Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » wtorek, 27 gru 2011, 23:47

Nie ma co wiele kombinować. Przy obecnym regulaminie praktycznie nie opłaca sie siedzieć w rpp. jedna z najtańszych opcji przy stosunkowo wzglednym zainteresowaniu to klasa 8 (dawna n3). W gen rpp praktycznie za małe pieniadze walki nie będzie nawet jak by sie jechało dawnym A7 a bedzie coraz gorzej. W MP teraz to tylko 1 dzień dłużej na rajdzie. W dodatku w rpp regulaminy te same.No chyba, ze rzeczywiście ten regulamin to pierwszy krok do likwidacji rpp i w ogóle nikt nie myśli o tanim rajdowaniu w rpp w przyszłości.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42


Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez lapok » środa, 28 gru 2011, 01:40

Wg mnie powinno się zrobić puchary złożone z rajdów a'la 3 liga w okręgach obejmujących 2/3 województwa (prowadzic klasyfikacje jak w RPP itp) a wyżej już tylko RSMP
Avatar użytkownika
lapok
 
Posty: 46
Dołączył(a): wtorek, 18 sty 2011, 18:55
Lokalizacja: Pierściec

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez MSG Racing » środa, 28 gru 2011, 07:56

krist napisał(a):
MSG Racing napisał(a):
Z jednej strony ten reg zaczyna mieć ręce i nogi jeśli o klasy. Dokładniej chodzi mi o połączenie z RSMP w 2013. Ale tylko dlatego.
Jeśli w tym roku tj 2012 rozwinie się 3L pojawią się nowe rajdy to połączenie RPP z RSMP i wzbogacenie 3L da pozytywne efekty.
Obecny reg 3L może też kierować się na nowe które miałby być od 2013 choć nie wiem po co bo wystarczyłoby wydłużyć rajdy z 30 do 50km przy niewiele większym wpisowym np 700-800zł jak już.



jaki sens ma taki rok przejściowy, i po co 3 l ma sie rozwijać, skorozawodnik wracający z 2 ligi będzie gościem? Jeśli poziom sprzetowy kilkunastu zawodników w pucharze nie odbiega od RSMP wystarczy wprowadzić zakaz startów w RPP w klasach A6, A7 i N3 aut z ważną homologacją, wszystkie typer, c2r2 i clio zasilają klasy w RSMP, a w pucharze znacznie ogranicza się wyścig zbrojeń. Samochody są faktycznie 2 ligowe i wracamy do rywalizacji kierowców a nie budżetów. Ok zawsze bogatszy będzie miał lepiej ale jaki sens ma regulamin na 2012? Kogo będzie stać na R3 będzie walczył o tytuł, reszta będzie się przyglądać.

Nie wiem gdzie ten sens przejściowego roku. Serio. Ja byłem za rewolucją w rajdach co zresztą już w tym temacie pisałem kilka razy.
Myślę, że zakazanie A7 i N3 miało by sens Dziś są one jak kiedyś N4 które też mogło jeździć w dawnym PPZM. Albo w N3 i A6 zabronić używania pewnych bajerów w aucie. Tak poza Typer to stawka i walka byłaby całkiem fajna i kosztowo sensowna.

Myślę że ten rok przejściowy to częściowe działanie nowych władz. Pan Noworól powiedział w wywiadzie że nie było za wiele czasu na rewolucje. Obawiał się, że mogłoby to zaszkodzić robione tak na szybko i bez przemyśleń. I po części miał rację od wyborów do ogłoszenia regulaminu minęło ile miesiąc półtora? Swoją drogą nieco kijowy ten termin. Ale chyba lepiej było zostawić to co było a nawet znów zakazać eRkom zdobywania pkt.

Co do licencji to może zmieni się tak że będzie trzeba przejechać rajd i wtedy są pkt. Tak jak jest w 3L i np w Szwecji czy Anglii.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Bad-i » piątek, 30 gru 2011, 19:00

Dziwi mnie troche podejscie niektórych z kolegów.

1. dokładnie rok temu tez bylo gadanie ze C2ki objada Wszysktich bez problemu - jak sie skonczylo wiemy....

2. dlaczego caly czas krytykowani sa kierowcy z budżetem (bogaty nie moze jezdzic i wygrywac? - ile lat temu krytykowano Sołowowa ?)

3. chcialbym zobaczyć Jurka Tomaszczyka w swojej Hondzie vs kogoś z "bogatych" w Clio R3 (ja stawiam skrzynke wodki na Jurka)

4. temat Hansa byl poruszany od dawna, nie wierze w to ze zawodnicy z tego wlasnie powodu sie wyrkusza (ktos wspomnial ze frekwencja spadnie do 70%)

5. kolejna briliant idea - najlepiej przerzucic C2ki i Typery do RSMP (pomysl przeniesienia A6 i A7) - to ja sie pytam co maja na to powiedziec zawodnicy z Astry OPC, Peugeotow 106 czy Saxo przygotowanych odpowiednio w A7 i A6

6. z drugiej strony, Damian Tomala uwodonil ze Saxo da sie objechac C2ki (nie wspominajac o Tomaszczyku ktory lał Maxy na każdym rajdzie)

7. jezeli to ma byc przejsciowy rok to gratuluje pomyslodawcom - niech raz postawia sie w sytuacji zawodnika ktory buduje sobie samochod na 2-3 sezony. Bo zaraz sie okaze ze za rok zbudowany samochod nadaje sie na sprzedaz (ups halo, przeciez takiego juz nikt nie kupi bo do czego??)
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez lapok » piątek, 30 gru 2011, 21:48

Zgadzam się z kolegą wyżej ale z jednym wyjątkiem a dokładniej z hansem bo wg mnie frekwencja faktycznie spadnie o ok 30-40 %
Avatar użytkownika
lapok
 
Posty: 46
Dołączył(a): wtorek, 18 sty 2011, 18:55
Lokalizacja: Pierściec

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Zoe » piątek, 30 gru 2011, 22:23

Jako, że ja zacząłem narzekać na HANS i mówiłem o spadku stawki do 70% - czuję się wywołany do tablicy :)

Bad-i napisał(a):Dziwi mnie troche podejscie niektórych z kolegów.

1. dokładnie rok temu tez bylo gadanie ze C2ki objada Wszysktich bez problemu - jak sie skonczylo wiemy....


Da się wszystko - nawet w d... parasol otworzyć, ale wyjąć już ponoć trudno. Sytuacja analogiczna z C2 w RPP i tym, że są lane.

2. dlaczego caly czas krytykowani sa kierowcy z budżetem (bogaty nie moze jezdzic i wygrywac? - ile lat temu krytykowano Sołowowa ?)


Nie, że są krytykowani, bardziej razi to, że regulaminy RPP są robione pod bogaczy, a ideą RPP było dużo tańsze rajdowanie niż w RSMP.

3. chcialbym zobaczyć Jurka Tomaszczyka w swojej Hondzie vs kogoś z "bogatych" w Clio R3 (ja stawiam skrzynke wodki na Jurka)


Ma chłopak jaja ze stali - to fakt, ale nie oszukujmy się - wiedza i umiejętności na ponadprzeciętnym poziomie w słabszym aucie w końcu przestaną sobie radzić w konfrontacji z przeciętnymi umiejętnościami i dopasionym autem. Gdzieś leży granica Civica (choć irytuje mnie gadanie o tym jaki to "staroć", bo stara to tam jest tyko buda).

4. temat Hansa byl poruszany od dawna, nie wierze w to ze zawodnicy z tego wlasnie powodu sie wyrkusza (ktos wspomnial ze frekwencja spadnie do 70%)


Gadałem z paroma zawodnikami z cyklu tych, którzy głównie jeździli za swoje, autami typu 206, SC, Astra i niestety - odpuszczają RPP. Inwestycja w "możliwość startu" na poziomie 6-8 tysięcy to dla przeciętnego człowieka "ciut za dużo"... A jak wiemy Astry, 206, SC i inne stanowią część stawki :)

5. kolejna briliant idea - najlepiej przerzucic C2ki i Typery do RSMP (pomysl przeniesienia A6 i A7) - to ja sie pytam co maja na to powiedziec zawodnicy z Astry OPC, Peugeotow 106 czy Saxo przygotowanych odpowiednio w A7 i A6


Pomysł dobry, tylko wykonanie raczej niemożliwe - fakt. Choć należy nadmienić, że Typery trochę psują rajdy... Raz że drogie, a dwa, że z taką mocą to i nawet lebiega nie pilnująca toru i jeżdżąca raczej średniawo zaczyna robić wynik, bo - nie oszukujmy się - zakur... toto, że hej! Kawałek suchej prostki wystarczy, żeby nadgonić zrobione błędy.

6. z drugiej strony, Damian Tomala uwodonil ze Saxo da sie objechac C2ki (nie wspominajac o Tomaszczyku ktory lał Maxy na każdym rajdzie)


Patrz adnotacja do punktu 3.

7. jezeli to ma byc przejsciowy rok to gratuluje pomyslodawcom - niech raz postawia sie w sytuacji zawodnika ktory buduje sobie samochod na 2-3 sezony. Bo zaraz sie okaze ze za rok zbudowany samochod nadaje sie na sprzedaz (ups halo, przeciez takiego juz nikt nie kupi bo do czego??)


Prawda.
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 658
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez maniutek » piątek, 30 gru 2011, 23:20

co do twojego punktu 3 to tomaszczyk wiele razy mówił że sprzęt już nie wyrabia i w końcu go braknie. a co do tego czy to staroć czy nie to mądralo z nowych rzeczy tam jest tylko zawias i to nie jest nowy bo z bodaj 2009 roku, szpera i przełożenie z 2010, reszta to seryjne rzeczy chyba że coś źle kojarzę ... a RPP od dobrych już kliku lat jest wyścigiem zbrojeń tak jak i popularki - trudno nic z tym nie zrobisz
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły
Avatar użytkownika
maniutek
N1
 
Posty: 51
Dołączył(a): środa, 21 gru 2011, 17:53
Lokalizacja: jelenia góra

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Bad-i » piątek, 30 gru 2011, 23:42

Zoe to nie koniecznie bylo skierowane do Ciebie, ale poniewaz pierwszy odpisales to tez to uczynie (niestety nie jestem specem od cytowanie takze odpowiem w punktach)

1.
moze i parasol da sie w d.... otowrzyc - tego nie wiem. Wiem tylko ze C2ki ktore mialy zniszczyc sezon nie wygraly w tym roku nic (poza Kwasnikiem). Ale jak popatrzymy na generalke RPP i klase A6 to okaze sie ze wygral ja jak to nazwano "debiutant z tvn turbo" i to nie C2ka tylko Fiesta. Takze nadal uwazam ze C2ki zostaly w tym roku zlane, a jakby nie bylo potencjal maja wiekszy niz pozostale wszystkie razem wziete rajdowki.

2.
regulamin RPP nie jest robiony pod bogaczy, pod bogaczy to moze byc zrobiona homologacja samochodu. Bo przeciez takiego 206RC mozna zbudowac za 250.000 i bedzie to chyba najlepsza bron do wygrywania RPP (nawet przy braku klasy R2).
A nie nawiazujac do samochodow - to juz nie raz na tym forum czytalem jak to bogaci sie woza i powinni oddac kase mlodszym. Przyklad Chwista (choo... to kogo obchodzi jak czlowiek jezdzi za swoje lub rodziny)

3.
To ze Jurek ma jaja ze stali to fakt. Dodatkowo jest wyjatkowo dobrym kierowca - mysle i mam nadzieje ze mocniejsze samochody wcale by go nie objechaly.

4.
Takze rozmawialem z kolegami (z ktorymi jakby nie bylo w tym roku tez sie scigalem). Moim zdaniem stawka sie pomniejszy ale nie ze wzgledu na koszt HANSa. Ja osobiscie z tego co zauwazylem jestem nawet w stanie stwierdzic ze w 2012 stawka bedzie jeszcze "bardziej wypasiona" (patrz. nowe fury)

5.
Nie widze nic dobrego w przenoszeniu klasy A6 i A7 do RSMP (co innego auta klasy R2) - bo jaki jest sens w sciganiu sie 106 z C2kami Max w RSMP?

I tutaj kolejny nie potrzebny komentarz. Po pierwsze N3kowego TYPEra budujesz za polowe C2ki. Po drugie CTR wcale tak nie zapyerdala jak sie ludziom wydaje. Nie wiem dlaczego wiekszosc mysli ze jak kupisz/zbudujesz TYPEra to na prostej wszystko nadrobisz. Jak popatrzymy na wyniki to mamy potwierdzenie ze wcale nie jest tak rozowo.
Przynajmniej ja w RPP nie znam zadnej jak to nazwales "lebiegi" ktora moca Hondy - a bez techniki i umiejetnosci robi dobre wyniki.

6.
tutaj sie zgadzam - chociaz uwazam ze Damian nie bedzie robil takich wynikow w TypeRze jak w saxo

7.
ciesze sie ze tutaj sie zgodzilismy :)
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez lapok » piątek, 30 gru 2011, 23:47

Do pkt 4 : Stawka będzie napewno wypasiona i z furami bo jak kogoś stać na typera to hansa sobie kupi ale jak ktoś ledwo zbiera na starty astrą czy cc/sc to już jest gorzej ...
Avatar użytkownika
lapok
 
Posty: 46
Dołączył(a): wtorek, 18 sty 2011, 18:55
Lokalizacja: Pierściec

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Zoe » sobota, 31 gru 2011, 00:03

W skrócie sens myślenia mamy podobny, tyle tylko, że drogę do celu mam bardziej pokrętną ;)

Też mnie irytuje gadanie, że Pan L. jeżdżacy subaryną powinien oddać kasę i skończyć karierę, bo g... jedzie. Osobiście też chciałbym kiedyś pokierowniczyć i pewnie też będę g... jechał. Poza tym - właśnie po to powinno być RPP (w RSMP trochę "siara" ale dalej jestem w stanie zrozumieć, że rajdy to taki sam sport jak narty - nie każdy musi poginać między tyczkami z prędkoścami trzycyfrowymi) :)

4.
Takze rozmawialem z kolegami (z ktorymi jakby nie bylo w tym roku tez sie scigalem). Moim zdaniem stawka sie pomniejszy ale nie ze wzgledu na koszt HANSa. Ja osobiscie z tego co zauwazylem jestem nawet w stanie stwierdzic ze w 2012 stawka bedzie jeszcze "bardziej wypasiona" (patrz. nowe fury)


że w ten sposób nie patrzyłem, a w sumie racji możesz mieć dużo - w końcu mamy taką mentalność, że im coś bardziej elitarne i droższe tym bardziej kusi ;) Ja po prostu nie tak dawno miałem lat naście, moi znajomi z rajdów są w moim wieku lub niedużo starsi - stąd inna perspektywa.

No i jeszcze punkt 5.

Myślałem, że w poprzednim poście wyjaśniłem, że dobrze byłoby rozgraniczyć "jakoś" auta typu N3 astra i N3 Typer tyle tylko, że nie ma jak, ale widzę, że zapomniałem :)

@Maniutek

Tylko zawias i przełożenie i szpera i... co jeszcze? Stare auto to miał Leszek Kapłan. Niczego Jurkowi nie ujmuję, ale taki PR Jurkowi potrzebny nie jest. W sumie... Kuchar w tym roku też miał stare auto ;)
Avatar użytkownika
Zoe
A5
 
Posty: 658
Dołączył(a): niedziela, 6 wrz 2009, 02:00

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez menson » sobota, 31 gru 2011, 00:15

Z astrami jest rozgraniczenie bo jest Puchar ASTRY :D A co do Jurka to i tak jest prze mistrz :D
https://www.facebook.com/jbmotorsportpoland/
menson
A5
 
Posty: 600
Dołączył(a): piątek, 14 lis 2003, 12:41
Lokalizacja: Żywiec

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez gumarally » sobota, 31 gru 2011, 01:32

jak dla mnie gadanie ze rajdy to niejest tani sport to totalne nieporozumienie . nierozumiem jak to jest ze za 1500-2000 zl. na rajd zeby przejechac 50-90 km/os'owych musze wybierac czechy ? moze niejest kolorowo bo tam to dopiero jest wyscig zbrojen ale jedynym ograniczeniem jest poj. i regulamin zawodow niema homologacji ,ktora poteguje koszta zbudowania potwora. zaraz podniosa sie glosy ze zagladam do kieszeni itp ,itd. chodzi mi o to ze nawet jesli bym chcial sie "wozic" tak dla wlasnej przyjemnosci , satyswakcji , spelnienia mazen to musze w naszym kraju byc czlonkiem ,posiadac licencje , oplacac itp itd(w wielu krajach mozna wykupic licencje np. na wekend) , kupic auto(np.10000) ,kupic homol. tego auta (ktora jest kserem malo czytelnym za 250zl.) zbudowac to auto(klatka 3000+pasy400x2+ fotele 700x2 +syst.gasniczy 1200 + ubranie,kasli, hans itp ,ktore moge wypozyczyc na rajd okolo 1000zl i wiele innych) daje nam to co najmniej 25000zl. na sam poczatek na 1 start do tego wpisowe zapoznanie dojazd itp od 4000 zl. czyli abym chcial pojechac moj 1 rpp musze przygotowac co najmniej 30000 zl. w takim wypadku wydaje 2000 zl. na start w czechach obojetnie czy vp czy rc + 2000 zl., za wypozyczenie rajdowki +1000 na cos nieprzewidzianego i jakde 6 elim.
niechodzi mi o krytyke rsmp, rpp choc chwalic niema za co, chodzi mi o to ze niema alternatywy dla taniego tajdowania . jest 3lrd ale to bardziej wirtualna liga i regulaminy dos zawile a jak policzymy koszta do km/os'owych to wcale nie tak tanio. jest clasic-cup ale mie wszystkim odpowiada jazda po plaskich lotniskach. pozostaje kryterium kamionki i walim trophy ale raczej te imprezy niebeda rozwojowe a raczej jest to juz klasyka. niestety wyglad na to ze jesli chcemy tanio porajdowac to rpp do takich nienalezy
gumarally
 
Posty: 15
Dołączył(a): poniedziałek, 15 cze 2009, 22:27

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Bad-i » sobota, 31 gru 2011, 12:22

gumarally napisał(a):jak dla mnie gadanie ze rajdy to niejest tani sport to totalne nieporozumienie . nierozumiem jak to jest ze za 1500-2000 zl. na rajd zeby przejechac 50-90 km/os'owych musze wybierac czechy ? moze niejest kolorowo bo tam to dopiero jest wyscig zbrojen ale jedynym ograniczeniem jest poj. i regulamin zawodow niema homologacji ,ktora poteguje koszta zbudowania potwora. zaraz podniosa sie glosy ze zagladam do kieszeni itp ,itd. chodzi mi o to ze nawet jesli bym chcial sie "wozic" tak dla wlasnej przyjemnosci , satyswakcji , spelnienia mazen to musze w naszym kraju byc czlonkiem ,posiadac licencje , oplacac itp itd(w wielu krajach mozna wykupic licencje np. na wekend) , kupic auto(np.10000) ,kupic homol. tego auta (ktora jest kserem malo czytelnym za 250zl.) zbudowac to auto(klatka 3000+pasy400x2+ fotele 700x2 +syst.gasniczy 1200 + ubranie,kasli, hans itp ,ktore moge wypozyczyc na rajd okolo 1000zl i wiele innych) daje nam to co najmniej 25000zl. na sam poczatek na 1 start do tego wpisowe zapoznanie dojazd itp od 4000 zl. czyli abym chcial pojechac moj 1 rpp musze przygotowac co najmniej 30000 zl. w takim wypadku wydaje 2000 zl. na start w czechach obojetnie czy vp czy rc + 2000 zl., za wypozyczenie rajdowki +1000 na cos nieprzewidzianego i jakde 6 elim.
niechodzi mi o krytyke rsmp, rpp choc chwalic niema za co, chodzi mi o to ze niema alternatywy dla taniego tajdowania . jest 3lrd ale to bardziej wirtualna liga i regulaminy dos zawile a jak policzymy koszta do km/os'owych to wcale nie tak tanio. jest clasic-cup ale mie wszystkim odpowiada jazda po plaskich lotniskach. pozostaje kryterium kamionki i walim trophy ale raczej te imprezy niebeda rozwojowe a raczej jest to juz klasyka. niestety wyglad na to ze jesli chcemy tanio porajdowac to rpp do takich nienalezy



Słuchaj, a nie możesz tego co napisałeś ogarnąć troche składniowo? Bo przyznaje bez bicia że po pierwszych dwóch "zdaniach złożonych" odechciało mi się czytać dalej.....
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » sobota, 31 gru 2011, 13:03

1. dokładnie rok temu tez bylo gadanie ze C2ki objada Wszystkich bez problemu - jak sie skonczylo wiemy....

to nie kwestia c2 tylko kwestia że w rpp jest niższy poziom w stosunku do mp.W przeciwnym razie nie ma takiej opcji, żeby debiutant otarł się o pudło gen rpp. Z resztą wystarczy popatrzeć na wyniki 2,3 lata temu nie było takiej opcji ,żeby kierowca rwd wchodził do 10 gen rpp, w tym roku było tak kilkakrotnie to samo było z astrami może była 1, a 2 to huk, a w tym roku były nawet 3.
3. chcialbym zobaczyć Jurka Tomaszczyka w swojej Hondzie vs kogoś z "bogatych" w Clio R3 (ja stawiam skrzynke wodki na Jurka)

to porównanie jest bez sensu, ( są tacy co rajdy traktują jak zabawę np Pan Koper a jego auto jest szybsze od r3 a on przegrywa z r2, bo nie jedzie na rajd ,żeby się ścigać tylko bawić ) i nie ma co się zakładać, bo z zawodnikiem r3, który będzie chciał rywalizować i walczyć jak np Zawada to nie ma takiej możliwości żeby vti wygrał z r3, choćby nie wiem kto tam jechał
4. temat Hansa byl poruszany od dawna, nie wierze w to ze zawodnicy z tego wlasnie powodu sie wyrkusza (ktos wspomnial ze frekwencja spadnie do 70%)

zgadzam się 2 lata mówią o hansie, a koszt hansa z kaskiem to dzisiaj powiedzmy 1 rajd w rpp tak że nie ma wpływu na start. jak ktoś ma na cały sezon czy nawet 6 rajdów to pojedzie 5 i tyle nic się nie zmieni. W końcu rpp i mp to te same odcinki więc i to samo ryzyko.
5. kolejna briliant idea - najlepiej przerzucic C2ki i Typery do RSMP (pomysl przeniesienia A6 i A7) - to ja sie pytam co maja na to powiedziec zawodnicy z Astry OPC, Peugeotow 106 czy Saxo przygotowanych odpowiednio w A7 i A6

kolego pomyliłeś c2 idą do rpp, bo tam ma być teraz puchar. co do regulaminów klas zmienia się technologia zmieniają się regulaminy. to akurat jest normalne. Furtka na tansze klasy jest a topowe a7 będzie też bardzo drogie.
wszystkie typer, c2r2 i clio zasilają klasy w RSMP, a w pucharze znacznie ogranicza się wyścig zbrojeń

bzdury kolego opowiadasz, a jak tak dalej będziesz wymieniał to cc zostanie. większość n3 jest na seryjnych przełożeniach, a gadanie o 18 letnim vti to tylko ładnie brzmi, że stary samochód. Spójrzcie obiektywnie do dzisiaj nie ma takiego silnika o takiej mocy i takiego prowadzenia jak vti, bo to samochód mocny i lekki i super wyważony. Śmiem twierdzić że vti w serii na większości OS jest szybszy od każdego n3 w serii nawet od type r, bo o czasie na os decyduje wiele czynników. Jednym słowem liczy się stosunek mocy do masy, a tu nawet 18 letni vti bije każdy samochód na łeb. To że jurek wbija się tak wysoko to nie przypadek.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez Bad-i » sobota, 31 gru 2011, 13:32

viper jak juz cytujesz wypowiedzi to rob to poprawnie lub pisz dokladniej do czyich slow sie odnosisz. Tak sie sklada ze cytujesz wypowiedzi moje i zoe - problem polega na tym ze moja cytowana wypowiedz na temat przenoszenia C2ek do RSMP byla odniesieniem do wczesniejszego wpisu kolegi zoe (przez Twoje bledne cytowanie wprowadzasz czytelnika w blad)...

No ale nie wazne;

- to czy C2ki beda jezdzily w RPP jako puchar nie jest jeszcze potwierdzone
- to ze C2ki dostaly baty od TYPEra i Civika Jurka to fakt (ja nie pisalem nic o tym czy Jurka civic byl stary czy tez nie - mnie to nie obchodzi)
- nie nazywał bym BYŚa debiutantem


A wracajac do wypowiedzi o przeniesieniu C2ki do RPP jako puchar Citroena - przeciez taki pomysl to kompletne zaprzeczenie wczesniejszej ideii (taniego pucharu i ograniczeniu wojny zbrojen). Jeszcze rozumiem zeby C2 jechalo jako puchar, ale nie łącznie z A6
Bad-i
N3
 
Posty: 324
Dołączył(a): poniedziałek, 5 paź 2009, 17:21

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron