto do "ładu"?
Katalizator zawsze można kupić używkę. Jak będziesz miał kubły i klatkę w otulinach też nikt nie powinien się czepić. Za tylną kanapę tym bardziej.
W Jelniej Górze łatwiej zrobić przegląd niż BK przed rajdem, przelot, brak kata sprawdzany decybelomierzem, przewody paliwowe, klatka-wykonanie i kubły do niej są elementem podstawowym sprawdzanym na każdym BK
zwibel napisał(a):Nie łatwiej doprowadzić auto do "ładu"?
Katalizator zawsze można kupić używkę. Jak będziesz miał kubły i klatkę w otulinach też nikt nie powinien się czepić. Za tylną kanapę tym bardziej.
zwibel napisał(a):W Jelniej Górze łatwiej zrobić przegląd niż BK przed rajdem, przelot, brak kata sprawdzany decybelomierzem, przewody paliwowe, klatka-wykonanie i kubły do niej są elementem podstawowym sprawdzanym na każdym BK
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości