BREWKI

wszystko o tuningu...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Kuba M. » środa, 15 paź 2003, 20:00

Wpadaj, wpadaj. Fizyka prosta jest. Też miałem dzisiaj na 8 a siedziałem chyba do 2:20 :) I wstałem...
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom


Postprzez krzychd » środa, 15 paź 2003, 21:02

oki , moze byc 23.
KRzychd
Avatar użytkownika
krzychd
N3
 
Posty: 402
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 21:33
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Kris_WRC » czwartek, 16 paź 2003, 13:31

Nie no nie mogę się powstrzymac KubaM, Krzychd, Żółtodziób znają tą fotkę na pamięć, ale inni użytkownicy rorum po prostu usza to zobaczyć. To dla mnie najbardziej zwieśniaczona furka jaką widziałem

Obrazek

Obrazek

Boshe jaka WIEŚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar użytkownika
Kris_WRC
A6
 
Posty: 1343
Dołączył(a): środa, 12 mar 2003, 09:29
Lokalizacja: KBC

Postprzez tomas » czwartek, 16 paź 2003, 13:54

ja także poznałem te fotki wczoraj :) przeraziłem się jak to zobaczyłem.
chłopaki, ogromnie przepraszam, że wczoraj tak szybko zniknąłem. rodzice gonili mnie do łóżka. wiedzieli o klasówce i tłumaczyli mi, że muszę się wyspać, żeby móc myśleć :) no i dlatego tak szybko się zwinąłem :( klasówkę napisałem, mam nadzieję na 4 hehe ściąga na bucie poraz kolejny raz zdała egzamin :D gożej z historią :( byłem pytany i zarobiłem jedynkę :( lubię hisotrię, ale nawet nie przeczytałem tematu i nie byłem w stanie powiedzieć ani słowa :( trudno się mówi. na następne spotkanie na czacie postaram się lepiej przygotować i sidzieć do końca. tymczasem nie pozostaje mi nic innego jak jeszcze raz was przeprsić :oops:
pozdrawiam.
brawura to nie odwaga - (c) extreme.pl | gg:6662113
Avatar użytkownika
tomas
A5
 
Posty: 803
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:33
Lokalizacja: Józefów

Postprzez żółtodziób » czwartek, 16 paź 2003, 17:57

z tym siedzeniem do końca to lepiej uważaj, bo ja chodzę spać o 4 5 nad ranem :) No, ale dziś będę krótko a jutro nie będzie mnie wcale...

Z wieśniackim pozdrowieniem - do zobaczenia o 23... :D
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez :alfan: » czwartek, 16 paź 2003, 18:00

Szkoda ze nie macie fotek tych wszystkich fur w wersji zimowej na 13 calowych stałówkach.Wtedy to dopiero wygląda. 8) Widziałem kiedyś tego zielonego Colta w takiej wersji...mało pod tramwaj nie wpadłem z wrażenia :lol: :lol: :lol:
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez żółtodziób » czwartek, 16 paź 2003, 18:20

Obrazek
Obrazek

wprawdzie nie na stalowych felgach, ale też mocne, prawda? Alfan, zapraszamy na czat!
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » czwartek, 16 paź 2003, 20:26

że też macie zdrowie się z nich jeszcze naśmiewać. widać że nie są reformowalni skoro generują takie irracjonalne pomysły. za to ten crx jeśli dobrze poznałem jest jakby ukoronowaniem stylistycznego dna.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Kuba M. » czwartek, 16 paź 2003, 20:55

Ja myślałem, że inne samochody na WT są stylistycznym dnem, ale jak zobaczyłel CRXa to stwierdziłem, że dno się oberwało i spadło jeszcze niżej.
Kuba
Avatar użytkownika
Kuba M.
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): poniedziałek, 15 wrz 2003, 15:19
Lokalizacja: Bytom

Postprzez !ADI! » sobota, 18 paź 2003, 23:06

żółtodziób ciekawi mnie kiedy ty widziałeś odpadające spojlery? Ile 1?? 2?, 10??. Przy mnie facet wywalił w słup, właśnie z tylnym spojlerem i wiesz co odleciało do góry... FARBA.

Gdzie jest napisane, że spojlery zabijają? Nie pisz o formule 1 bo to raczej nieporównywalne. Chciałbym zobaczyć dowód.
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez żółtodziób » niedziela, 19 paź 2003, 00:05

Nie uprawiaj demagogii, równie dobrze ja mogę sięciebie zapytać gdzie jest napisane że spoilery nie zabijają. A co do F1 to faktycznie sprawa jest nieporównywalna, tam pękały i fruwały spoilery zrobione z włókien węglowych, kilka razy mocniejszych od stali, tutaj spoilery sa z ABSu, materiału który nadaje się co najwyżej na długopisy i obudowy do walkmanów...

Poza tym pokaż mi atesty tych zabawek. Jeśli ne ma atestu znaczy że nikt nie sprawdzał czy to cudo jest bezpieczne. A atestu na pewno nie ma skoro montuje się to na wszystkich samochodach jak leci. Każdy wóz ma inne nadwozie i nie ma czegoś takiego jak jeden spoiler do wszystkich modeli. 95% tuningowanych wozów nie ma dedykowanych części tylko jakiś shit produkowany nie wiadomo przez kogo i nie wiadomo w jakim celu... Nie mam nic przeciwko prawidłowym rozwiązaniom, nieprawidłowe będę tępił z całą surowością.


żółtodziób ciekawi mnie kiedy ty widziałeś odpadające spojlery? Ile 1?? 2?, 10??. Przy mnie facet wywalił w słup, właśnie z tylnym spojlerem i wiesz co odleciało do góry... FARBA.



A co to kurna ma do rzeczy ile razy widziałem... nawet jaki widziałem tylko raz to chyba już wystarczająco dużo.

jeśli na prawdę cię to tak interesuje o mogę ci wyszczególnić:

1) na mieście widziałem jak spoiler urwał się w czasie jazdy
2) widziałem auto po wypadku a spoilerek leżał sobie kilka metrów dalej. ja to interpretuję jednoznacznie. No, ale ty pewnie powiesz że właściciel oderwał go po wypadku i położył obok, prawda?
3) Jeden spoilerek prawie oberwałem osobiście, raz nieopatrznie oparłem się o coś takiego i się nadłamał jeden wspornik, puknąłbym w to i by odpadło.
4) pod blokiem u mnie parkuje SC które jakiś czas jeździło ze spoilerem podobnym jak ma ten colt tyle że na dachu a nie na tylnej szybie, później zostały ślady po taśmie obustronnej. Bardzo możliwe że odpadł, a nawet jak nie odpadł to sposób mocowania na prawdę godny polecenia... brawo.

Poza tym widzę że nie masz zamiaru dyskutować, koniecznie szukasz dziury w całym, bronisz na siłę wieśniaków którzy robią ze swoich aut choinki, zupełnie zapominasz że samochód to nie zabawka, ale skomplikowane urządzenie które może być niezbezpieczne. Nieumiejętnie obsługiwane, nieumiejętnie przerabiane, nieumiejęne prowadzone jest potencjalnym zagrożeniem. Krytykuję nie tylko czyjś spaczony gust, ale przede wszystkim ludzką głupotę i egoizm, który pcha ludzi do takich zabiegów, pragna się oni za wszelką cenę wyróżniać, leczyć swoje kompleksy nie zważając na skutki uboczne, które mogą by rozmaite, od skopania aerodynamiki samochodu (to tylko w najbardziej optymistycznym przypadku) ze wszystkimi tego konsekwencjami takimi jak pogorszenie osiągów i zwiększenie zużycia paliwa, aż po stworzenie realnego zagrożenia. To że z jednego spoilera odpadła tylko farba a inny odpadł cały to nie znaczy że te rozwiązania są bezpieczne, ale to, ze sa one absolutnie nie sprawdzone, nie można przewidzieć jak się zachowają, rosyjska ruletka w czystej postaci.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez !ADI! » niedziela, 19 paź 2003, 00:23

Nie szukam dziury w całym, tylko ja też w taki sposób jak Ty mogę podważać twoje opinie.

Zacznę od tego, że spojler nie służy do podpierania [to nie miało być obraźliwe, bo sam wydziałem jak Zbigniewowi Gabrysiowi służył jako stolik pod pifko].

Nie wiem, czy zauważyłeś, że po wypadku częśći są dosyć często porozrzucane po okolicy! I niekoniecznie spojlery.

Gdyby robili wszystko dla aerodynamiki i zmniejszania spalania, to jeździły by auta w stylu o ile dobrze pamiętam[a jak nie to mnie popraw] Lupo 3litry.

I OK zgadzzm się, że na taśmie dwustronnej, to se można najwyżej choinke zapachową przytrzymać. Ale ja widzę, że poprostu nie rozumiesz, że auta można tuningować, przy użyciu śrób czy blachowkrętów w połączeniu z klejem.

I wiesz istotne jest, ile razy widziałeś latające spojlery. Bo sam wiesz, że wyjątek potwierdza regółę.

Tak a co do odpadania spojlerów w F1 to porównujesz, hm 300kmh z 100-120kmh. I cyz może widziałeś jak w tym roku Barichello stracił koło wraz z zawieszeniem na hamowaniu? Ono chyba jest kewlarowe?
!ADI!
S1600
 
Posty: 2699
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 16:59
Lokalizacja: Żywiec/Kraków

Postprzez :alfan: » niedziela, 19 paź 2003, 01:18

żółtodziób napisał(a):
wprawdzie nie na stalowych felgach, ale też mocne, prawda? Alfan, zapraszamy na czat!


Eeee stalówki rulez. 8)
A z czatem cięzko będzie...ostatnio nawet na Hoge nie mam czasu :(
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez TommiCrazy » niedziela, 19 paź 2003, 11:23

musze si etam do was na ten czat wybrac, jest w skawinei pare autek warte sfotografowania, moze zrobie jakies polowanko z aparacikiem :)
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez żółtodziób » niedziela, 19 paź 2003, 21:07

Nie szukam dziury w całym, tylko ja też w taki sposób jak Ty mogę podważać twoje opinie.



to podważ je w sposób rzeczowy a nie w stylu półmózgów bluzgających na stronie WT (nie piszę tegożeby Cię obrazić, tylko dlatego żebyś wiedział żeoni użwają dokładne takich samych technik jak Ty w tej chwili, nie starają sięprzedsawić kontrargumentów tylko szukają dziur w moim sposobie rozumowania, poprzez wymyślanie nieprawdziwych dowodów, proszę, postaraj się napisać coś bardziej rzezowego)



Zacznę od tego, że spojler nie służy do podpierania [to nie miało być obraźliwe, bo sam wydziałem jak Zbigniewowi Gabrysiowi służył jako stolik pod pifko].



Heh, a właśnie że pełni podobną funkcję. Daje docisk, działają w czasie jazdy na niego dwie siły, jedna z przodu druga z góry. Skoro nie wytrzmał głupiego podparcia się jedna ręką (wcale nie było mocne) to mam poważne wątpliwości czy pod wpływem podobnych sił w czasie jazdy też nie odpadnie. Poza tym nawet jeśli nie odpadnie to na pewno odpadnie w czasie wypadku, kiedy to podziałają na niego siły wiksze niż głupie podparcie. Tak trudno to zrozumieć?

Nie wiem, czy zauważyłeś, że po wypadku częśći są dosyć często porozrzucane po okolicy! I niekoniecznie spojlery.



porozrzucane po okolicy jest tylko potłuczone w drobne kawałki szkło, z nowoczesnego auta nie ma prawa odpaść nic twardego podczas wypadku. Co najwyżej zderzak którym zostałd zwon wykonany, ale on nie stanowi zagrożenia gdyż wpada pod samochód. Nie mówię tu o jakimś totalnym dzwonie przy którym ogólnie zostaje miazga z samochodu, niektórzy to z wurca potrafią wyrwać silnika, ale o takim wypadku przy którym konstrukcja wozu jest w stanie zapewnić jakieś bezpieczeństwo. Jeśli coś leży obok to na ogół dlatego że oderwały to służby ratownicze wyodobywając poszkodowanych. Są strony internetowe z wypadkami i sobie obejrzyj jak wygląda auto po dzwonie bo widzę że sam nie wiesz...

Gdyby robili wszystko dla aerodynamiki i zmniejszania spalania, to jeździły by auta w stylu o ile dobrze pamiętam[a jak nie to mnie popraw] Lupo 3litry


no więc poprawiam. Lupo 3L nie ma nic wspólnego z optymalną aerodynamiką. kiedyś były organizowane taie zawody, nie wiem czy nadal są żeby na jednym litrze benzyny przejechać jak najdalej. Nie chcę kłamać ile przejechał rekordzista, ale tamte samochody wyglądały jak goggomobile, tyle że jednomiejscowe, jak szybowiec pozbawionty skrzydeł. Takie coś jest optymalne aerodynamicznie, tylko że auto oprócz tego musi być jeszcze komfortowe i funkcjonalne. Stąd taki a nie inny kształt. W ramach tego kształtu producenci robią co mogą żeby poprawić aerodynamikę. Idiotycznie dobrane spoilery rozwalają i aerodynamikę i graniczają funkcjonalność (bo jak tu podjechać gdzieś pod krawężnik skoro skrzydełko wisi tuż nad ziemią).


I OK zgadzzm się, że na taśmie dwustronnej, to se można najwyżej choinke zapachową przytrzymać. Ale ja widzę, że poprostu nie rozumiesz, że auta można tuningować, przy użyciu śrób czy blachowkrętów w połączeniu z klejem.



Można, ale:

1. chłopcy tak nie robią bo tatusiowie nie pozwalają dziurawić karoserii lub sami nie chcą dziurawić

2. spoiler bez atestu może mieć słabe mocowanie i tyle z tego przyjdzie że zostaną ci tylko w nadwoziu dwie śruby trzymające trylko dwa odłamane kawałki wsporników. Człowieku, rzuć sobie o podłogę walkmana, i pomyść że to jest ten sam materiał z którego robi się tandetne spoilery używane przez 99% tjuninkofców. Tymbardziej że mocowania tych spoilerów są nieraz bardzo cienkie, a masa spora.

3. nie zawsze przyczepia się spoiler do blachy, często są przyklejone do szkła, ciekawe jak chcesz w to wkręcić cokolwiek albo do seryjnej owiewki w hatchbackach (np. do takiej jak ma matiz) która dodatkowo obciążona sama może odpaść.


I wiesz istotne jest, ile razy widziałeś latające spojlery. Bo sam wiesz, że wyjątek potwierdza regółę.



tak, tylko że taki jeden wyjątek stawia pod znakiem zapytania wytrzymałość wszystkich nie atestowanych wyrobów. Nie widziałem dużo odpadających spoilerów, ale to co widziałem dało mi do myślenia. Jeśli już chcesz sobie coś przywieszać wyłącznie dla ozdoby (i tak uznam to za wiejskie i wyciągnę wniosek że masz kompleksy które próbujesz leczyć zwracając na siebie uwagę przechodniów, ale może nie uznam tego za szkodliwe) to niech to będą elementy opracowane przez specjalistów i sprawdzone pod kątem ezpieczeństwa



Tak a co do odpadania spojlerów w F1 to porównujesz, hm 300kmh z 100-120kmh. I cyz może widziałeś jak w tym roku Barichello stracił koło wraz z zawieszeniem na hamowaniu? Ono chyba jest kewlarowe?




kevlarowe nie jest. W zaiwszeniach i w kołach F1 nie ma onigrama kevlaru. jest magnez, są włoókna węglowe. Poza tym są to elementy odachudzane na maksa, są jednak zabezpieczone linkami, w związku z czym nier ma nic złego w ich ochudzaniu.

Odpowiedz mi na jeszcze jedno pytanko:

Czemu tak łatwo doszedłyś do wniosku że brewki to wieśniactwo bo zasłaniają światło, a tak bronisz spoilerów... Przecież mając słabsze oswietlenie kierowca jest zmuszony jechac wolniej (to twój argument za spoilerami) poza tym zawsze osłabione oświetlenie to mniejsze niebezpieczenstwo niż fruwający kawał plastiku lub mogący rozbić komuś glowe wlot powietrza na masce...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tuning

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron